Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Gesloten
exsencon
x 435

Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Bericht door exsencon »

Een pluim voor poepiemonster! Had ik nooit gedacht.
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

exsencon schreef:Een pluim voor poepiemonster! Had ik nooit gedacht.
Zijn reactie verbaasde mij ook maar dan in de posetieve zin
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ja maf dat hij kalm is gebleven MAAR hij doet wel meteen alsof het zijn baby is - viel me op toen hij zo tegen Franky zegde: pas getrouwd en al een baby op komst :crazy: hij vergeet duidelijk dat hij opa wordt en geen papa :razz:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ganja schreef:Ja maf dat hij kalm is gebleven MAAR hij doet wel meteen alsof het zijn baby is - viel me op toen hij zo tegen Franky zegde: pas getrouwd en al een baby op komst :crazy: hij vergeet duidelijk dat hij opa wordt en geen papa :razz:
Ik vond zijn reactie ronduit griezelig ,afstotelijk! En helemaal "Tibo": Janatje, schatteke wou er niet over praten en Tibo toch maar doorbomen. "We moeten toch praten, schatteke",!!!Zal wel zijn: IK moet die baby hebben, dacht hij. *KOTS*
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Kimmeke schreef:
exsencon schreef:Een pluim voor poepiemonster! Had ik nooit gedacht.
Een pluim ? Eerder om ziek van te worden ja ! wat een ongelooflijke egoïst zeg ! Niet alleen wil hij die baby voor zich maar hij gaat er alles aan doen om zijne "poupie" te overhalen om samen dat kind te adopteren en die sukkelaar van een Franky staat daar zoooo ongelukkig bij ! Ik hoop maar dat die Ellen daar ne enorme stok zal voorsteken of dat Bram, eens bewezen dat hij de biologische vader is zijn rechten zal laten gelden .
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Wat heeft hij gezegd, wat is er gebeurd, hoe keek hij?? Ik kon gisteren niet kijken, had manlief gevraagd GOED op te letten voor mij en het enige wat hij over de hele aflevering kon zeggen was " Er is niks interessants gebeurd en Jana wil hare kleine houden'. Aaaargh!
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik heb de laatstse 5 min niet gezien. Ik vond ook dat Tibo opvallend kalm bleef, ik had verwacht dat hij Franky zou uitmaken (hoewel die er ook niks aan kan doen). Dat 'hij' t kindje zou adopteren is idd op zijn minst 'raar' te noemen, maar in Thuis gaan ze nogal licht over adopties.
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Ik denk niet dat Bram zijne kleine ga afstaan aan Tibo hoor, niet vergeten dat Bram ook zijn goedkeuring moet geven voor een eventuele adoptie hè
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Lacrimosa schreef:Wat heeft hij gezegd, wat is er gebeurd, hoe keek hij?? Ik kon gisteren niet kijken, had manlief gevraagd GOED op te letten voor mij en het enige wat hij over de hele aflevering kon zeggen was " Er is niks interessants gebeurd en Jana wil hare kleine houden'. Aaaargh!
Dat is waar, maar ik heb Jana niet horen zeggen dat ze haar kindje wil houden.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Blijft wel dat hij zijn dochterke niet verstoten heeft maar haar gesteund heeft en Jana kan nu wel elke steun gebruiken. Wat zijn bedoelingen zijn daarmee laat ik in het midden voorlopig. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dat kindje nog liever bij Tibo en poepie zou zien (alhoewel) dan bij Peggy en Peter.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik zou die baby liever niet zien :razz:
En als we hem of haar dan wel moeten zien dan graag eens voor ene keer bij zijn werkelijke ouders dus bij Jana en Bram, er zijn al genoeg kindjes over en weer gevlogen in thuis :razz:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ik dacht eerst dat Tibobo de term poepie had afgeleerd in Zwitserland maar toen kwam het er toch uit. En wat ik me afvraag : Tibobo is enthousiast over de baby die hij Franky wil opdringen, een baby die Jana niet wil en is ervan overtuigd dat Ellen dat enthousiasme zal delen doch ik vrees dat dat laatste niet het geval zal zijn en dan zijn conclusie dat Bram geen enkel recht heeft op dat kind. :crazy:
0 x
LeWallon
x 435

Bericht door LeWallon »

dirk schreef:Ik denk niet dat Bram zijne kleine ga afstaan aan Tibo hoor, niet vergeten dat Bram ook zijn goedkeuring moet geven voor een eventuele adoptie hè
Bram moet zijn goedkeuring niet geven. De biologische vader moet NOOIT goedkeuring geven.
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

LeWallon schreef:
dirk schreef:Ik denk niet dat Bram zijne kleine ga afstaan aan Tibo hoor, niet vergeten dat Bram ook zijn goedkeuring moet geven voor een eventuele adoptie hè
Bram moet zijn goedkeuring niet geven. De biologische vader moet NOOIT goedkeuring geven.
Hoezo dan, de biologische vader heeft geen recht op het kind ofzo? wat voor discriminatie is dit?
0 x
LeWallon
x 435

Bericht door LeWallon »

In veel gevallen van adoptie weet de biologische vader vaak niet eens dat hij een kind heeft, pas jaren later als het kind zijn/haar vader gaat opzoeken ontdekken ze dat ze een kind hebben. Hoe erg het ook is maar de moeder blijft in zo'n geval baas.
0 x
Gesloten