Thilly Van Santen (Lauren Muller)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1059
Ze wou vermijden dat de dochter midden in het verhoor in de kamer zou staan, pas toen kreeg hij door dat het een "verhoor" zou worden...
Verder vond ik hem redelijk koud reageren op het nieuws dat iemand waarmee hij weken geleden nog dweepte (en het bed deelde) dood is. Niks emoties.
Naar haar doen was Thilly redelijk begripvol en zelfs zacht in haar ondervraging.
Verder vond ik hem redelijk koud reageren op het nieuws dat iemand waarmee hij weken geleden nog dweepte (en het bed deelde) dood is. Niks emoties.
Naar haar doen was Thilly redelijk begripvol en zelfs zacht in haar ondervraging.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Ja wat wil je, die Katrien heeft hem goed op zijn hart getrapt, ik zou er ook niet rouwig om zijn dat zij dood is.Tiboko schreef: di 06 jan 2026, 09:46 Verder vond ik hem redelijk koud reageren op het nieuws dat iemand waarmee hij weken geleden nog dweepte (en het bed deelde) dood is. Niks emoties.
Niettemin kan dat wel verdacht overkomen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1059
Vooral omdat hij normaal wel altijd heel emotioneel reageert op dingen...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1699
- x 2625
Rami is dan ook een collega en niet een ex, waar ze - denk ik soms - nooit helemaal over geraakt is.Tiboko schreef: di 06 jan 2026, 09:46 Naar haar doen was Thilly redelijk begripvol en zelfs zacht in haar ondervraging.
Iemand die ze al eens verdacht heeft en die ze toen niet kon laten veroordelen.
Ze is weinig consequent in haar job.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1059
In t echt zou ze daar op haar manier niet kunnen werken, nee. Het "gemak" waarmee die onderzoeksrechters in Thuis huiszoekingen e.d. toestaan, raar.
Anderzijds - denk je echt dat ze niet over Waldek heen is? Iemand zo vol van zichzelf, eigenwijs en bovendien extreem koppig? Ben geen vrouw, maar de aantrekkingskracht van een ongespierde bouwvakker, wat Karin fysiek in hem ziet is me een raadsel, qua being sexy vind ik hem zelfs minder dan de veel oudere Eddy.
Anderzijds - denk je echt dat ze niet over Waldek heen is? Iemand zo vol van zichzelf, eigenwijs en bovendien extreem koppig? Ben geen vrouw, maar de aantrekkingskracht van een ongespierde bouwvakker, wat Karin fysiek in hem ziet is me een raadsel, qua being sexy vind ik hem zelfs minder dan de veel oudere Eddy.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1699
- x 2625
Ik snap ook niet wat vrouwen in Waldek zien, hij is nu toch echt geen catch.
Maar na de breuk heeft Thilly altijd wel op een aparte manier naar hem gekeken en ook het nieuws dat Waldek met Karin zou trouwen, liet haar niet koud.
Of ze hem echt terug wil, betwijfel ik, maar hij heeft nog wel impact op haar op een of andere manier.
Vind ik dan.
Maar na de breuk heeft Thilly altijd wel op een aparte manier naar hem gekeken en ook het nieuws dat Waldek met Karin zou trouwen, liet haar niet koud.
Of ze hem echt terug wil, betwijfel ik, maar hij heeft nog wel impact op haar op een of andere manier.
Vind ik dan.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1401
- x 1768
- Contacteer:
Niet haar meest tactvolle en doordachte zet om Rami uit te dagen als hij al ten einde alle straten en zo opgefokt was. Die opleiding tot inspecteur en rechercheur is blijkbaar aan haar voorbijgegaan. En opeens zullen ze in de kliniek meerdere bedden nodig hebben.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Of meerdere doodkisten bij de begrafenisondernemer als er doden vallen.daffy duck schreef: di 13 jan 2026, 07:49 En opeens zullen ze in de kliniek meerdere bedden nodig hebben.
0 x
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 182
- x 561
Thilly kan haar mond toch niet houden hè, ze giet nog meer olie op het vuur. Hopelijk is niets wat het lijkt.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1699
- x 2625
Mja, iemand die het lef heeft om haar te zeggen wat andere mensen ook allemaal wel zien, maar met de mantel der liefde bedekken...
Dat komt aan natuurlijk.
Ik vond dat wat Rami zei, echt niet gelogen was.
Dat komt aan natuurlijk.
Ik vond dat wat Rami zei, echt niet gelogen was.
1 x
- taaigetje
- Nog geen rang
- x 14
- x 37
mja, dat met Thilly kan ik Rami echt niet kwalijk nemen. Ik ben in wezen een zachtaardig persoontje
, maar ik zou toch ook minstens haar mond overplakt hebben met een paar lagen duckttape 
1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 182
- x 561
Inderdaad, hoe ze met sommige collega’s en mensen omgaat, tenenkrommend.
0 x