Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Gesloten
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Bericht door dirk »

LeWallon schreef:In veel gevallen van adoptie weet de biologische vader vaak niet eens dat hij een kind heeft, pas jaren later als het kind zijn/haar vader gaat opzoeken ontdekken ze dat ze een kind hebben. Hoe erg het ook is maar de moeder blijft in zo'n geval baas.
Ja maar stel dat Jana het kind niet wil en het wil laten adopteren

En als Bram het kind wil houden bij hem ipv elders, dan heeft Bram toch voorrang zeker op bv Peter en Peggy?
0 x
LeWallon
x 435

Bericht door LeWallon »

Normaal wel. Maar in Thuis weet je maar nooit. En laten we de zaak van Tom vs Ann niet vergeten hé, toen won Tom ook niet.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ganja schreef:Ik zou die baby liever niet zien :razz:
En als we hem of haar dan wel moeten zien dan graag eens voor ene keer bij zijn werkelijke ouders dus bij Jana en Bram, er zijn al genoeg kindjes over en weer gevlogen in thuis :razz:
:thumbup: Volledig akkoord met jou, Ganja!
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

dirk schreef:
LeWallon schreef:In veel gevallen van adoptie weet de biologische vader vaak niet eens dat hij een kind heeft, pas jaren later als het kind zijn/haar vader gaat opzoeken ontdekken ze dat ze een kind hebben. Hoe erg het ook is maar de moeder blijft in zo'n geval baas.
Ja maar stel dat Jana het kind niet wil en het wil laten adopteren

En als Bram het kind wil houden bij hem ipv elders, dan heeft Bram toch voorrang zeker op bv Peter en Peggy?
Als hij officieel laat vaststellen dat het kind van hem is wel. Jana mag een vaderschapstest weigeren, en dan mag Bram dat allemaal voor het gerecht trekken. Je zal wel snappen dat zoiets irl niet op een week of drie in kannen in kruiken is. Als het dan vastgesteld is kan nog beslist worden door de jeugdrechtbank ofzo dat de baby best door een ander gezin wordt opgevoed aangezien de moeder minderjarig is, moeder en vader niet meer samen zijn en de vader een crimineel verleden heeft en geen stabiel leven op dit moment. (ik DENK dat dit zo gaat in de praktijk ik ben hier niet 100% zeker van).
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

Ook hier graag (ontopic)

Dit soort vragen/antwoorden kunnen gesteld/beantwoord worden in het Offtopic/zeverforum.
Dan hoeft dit niet in diverse topics herhaald te worden.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Tibo had het slimmer moeten aanpakken en enkel de directeur (en leerkrachten) inlichten, maar niet nog eens de leerlingen er bij!
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Tibo doet om goed te doen, maar te goed is slecht hé. Hij bewijst Jana hier echt geen dienst. Hij zal toch niet aan zijn eigenbelang denken zeker?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Lazylady schreef:Tibo had het slimmer moeten aanpakken en enkel de directeur (en leerkrachten) inlichten, maar niet nog eens de leerlingen er bij!
Vaneigenst, maar ik denk dat Jana het toch niet lang meer kan verbergen, ze is al in haar 5e maand ! Dus had t wel uitgekomen.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik vind het goed dat Tibo met de directeur gaan spreken is en verteld heeft dat Jana zwanger is. Dat is ook beter voor Jana zelf. Stel je voor dat ze in een schermutseling een duw zou krijgen en de anderen niet weten dat ze zwanger is, zou het nog slecht kunnen af lopen. En zoals hierboven al is gezegd: in de vijfde maand wordt het wel eens tijd dat je het naar buiten brengt.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja,maar de pesters hebben nu een reden te meer.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Weet je dat ik de 'pest' gedeeltes steeds heb doorgespoeld? Kan het echt niet aanzien en als Tibo inderdaad alles heeft verteld op school (heb deze week nog niet gekeken) vrees ik het ergste voor dat onderwerp. Jakkes.

Ik snap nog steeds niet hoe hij zo vaderlijk kan zijn en Jana hem ook als zodanig accepteert. 15 Jaar geen kontakt en nu regelt ie meer met en voor haar dan haar moeder - zelfs Frankie lijkt meer te betekenen dan moeders. Vreemd.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Amiche schreef:Weet je dat ik de 'pest' gedeeltes steeds heb doorgespoeld? Kan het echt niet aanzien en als Tibo inderdaad alles heeft verteld op school (heb deze week nog niet gekeken) vrees ik het ergste voor dat onderwerp. Jakkes.

Ik snap nog steeds niet hoe hij zo vaderlijk kan zijn en Jana hem ook als zodanig accepteert. 15 Jaar geen kontakt en nu regelt ie meer met en voor haar dan haar moeder - zelfs Frankie lijkt meer te betekenen dan moeders. Vreemd.
:thumbup:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Nu eten ze zelfs al uit dezelfde pot yoghurt :-?
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Crackers schreef:Nu eten ze zelfs al uit dezelfde pot yoghurt :-?
Was da geen ijs? :denk:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

dirk schreef:
Crackers schreef:Nu eten ze zelfs al uit dezelfde pot yoghurt :-?
Was da geen ijs? :denk:
neen, yoghurt
0 x
Gesloten