Voor zover ik me goed herinner heeft Lowie dat ooit aan Marieke gevraagd, of er een andere accommodatie was, en dat was zo binnen die organisatie.. maar dan was het wel duurder!Christel schreef:Dat is waar, maar ik denk dat er normaal gesproken toch wel speciale accommodaties zijn voor dergelijke afspraken, toch?catherine schreef:Omdat dat het enige bed is in dat huis dat beneden staat, dacht ik.jessie V. schreef:En waarom moeten Luc en Marieke in Bob zijn bed?
Ik vind het ook maar vreemd dat Bob daar elke keer zijn bed voor uitleent...
Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
- annekeHU
- Poster rang 4

Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel ik denk dat het bij de vorige afspraken tussen Luc en Marieke ook zo was hoor. Ik denk gewoon dat dit het meest voor de hand liggende was. Nu als je voor zoiets speciale accomodaties wil gaat de prijs natuurlijk wel volgen hé.
0 x
Potentia Principatum
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
Zou toch eigenlijk in dat zorgcentrum moeten kunnen he. Luc woont daar en heeft toch recht op zijn privé, niet?
Maar goed, dit is het topic van Bob.
Maar goed, dit is het topic van Bob.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik zou wel willen weten wat Bob met de koekedoos gedaan heeft. Lijkt me wel belangrijk.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Hoofdvraag is: zitten er nog koekjes in? Bij zijn volgende bezoek gaat Luc zeker die doos zien staan en vragen ze voor hem te openen.Caligula schreef:Ik zou wel willen weten wat Bob met de koekedoos gedaan heeft. Lijkt me wel belangrijk.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Goeie vraag. Wat is er met de koekjes in dat plastic zakje?Captain Cuckoo schreef:Hoofdvraag is: zitten er nog koekjes in? Bij zijn volgende bezoek gaat Luc zeker die doos zien staan en vragen ze voor hem te openen.Caligula schreef:Ik zou wel willen weten wat Bob met de koekedoos gedaan heeft. Lijkt me wel belangrijk.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Bob moet wel heel erg verliefd zijn op zijn Tamara, hij prijst haar om haar mensenkennis...
Is dat hoe bemoeizucht heet tegenwoordig?
Maar hij heeft wel gelijk als hij zegt dat Tamara zichzelf niet zo moet neerhalen.
Ze is niet zo dom als ze denkt.
Is dat hoe bemoeizucht heet tegenwoordig?
Maar hij heeft wel gelijk als hij zegt dat Tamara zichzelf niet zo moet neerhalen.
Ze is niet zo dom als ze denkt.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Tamara mensenkennis, ha, ha.
Ze zou zich eens wat minder met andere mensen hun leven moeten bemoeien en meer over zichzelf na gaan denken.
Bob zou daarbij een hulp kunnen zijn, maar dan moet hij geen dingen verkondigen die niet waar zijn.
Ze zou zich eens wat minder met andere mensen hun leven moeten bemoeien en meer over zichzelf na gaan denken.
Bob zou daarbij een hulp kunnen zijn, maar dan moet hij geen dingen verkondigen die niet waar zijn.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Maar Tamara was wel onder de indruk van Bob. En Bob is misschien niet meer zo "onaards" als in het begin. Ik denk dat hij Tamara graag ziet en ook dat hij gelijk heeft als hij zegt dat er meer in haar zit dan ze wil toegeven.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Dat laatste zal wel waar zijn. maar zeggen dat ze mensenkennis heeft vind ik toch wel iets bezijden de waarheid 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel hmmm....we hebben het hier wel over mensenkennis in Thuis hé.jessie V. schreef:Dat laatste zal wel waar zijn. maar zeggen dat ze mensenkennis heeft vind ik toch wel iets bezijden de waarheid
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Hij blijft een vreemd figuur.
Toen hij indertijd zijn kosten/baten-analyse aan Jana voorlegde, had hij toch helemaal geen last van overdreven beleefdheid?
Bob was voordien toch iemand die meestal wel (met schroom, maar toch) zei waar het op aan kwam?
En nu dit, terwijl hij er duidelijk onder lijdt dat hij zijn eigen plekje kwijt is.
Toen hij indertijd zijn kosten/baten-analyse aan Jana voorlegde, had hij toch helemaal geen last van overdreven beleefdheid?
Bob was voordien toch iemand die meestal wel (met schroom, maar toch) zei waar het op aan kwam?
En nu dit, terwijl hij er duidelijk onder lijdt dat hij zijn eigen plekje kwijt is.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Het karakter van Bob is nogal radicaal veranderd. Er is niets meer over van de vriend van Jana destijds.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
^ Inderdaad en dat vind ik wel jammer.
Niet dat ik de oude Bob verkies, maar het is allemaal zo plots gegaan.
Hij begint iets met Tamara en hup, het is iemand anders.
Niet dat ik de oude Bob verkies, maar het is allemaal zo plots gegaan.
Hij begint iets met Tamara en hup, het is iemand anders.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532