Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
Om 5.30 je mails checken omdat zakenmensen vroege vogels zijn. En hij wist dat omdat hij zo ongeveer gevraagd had wanneer die mensen uit hun bed komen! Je zou hem voor minder een lap geven 
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
'T wordt tijd dat die eens van zijn zelfgebouwd troontje valt !
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Je voelt toch zo aan dat dit concept een grote flop gaat worden, en dan heeft meneer zijn jobke er zelfs voor opgezegd
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Mensen de eerste werkdag na de presentatie al opbellen en zo aandringen...
En hij zou gevraagd hebben aan al de aanwezigen hoe laat ze opstaan?
Jammer dat Lowie er niet bij was om Bobje wat af te remmen.
En hij zou gevraagd hebben aan al de aanwezigen hoe laat ze opstaan?
Jammer dat Lowie er niet bij was om Bobje wat af te remmen.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Stel je voor, een vriend of familielid is ernstig ziek, half slapend vreest men het ergste.heidiw schreef:Om 5.30 je mails checken omdat zakenmensen vroege vogels zijn. En hij wist dat omdat hij zo ongeveer gevraagd had wanneer die mensen uit hun bed komen! Je zou hem voor minder een lap geven
Of dit, intieme momenten met je partner worden gestoord door de telefoon op DAT uur.
Of dit, de baby hield hen wakker en eindelijk iedereen in slaap.....tot nu.
Er was geen enkele reden om zo vroeg te bellen, het werkt contraproductief.
Zo knap een technisch project maken en geen doorzicht in levende dingen zoals mensen
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja,Bob en zijn feedback! Hij begrijpt blijkbaar nog altijd niet dat mensen wat anders zijn dan algoritmes.
Nu moet ik wel zeggen dat de opmerkingen van Lowie lang niet zo dom waren. Bob zou beter naar hem luisteren en misschien zelfs naar Tamara want dat zijn echte mensen,geen algoritmes.
Nu moet ik wel zeggen dat de opmerkingen van Lowie lang niet zo dom waren. Bob zou beter naar hem luisteren en misschien zelfs naar Tamara want dat zijn echte mensen,geen algoritmes.
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

Bob begrijpt gewoon niet veel van mensen.. af en toe heeft hij helder inzicht over mensen, maar het liefst zou hij zien dat mensen reageren zoals die algoritmes!Caligula schreef:Tja,Bob en zijn feedback! Hij begrijpt blijkbaar nog altijd niet dat mensen wat anders zijn dan algoritmes.
0 x
-
Soapseut
- x 435
Bob zijn gebrek aan mensenkennis steekt ook alleen maar de kop op als het de verhaallijn uitkomt. Los daarvan is hij meelevender en gevoeliger dan 99% van de Belgische bevolking. Ik snap niks van Bob zijn gedrag, ik denk dat hij als personage niet erg consequent is opgebouwd.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zo is dat. Soms is hij een computer en soms een mens als het zo uitkomt. Begrijpen wie kan.
0 x
Potentia Principatum
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Het is en blijft een bizar personage. Grote delen van de tijd heel empathisch, maar soms ook wereldvreemd.
Ook altijd op zoek naar een praktische oplossing voor een probleem, ook al ligt dat op het emotionele vlak. Wanneer Tamara bijvoorbeeld haar bezorgdheid wat stuntelig uit (ergens iets als "je houdt me wakker, maar ook en vooral jezelf") is zijn oplossing "slaap dan maar een paar dagen in de Frens". Tja.
Ook altijd op zoek naar een praktische oplossing voor een probleem, ook al ligt dat op het emotionele vlak. Wanneer Tamara bijvoorbeeld haar bezorgdheid wat stuntelig uit (ergens iets als "je houdt me wakker, maar ook en vooral jezelf") is zijn oplossing "slaap dan maar een paar dagen in de Frens". Tja.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel het probleem bij Bob is dat wat voor hem pure logica is natuurlijk niet zo is als je met "echte" mensen te maken krijgt. Dat is eigelijk zijn groot probleem. Herinner u hoe hij een wetenschappelijke kosten/baten analyse maakte voor Jana? Totaal verkeerd natuurlijk,dat kun je gewoon niet doen,en zeker niet met een vrouw.
0 x
Potentia Principatum
-
Dr. Wijnants
- Nog geen rang
He-le-maal mee eens. Ze zouden beter wat trouw blijven aan zijn oorspronkelijke karakter van een neuroot. Nu is hij de meest gezellige kerel die lief is voor iedereen in dat studentenhuis. Een echte nerd zou hier gek worden en zich afzonderen. Die Bob ligt me al een hele tijd niet.Soapseut schreef:Bob zijn gebrek aan mensenkennis steekt ook alleen maar de kop op als het de verhaallijn uitkomt. Los daarvan is hij meelevender en gevoeliger dan 99% van de Belgische bevolking. Ik snap niks van Bob zijn gedrag, ik denk dat hij als personage niet erg consequent is opgebouwd.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Pfffff, Bob zou beter een manier vinden om zich eens goed te ontspannen.
Wat een vreemde reactie gisteren - een volledige high-tech website voor een klusbedrijf?
Met 3D-foto's van hoe de werken er gaan uitzien?
Van een verstopte WC voor en na?
Hij blijft een vreemd personage.
Wat een vreemde reactie gisteren - een volledige high-tech website voor een klusbedrijf?
Met 3D-foto's van hoe de werken er gaan uitzien?
Van een verstopte WC voor en na?
Hij blijft een vreemd personage.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Vind ik ook. Het is eerder een karikatuur geworden inmiddels, die zich vreemd gedraagt naar gelang het zo uitkomt.satine schreef:Hij blijft een vreemd personage.
Echt wel jammer...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Christel schreef:Vind ik ook. Het is eerder een karikatuur geworden inmiddels, die zich vreemd gedraagt naar gelang het zo uitkomt.satine schreef:Hij blijft een vreemd personage.
Echt wel jammer...
Ja, want in feite is Bob toch wel een lieve kerel, die iedereen ter hulp schiet.
Zijn probleem is natuurlijk dat hij zijn job opgegeven heeft en er (nog) geen inkomsten zijn van bedrijfje. Dat hij natuurlijk eerst naambekendheid moet krijgen door "kleinere" opdrachten aan te nemen, is niet aan hem besteed...
0 x