Thilly Van Santen (Lauren Muller)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1699
x 2625

Bericht door satine »

Als ik haar samen met Tim zie dan denk ik soms wel eens dat zij een goed koppel zouden kunnen zijn.
Tenminste, als Thilly haar wispelturigheid aan de kant kan laten, want dat is wel het laatste wat Tim en Hannah nodig hebben.

Maar ze is zeker een goede vriendin - als het haar uitkomt toch ;)
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1059

Bericht door Tiboko »

Een bijkomende hinderpaal is dat ze samen op één werkvloer zitten. Maar inderdaad, Thilly was voor Zihame óók een goeie plusmama, bij Hannah zou dat ook wel lukken...
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 962
x 1539

Bericht door heidiw »

Allez, Simonne heeft "bekend". En nu, wat gaat ze er nu mee doen? Een bekentenis onder invloed is van nul waarde en niet toegestaan. En Simonne zit tot haar oren onder verdovende medicatie. Of weet madam de superdetective dat niet? Een beetje advocaat kan met het brandhout dat die ervan maakt de rest van de winter zijn stoof doen branden.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1768
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

heidiw schreef: di 30 dec 2025, 14:22 Allez, Simonne heeft "bekend".
Nu zal madam wel triomferen en laten uitschijnen dat ze al die tijd gelijk had om dat interview van een halfdode Simonne af te nemen. als ze nu niet aan haar ellebogen aanvoelt dat dit niet oké is dan is er dan toch iets mis met de opleiding van rechercheur.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 962
x 1539

Bericht door heidiw »

Net als je denkt dat er toch wat meer dan isomo in dat hoofd zit, want het verhaal van Simonne klopt niet, komt ze weer met Waldek.
Waarom? Ze heeft geen idee maar ze weet het wel zeker :doh:
"Je pense donc je suis" is hier echt niet van toepassing. "Je suis donc je pense" ook niet.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1768
Contacteer:

heidiw schreef: wo 31 dec 2025, 13:38 "Je pense donc je suis"
Eerder: Je ne pense pas, mais je suis très sûr de moi, de mon propre moi et de mon propre carré. Vrij vertaalt als: ik ben de beste!!
2 x
elders
Nog geen rang
x 29

Bericht door elders »

1) spijtig, maar haar buikgevoel zit er vaak correct op (Onze Kosinsky en Karin ivm met Abel), helaas kan het niet altijd bewezen worden.
2) Alhoewel haantje of is het kippeke de voorste, ze heeft een goede inborst. Trop est trop wordt gezegd en dat klopt wel, maar geef toe ze staat er zoals Eddy er vaak wanneer iedereen er niet meer staat.
3) Vond oudejaarsgesprek schitterend gespeeld en gebracht.

Nu, in feite meer het acteertalent. Voor mij is dat een grote 100 op 100. Het feit dat bij iedereen de tenen gaat rkullen wanneer ze eraan komt duidt alleen maar op acteertalent. Ze moet nu wel die ambetante rols spelen, maar ze doet dat goed.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1699
x 2625

Bericht door satine »

Ze had inderdaad gelijk wat Karin en Waldek betreft in de zaak van Jean-Marc, maar ze zou als rechercheur ook moeten weten dat ze met een buikgevoel geen enkele rechter kan overtuigen. De manier waarop ze dan in tunnelvisie gaat, is een beetje te.
In het vorige geval had ze gelijk, of dat nu ook zo is, valt nog af te wachten.
Ik vind het wel tof dat we voor de verandering eens niet weten wie de dader is. :yup:
En ik ga niet beweren dat ze een slecht karakter heeft, maar ze is altijd wel enorm vol van zichzelf.

Maar zoveel mensen, zoveel meningen - we hebben allemaal onze favorieten, dat maakt het juist leuk om over Thuis te praten.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1768
Contacteer:

satine schreef: do 01 jan 2026, 19:53 dat maakt het juist leuk om over Thuis te praten.
da's zeker dat! En ik vond dat we haar gisteren wel van een heel andere kant te zien kregen. Ze begrijpt wat Tim doormaakt, ze neemt hem mee in een toch iets warmere sfeer en doet doet hem blijkbaar wel deugd. Het is zo'n andere Tilly dan op haar werk, hier heeft ze duidelijk gevoelens voor Hannah en haar papa. mooi om ook die kant van haar beter te leren kennen.
0 x
Farfalla
Nog geen rang
x 19

Bericht door Farfalla »

Die arrogante grijns op haar gezicht.
Wat hebben ze gedaan met dit ooit sympathieke personage. Dat krijgen ze nooit meer goed.
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 182
x 561

Bericht door Kiki_Dee »

Farfalla schreef: vr 02 jan 2026, 21:43 Die arrogante grijns op haar gezicht.
Tijdens haar werk heeft ze dat inderdaad, maar naast haar werkuren is ze nog steeds sympathiek.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1768
Contacteer:

Ze was weer haar eigen zelve gisteren bij haar ondervragingen: Tilly weet het al op voorhand voor haar 'beschuldigden' nog maar één woord hebben gezegd. Je zal maar aan de andere kant van die tafel zitten! En ik vind het ook maar een rare situatie dat dit ook een Van Santen is en de advocaat bijna haar schoonbroer.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1059

Bericht door Tiboko »

En de advocaat van de ene verdachte (Waldek) plaatsvervanger is voor de juridische partner van de andere (Karin/Tom)...

Thilly heeft intussen voldoende bewezen dat ze beter is als klusjesvrouw of "achter de bar staan" dan als speurder. Dringend een carrièreswitch voor haar, dus.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 182
x 561

Bericht door Kiki_Dee »

Tiboko schreef: za 03 jan 2026, 09:46 Thilly heeft intussen voldoende bewezen dat ze beter is als klusjesvrouw of "achter de bar staan" dan als speurder. Dringend een carrièreswitch voor haar, dus.
In het geval van de moord op Jean-Marc had ze het bij het rechte eind, maar Waldek en Karin hebben het hun sporen goed uitgewist. Ook voelt ze genoeg aan dat Simone haar verhaal totaal niet klopt.
Dus werk gerelateerd is ze zeker geen slechte speurder. Het is haar attitude die vreselijk is, zo arrogant tegenover Waldek en Cody.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1768
Contacteer:

Ze was toch precies iets menselijker toen ze de ondervraging deed van Rami. Hij zag er precies zoveel ouder uit. De manier waarop ze binnenkwam was echter totaal niet oké. Vragen waar z'n dochter was. Die arme man kreeg het bjna aan z'n tikker, dacht dat er iets gebeurd was met haar.
0 x
Plaats reactie