Yvette Backx (Chris Boni)
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Re: Yvette Backx (Chris Boni)
Angèle is beter aan het worden en er staan frieten op het menu... Haar dag kon niet meer stuk 

0 x
-
- Poster rang 1
Is Yvette nu helemaal aan het doorslaan? Dat ze blij is dat Simonne en Angele het hebben bijgelegd is begrijpelijk, maar om nu meteen Angele in huis te nemen zonder zelfs eerst met Simonne te overleggen... Dat lijkt me toch echt onverstandig. En juist nu er al zoveel emoties zijn in dat huis.
Of is het een strategische zet van haar om Frank nog een extra reden te geven om niet terug te komen? Ze heeft het tenslotte nooit voor Frank gehad.
Of is het een strategische zet van haar om Frank nog een extra reden te geven om niet terug te komen? Ze heeft het tenslotte nooit voor Frank gehad.
0 x
-
- Poster rang 5
Dat zou ik niet zo zeggen. Ze heeft m toch proberen tegen te houden toen hij vertrok.Jules schreef:Of is het een strategische zet van haar om Frank nog een extra reden te geven om niet terug te komen? Ze heeft het tenslotte nooit voor Frank gehad.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat ging de laatste tijd toch veel beter?lord F. schreef:Dat zou ik niet zo zeggen. Ze heeft m toch proberen tegen te houden toen hij vertrok.Jules schreef:Of is het een strategische zet van haar om Frank nog een extra reden te geven om niet terug te komen? Ze heeft het tenslotte nooit voor Frank gehad.
Het is ook wel dankzij Frank dat Yvetje nu niet meer in Winterlicht woont, dus ik zie niet waarom Yvetje Frank buiten zou willen.
Haar verdriet toen Frank vertrok leek mij echt wel heel oprecht.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Flower-Power
- Poster rang 2
Ja, Yvette is soms een rare.
Langst de ene kant is sinds een tijdje Frank oké voor haar - terwijl dat vroeger wel anders was.
En nu wilde ze zo zomaar dat Simone haar zus Angele meteen met open armen in huis zou ontvangen en nemen
terwijl ze toch ook wel weet dat Frank dit niet wil, en terwijl ze Frank toch terug thuis wil.
Tegenstrijdig raar konijn die Yvette
Gelukkig zei Simone vierkant neen tegen haar maffe idee rond Angele.
Langst de ene kant is sinds een tijdje Frank oké voor haar - terwijl dat vroeger wel anders was.
En nu wilde ze zo zomaar dat Simone haar zus Angele meteen met open armen in huis zou ontvangen en nemen

terwijl ze toch ook wel weet dat Frank dit niet wil, en terwijl ze Frank toch terug thuis wil.
Tegenstrijdig raar konijn die Yvette

Gelukkig zei Simone vierkant neen tegen haar maffe idee rond Angele.
0 x
-
- Poster rang 2
Inderdaad langs de ene kant bleiten om Frank, langs de andere kant Yvette binnenhalen omdat Frank nu toch weg is... erg logisch is dat allemaal niet.
0 x
- Wiske
- Nog geen rang
- x 6
Goh, zo tegenstrijdig is dat toch niet?
OK, Angele brengt niet veel goeds. En haar in huis nemen is geen goed idee.
Maar ze is nog altijd haar dochter. Ergens kan ik Yvette wel begrijpen.
OK, Angele brengt niet veel goeds. En haar in huis nemen is geen goed idee.
Maar ze is nog altijd haar dochter. Ergens kan ik Yvette wel begrijpen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dan moet Yvette ook niet gaan jammeren als Frank straks thuis komt en weer wegloopt omdat Angele daar zit. En het is toch nog steeds Frank zijn huis, dacht ik
0 x
-
- Poster rang 5
Dat zou hij er wel kunnen bijnemen zeker bij al de rest?jessie V. schreef:Dan moet Yvette ook niet gaan jammeren als Frank straks thuis komt en weer wegloopt omdat Angele daar zit. En het is toch nog steeds Frank zijn huis, dacht ik

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Ik denkt dat het van Frank en Simonne is. Ik meen mij te herinneren dat zij het hebben gekocht van Luc met een "schenking" die ze van Leontien hadden gekregen omdat ze haar geholpen hadden om te vluchten.jessie V. schreef: En het is toch nog steeds Frank zijn huis, dacht ik
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik maak hier het onderscheid tussen Frank en Yvette. Yvette beslist dat Angele daar mag komen, ze zou eerst even kunnen overleggen met Simonne OF Frank.
0 x
-
- x 435
Heb ik wat gemist, of zijn jullie onoplettend geweest?
Yvette heeft het er toch over gehad met Simonneke? En Simonne heeft toch duidelijk "Nee" gezegd?!
Yvette heeft het er toch over gehad met Simonneke? En Simonne heeft toch duidelijk "Nee" gezegd?!
0 x
-
- Nog geen rang
Dat klopt, maar Yvette heeft het eerst aan Angèle voorgesteld alvorens het met Simonne te bespreken.
0 x