Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
catherine
- Poster rang 1

- Berichten: 451
- Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 12:07
- x 72
- x 107
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Die verkoop van het huis van Lowie zal pas voor volgend seizoen, benieuwd wie het zal kopen.
Bijkomend staat het al weken breed in de pers dat de thuisstudio’s deze zomer gaan verhuizen naar een andere locatie (vind ik dus zelfs geen spoiler meer) en dat er daardoor wel wat kan veranderen aan sommige decors.
Bijkomend staat het al weken breed in de pers dat de thuisstudio’s deze zomer gaan verhuizen naar een andere locatie (vind ik dus zelfs geen spoiler meer) en dat er daardoor wel wat kan veranderen aan sommige decors.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- Berichten: 5203
- Lid geworden op: vr 07 okt 2011, 18:17
- Locatie: de westhoek
- x 1124
- x 623
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Heb daar ook aan gedacht maar met het spaarboekje van Nancy & Dieter en wat er nog van over schiet zullen ze toch niet ver lopen als ze een heel huis moeten kopen maar het is natuurlijk Thuis, daar kan alles
0 x
- satine
- Poster rang 5

- Berichten: 13171
- Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
- x 1768
- x 2724
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Het zou niet genoeg zijn voor de volledige som, maar al wel een mooi voorschot.
En inderdaad, in Thuis kan zowat alles.
En inderdaad, in Thuis kan zowat alles.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- Berichten: 5528
- Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
- Locatie: West-Vlaanderen
- x 1479
- x 1856
- Contacteer:
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
zou misschien genoeg zijn om het voortuintje te kopen, maar ik vrees er ook voor: beetje te duur.
eerder denk ik dan, vermits ik gelezen heb dat de totale crew zal moeten verhuizen na een nieuwe lokatie voor opnames, dat we een totaal andere woning of appartement zullen te zien krijgen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- Berichten: 237
- Lid geworden op: zo 06 jun 2021, 20:38
- x 56
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Spanning blijft er wel in de laatste afleveringen.
Ik ben blij dat het uitgekomen is met het plan van Claire. Ik vind het wel sneu voor Marianne, Tom en ook voor Cesar. Ik heb vermoedens dat Cesar volgend seizoen bij het vaste cast gaat horen. Van mij mag hij best wel blijven, Ik had wel medelijden met hem dat hij steeds moeilijker had om het plan van zijn moeder uit te voeren. Dit ook vanwege het feit dat hij echt een band begon te krijgen met Tom en Robin.
Het verkrachtingsverhaallijn: Daarin wordt je echt alle kanten uitgestuurd. Was het eerst vooral gericht op Brik en Cody de laatste weken komt nu Andreas in het vizier. Ik geloof niet dat Andreas tot dit in staat is. Dat hij wel een probleem heeft doordat hij veel traint ben ik wel overtuigd. Voor nu blijft mijn focus toch op Brik en Cody.
Ik ben erg benieuwd wat in de resterende afleveringen van dit seizoen gaat gebeuren. Het seizoen is echt voorbij gevlogen. Nog kleine 2 weken en dan is het alweer het seizoensfinale.
Ik ben blij dat het uitgekomen is met het plan van Claire. Ik vind het wel sneu voor Marianne, Tom en ook voor Cesar. Ik heb vermoedens dat Cesar volgend seizoen bij het vaste cast gaat horen. Van mij mag hij best wel blijven, Ik had wel medelijden met hem dat hij steeds moeilijker had om het plan van zijn moeder uit te voeren. Dit ook vanwege het feit dat hij echt een band begon te krijgen met Tom en Robin.
Het verkrachtingsverhaallijn: Daarin wordt je echt alle kanten uitgestuurd. Was het eerst vooral gericht op Brik en Cody de laatste weken komt nu Andreas in het vizier. Ik geloof niet dat Andreas tot dit in staat is. Dat hij wel een probleem heeft doordat hij veel traint ben ik wel overtuigd. Voor nu blijft mijn focus toch op Brik en Cody.
Ik ben erg benieuwd wat in de resterende afleveringen van dit seizoen gaat gebeuren. Het seizoen is echt voorbij gevlogen. Nog kleine 2 weken en dan is het alweer het seizoensfinale.
1 x
-
catherine
- Poster rang 1

- Berichten: 451
- Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 12:07
- x 72
- x 107
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Ik vond de openbaring vandaag van Cézar/ Howard en Claire wel verlheldend en misschien eerlijk.
Het leek oprecht langs hun beide kanten en een schuldbekentenis ook.
Rol Yolande heeft Cézar ook uitgelegd. Laat ons afwachten wat Tom als oplossing biedt! Geen makkie.
Wat ik in dit verhaal nog niet begrijp is waarom Claire haar zoon dan de laatste weken toch enkele keren heeft willen neerhalen, hem een schuldgevoel geven, vernederen zelfs… het was precies allemaal zijn schuld.. door wat hij vroeger allemaal fout zou gedaan hebben/ maar hij heeft niks fout gedaan, of toch? Ze klonk enkele keren echt giftig tegen hem.
Of heb ik dat fout begrepen?
Is dat verhaal van bij notaris Rottiers wel helemaal waar en is Cézar/Howard er helemaal eerlijk over?
Het leek oprecht langs hun beide kanten en een schuldbekentenis ook.
Rol Yolande heeft Cézar ook uitgelegd. Laat ons afwachten wat Tom als oplossing biedt! Geen makkie.
Wat ik in dit verhaal nog niet begrijp is waarom Claire haar zoon dan de laatste weken toch enkele keren heeft willen neerhalen, hem een schuldgevoel geven, vernederen zelfs… het was precies allemaal zijn schuld.. door wat hij vroeger allemaal fout zou gedaan hebben/ maar hij heeft niks fout gedaan, of toch? Ze klonk enkele keren echt giftig tegen hem.
Of heb ik dat fout begrepen?
Is dat verhaal van bij notaris Rottiers wel helemaal waar en is Cézar/Howard er helemaal eerlijk over?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- Berichten: 13171
- Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
- x 1768
- x 2724
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Dat laatste ben ik met je eens Catherine, iets in dat verhaal is niet helemaal duidelijk, vooral de houding van Claire dan.
Maar vermits Howard blijkbaar toch officiële papieren heeft die zijn identiteiteit bevesigen, geloof ik het verhaal van het getuigenbeschermingsprogramma nog wel.
Maar vermits Howard blijkbaar toch officiële papieren heeft die zijn identiteiteit bevesigen, geloof ik het verhaal van het getuigenbeschermingsprogramma nog wel.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- Berichten: 5528
- Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
- Locatie: West-Vlaanderen
- x 1479
- x 1856
- Contacteer:
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
ja, is wat ingewikkeld maar toch geloofwaardig. Heikel punt voor mij blijft de lover boy die hij had...en nu precies afkeer van hem heeft en hem verwijt en de raad geeft: blijf uit z'n buurt. zou hij misschien ook zo aangepakt zijn zoals Niels een beurt kreeg??Maar dat was toch doordat Yolanda enkele jongens haar opdracht had doorgegeven. Dus dat was toen waarschijnlijk nog niet het geval.satine schreef: di 16 jun 2026, 10:13 geloof ik het verhaal van het getuigenbeschermingsprogramma nog wel.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- Berichten: 13171
- Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
- x 1768
- x 2724
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Dat is inderdaad ook vaag, misschien was die man ook in de witwas-affaire betrokken en heeft hij veel geld aan zijn neus zien voorbij gaan?
Hopelijk wordt er toch nog 1 en ander verder uitgeklaard.
Hopelijk wordt er toch nog 1 en ander verder uitgeklaard.
0 x
-
frankbomans
- Poster rang 1

- Berichten: 415
- Lid geworden op: di 16 dec 2008, 17:02
- x 1
- x 10
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Ik vind het jammer hoe ze nog maar eens de erfenis van het personage Walter hebben besmeurd. Akkoord, we hebben zijn uitstapje naar Rosa gezien in de serie (en zelfs een kus met Jenny), maar Walter die op het communiefeest van zijn zoon wegglipt om met zijn schoonzus de koffer in te duiken, dat is niet hoe ik me Walter herinner. Ach, de soap moet blijven draaien, zeker. Spijtig.
0 x
-
Level10
- Nog geen rang
- Berichten: 141
- Lid geworden op: vr 11 okt 2024, 11:18
- x 241
- x 42
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Wat een politiekorps van m'n botten, zeg
De ene is duidelijk in shock als ze een geweer moet afvuren... als agent, he! En de andere twee ondervragen iemand die net een beroerte heeft gehad en niet meer kan praten, en op basis daarvan houden ze hem ook nog aan! Iets wat volgens mij ook door de procureur of onderzoeksrechter beslist moet worden en niet door Cremers.
3 x
-
catherine
- Poster rang 1

- Berichten: 451
- Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 12:07
- x 72
- x 107
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Volledig mee eens en ik kan uit ervaring met mijn man spreken, jammer genoeg. Afasie na beroerte was bij hem blijvend maar kan ook binnenkomend werken, dat je dus niet enkel je woorden niet vindt om te spreken, sommigen begrijpen de vragen ook niet goed. Na een beroerte kan je behalve eventuele zware fysieke aantasting ook cognitief aangetast zijn, met veel onzichtbare restverschijnselen. Ongelofelijk dus dat ze Andreas zo snel ondervragen en zelfs al aanhouden zonder enige medische en neurologische omkaderingLevel10 schreef: wo 17 jun 2026, 21:58 En de andere twee ondervragen iemand die net een beroerte heeft gehad en niet meer kan praten, en op basis daarvan houden ze hem ook nog aan!
2 x
- taaigetje
- Nog geen rang
- Berichten: 122
- Lid geworden op: vr 01 mar 2024, 15:50
- x 21
- x 52
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
inderdaad...afasie na beroerte...heb ikzelf ervaren, gelukkig redelijk goedgekomen, af en toe nog iets gedoddel. Maar toch lang logopedie gevolgd. Er blijft toch altijd een missing linkje in je hersenen (naast andere fysieke problemen). En echt, ik wist wat ik wou zeggen, ik was bij volle verstand maar het kwam er totaal anders uit. Wou ik "lepel" zeggen en er kwam er "auto" uit mijn mond, of iets dat Russisch klonk. Nog raarder, ik tikte en schreef ook andere dingen dan ik bedoelde. ik heb nog echt maffe whatsapp berichtjes bijgehouden van toen!
Vooral Dieter vond ik boertig, het laatste dat je doet bij afasie is direkt de zinnen zelf aanvullen, en daardoor de patient woorden in de mond leggen!!! Als de opdracht was...2 oerdomme agenten spelen, dan hebben ze hun rol met veel overtuiging gespeeld.
Pepijn speelde dat al bij al ook wel goed!
Een stuk geloofwaardiger dan Rosa een tijd geleden.
Marianne en Claire, echt en oprecht? Zoveel jaren van haat en nijd even op 3 minuten doorgespoeld met een glaasje champagne...
Wel zeer benieuwd wat nu de plannen zijn met Cezar.
En wat er uiteindelijk speelt tussen Cody en Brik!! Heb zo het gevoel dat Brik's moeder nog een rol gaat spelen.
En Jaan, moet dat nu weer echt
Vooral Dieter vond ik boertig, het laatste dat je doet bij afasie is direkt de zinnen zelf aanvullen, en daardoor de patient woorden in de mond leggen!!! Als de opdracht was...2 oerdomme agenten spelen, dan hebben ze hun rol met veel overtuiging gespeeld.
Pepijn speelde dat al bij al ook wel goed!
Een stuk geloofwaardiger dan Rosa een tijd geleden.
Marianne en Claire, echt en oprecht? Zoveel jaren van haat en nijd even op 3 minuten doorgespoeld met een glaasje champagne...
Wel zeer benieuwd wat nu de plannen zijn met Cezar.
En wat er uiteindelijk speelt tussen Cody en Brik!! Heb zo het gevoel dat Brik's moeder nog een rol gaat spelen.
En Jaan, moet dat nu weer echt
2 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- Berichten: 924
- Lid geworden op: ma 12 mei 2014, 13:47
- x 3
- x 113
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Dacht efkes er gebeurt iets met Claire, Tom die haar de auto deed gaan halen, maar zal toch niet, want we hebben Tom achteraf nog gezien. En met Andreas ook, misschien hem iets laten schrijven als dat lukt of typen, zelfs Marie probeert dit niet
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- Berichten: 5528
- Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
- Locatie: West-Vlaanderen
- x 1479
- x 1856
- Contacteer:
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
En tegenwoordig bestaat er zoiets als I phone of tablet of zelfs computer. Ik denk wel dat hij daarmee kan werken als we vorige afleveringen hebben gezien! Maar het moest een mooi emo moment worden (en dat was het ook), dus misschien komt het nog.vdbemdsa schreef: do 18 jun 2026, 07:54 misschien hem iets laten schrijven als dat lukt of typen, zelfs Marie probeert dit niet
Vete wel vlug bijgelegd in de Bastiaens middens!
En het luchtige, goedlachse en oppervlakkige politie-en recherche bende was weer op z'n best. Heeft Andreas bekend?? Neen, hij kon niet praten maar niettemin zullen ze hem wel schuldig verklaren.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes