Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
ranske
- Poster rang 4

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
Natuurlijk is 't in de eerste plaats omwille Franky en Peggy, Sorry Nounake ik was er precies niet helemaal bij.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Mooi eerbetoon aan Ann Petersen in de aflevering van vrijdag. Het is inmiddels tien jaar geleden (of toch bijna) dat ze er niet meer is maar ze blijven ze toch vermelden, zeker op dagen als Allerheiligen. Fantastisch gespeeld door Pol Goossen, natuurlijk mag je niet vergeten dat Frank 'ons moe' gedenkt maar Pol op dat moment Ann Petersen gedenkt.
Al moet ik zeggen dat Frank dit seizoen zich al veel van zijn beste kant heeft laten zien, nu ook met Peggy.
Al moet ik zeggen dat Frank dit seizoen zich al veel van zijn beste kant heeft laten zien, nu ook met Peggy.
0 x
-
Taliver67
- Poster rang 1

Frank moet ook ergens beseffen dat hij nu voor een baas werkt, en dat rusten en pinten drinken tijdens de werkuren algemeen niet getolereerd wordt door bazen. Dat was iets dat hij in Sanitechniek wel deed, toen vond ik het ook al niet altijd door de beugel kunnen.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Hij is niet anders gewend. Alle personages die een job hebben in Thuis, zijn dat gewend. En niet alleen pinten drinken
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
En ff onverwachts binnenspringen bij de notaris, in de dokterspraktijk etc om n praatje te maken ...
0 x
-
tvx1
- x 435
Daar was hij wel mede-eigenaar, hé!Taliver67 schreef:Frank moet ook ergens beseffen dat hij nu voor een baas werkt, en dat rusten en pinten drinken tijdens de werkuren algemeen niet getolereerd wordt door bazen. Dat was iets dat hij in Sanitechniek wel deed, toen vond ik het ook al niet altijd door de beugel kunnen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2576
Wat alleen maar bewijst dat Frank van zaken doen geen kaas heeft gegeten.tvx1 schreef:Daar was hij wel mede-eigenaar, hé!Taliver67 schreef:Frank moet ook ergens beseffen dat hij nu voor een baas werkt, en dat rusten en pinten drinken tijdens de werkuren algemeen niet getolereerd wordt door bazen. Dat was iets dat hij in Sanitechniek wel deed, toen vond ik het ook al niet altijd door de beugel kunnen.
Verder deed hij dat ook meestal om Luc een hak te zetten - dat Sam daar niet mee opgezet is, kan ik mij heel goed voorstellen.
0 x
-
Taliver67
- Poster rang 1

Het is toen hij mede-eigenaar werd, dat hij zo begon te doen, zogezegd omdat hij evenveel te zeggen had als Luc, en Luc hem dus niks meer kon maken. Dat is inderdaad geen manier om een zaak draaiende te houden. Het is misschien wel nodig om hem in de gaten te houden, en Sam is duidelijk niet van gisteren.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 982
- x 583
Tja, Frank is altijd iemand geweest die wel hard kan werken maar die het voortdurend moet gezegd worden. Hij loopt er graag de kantjes vanaf en is dan verwonderd dat hij onder zijn "shokkedijnzen" krijgt van zijn baas/bazin. Frank heeft ook op een heel vreemde manier voor die job bij de kabouters gesoliciteerd. En het is enkel omdat Bram afhaakte dat hij die gekregen heeft. Frank is ook al een oudere werknemer, zelfs pensioengerechtigd en natuurlijk is dan de kans groot dat hij moet werken bij "jonge leeuwen". Vroeger waren zijn collega's de Waldek, de Cois en de Mo zelfs Eddy. Mannen van min of meer zijn leeftijd en vrienden. En nu tja. Daar komen vodden van.
En Frank kennende zal die razend zijn als hij deze week zal moeten werken in de Zus&Zo met Luc als nieuwe eigenaar. Ik hoop maar dat Frank geen sabotages zal doen enkel en alleen om Luc er ene af te trekken.
En Frank kennende zal die razend zijn als hij deze week zal moeten werken in de Zus&Zo met Luc als nieuwe eigenaar. Ik hoop maar dat Frank geen sabotages zal doen enkel en alleen om Luc er ene af te trekken.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
-
Lazylady
- x 435
Frank kennende zal wel weer te "trots" zijn om het tegen "Sneeuwwitje" te vertellen...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Frank is veel vermagerd of zie ik dat verkeerd?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
-
ranske
- Poster rang 4

Dat antwoord was voor de hand liggend. Bij een conflict in thuis rekken ze de oplossing van problemen door zelden
een logisch antwoord te laten horen zoals nu met Frank. Ruzies mogen niet rap over zijn of het is afgelopen met Thuis.
een logisch antwoord te laten horen zoals nu met Frank. Ruzies mogen niet rap over zijn of het is afgelopen met Thuis.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat dacht ik ook al toen hij gisteren niks vertelde aan zijn baas . Trouwens wat een raar situatie is dat zeg ! Die bazin loopt continu de tavernes af om te controleren of er soms iemand van haar bedrijf daar zit ....
0 x