Karin Baert (Kadèr Gürbüz)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Re: Karin Baert (Kadèr Gürbüz)
Ergens wel he
Zijn moeder laten zelfmoord plegen is toch wel de ultieme wraak zeker
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1491
Laten zelfmoord plegen??? Karin heeft die pillen niet in die vrouw haar mond geduwd hé. Ze at pillen alsof het snoepjes waren en Dries wist dat zelf ook, gezien hij ze haar wou afnemen.Lolplayer schreef:Ergens wel he
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Bovendien wist Karin toch niet dat Dries zijn moeder zelfmoord zou plegen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad. Karin wilde die pillen zelfs nog afpakken, eigenlijk een beetje op dezelfde manier als Dries daarvoor ook al probeerde, maar kreeg daar niet bepaald de kans voor.
Ik heb toch ook het idee dat het plan van Karin heel erg uit de hand gelopen is, en dat dit absoluut niet de bedoeling was toen ze in eerste instantie achter dat scheefwonen aan ging.
De moeder van Dries was gewoon heel ver heen, iets waar Karin de laatste keer in de caravan pas echt mee geconfronteerd werd, maar toen was het eigenlijk al te laat...
Ik heb toch ook het idee dat het plan van Karin heel erg uit de hand gelopen is, en dat dit absoluut niet de bedoeling was toen ze in eerste instantie achter dat scheefwonen aan ging.
De moeder van Dries was gewoon heel ver heen, iets waar Karin de laatste keer in de caravan pas echt mee geconfronteerd werd, maar toen was het eigenlijk al te laat...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Hoe dan ook zal Karin hier dikke problemen mee krijgen. Alsof ze nog niet genoeg in de sh*t zat.Christel schreef:Inderdaad. Karin wilde die pillen zelfs nog afpakken, eigenlijk een beetje op dezelfde manier als Dries daarvoor ook al probeerde, maar kreeg daar niet bepaald de kans voor.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Daar vrees ik ook voor, na wat er aan vooraf gegaan is: met een smoes de arme vrouw gaan uithoren, haar uit de woonwagen laten zetten, buren gaan 'lastig vallen', het enige wat nu nog ontbreekt is dat iemand Karin heeft zien binnen gaan of buiten komen.Tiboko schreef:Hoe dan ook zal Karin hier dikke problemen mee krijgen. Alsof ze nog niet genoeg in de sh*t zat.
Want dat verliep niet bepaald geruisloos. Zeker niet het buiten komen.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Karin heeft Dries onderschat. Voor zijn moeder doet hij niets, die kent hem en ze zit opgeborgen als een
vervelend dossier in een kast. Dus deze caravan. Hij gaat haar bezoeken maar geeft niet de broodnodige hulp.
Dit ontdekte Karin die er geen schuld aan heeft maar er gebruik van zal maken zoals het haar uikomt.
.
vervelend dossier in een kast. Dus deze caravan. Hij gaat haar bezoeken maar geeft niet de broodnodige hulp.
Dit ontdekte Karin die er geen schuld aan heeft maar er gebruik van zal maken zoals het haar uikomt.
.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Dat had je kunnen verwachten Karin. Je bent ontzettend dom geweest door die vrouw hierin te betrekken.
En je "uitleg"tegen Dries slaat nergens op. Het zal wel allemaal waar geweest zijn, maar dat geeft je niet het recht zijn moeder lastig te vallen op een manier die niet goed te praten valt.
En je "uitleg"tegen Dries slaat nergens op. Het zal wel allemaal waar geweest zijn, maar dat geeft je niet het recht zijn moeder lastig te vallen op een manier die niet goed te praten valt.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Eigenlijk vind ik het een wisselwerking wat die 2 betreft...
Dries maakt Karin onterecht verwijten omtrent de dood van zijn vader in de gevangenis, dus die hele wraak slaat eigenlijk nergens op en maakte hem verbitterd (ik vond dat Karin gisteren niet helemaal ongelijk had met wat ze zei).
En Karin kan wel advocate zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat ze haar menselijkheid niet eens af en toe aan mag spreken, dus ze had die moeder met rust moeten laten en vooral geen misbruik maken van de ellendige situatie (waarmee ze eigenlijk Dries zijn redenen tot wraak nog eens extra "rechtvaardigt" in zijn ogen).
Al bij al vind ik ze allebei echt niet goed en nobel bezig, en zijn ze beiden het echte slachtoffer van alle ellende uit het oog verloren. Het hoopje ellende wat er van Dries' moeder nog over was, verdiende medeleven en hulp. Dit soort gedrag (van hen allebei) echt absoluut niet...

Dries maakt Karin onterecht verwijten omtrent de dood van zijn vader in de gevangenis, dus die hele wraak slaat eigenlijk nergens op en maakte hem verbitterd (ik vond dat Karin gisteren niet helemaal ongelijk had met wat ze zei).
En Karin kan wel advocate zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat ze haar menselijkheid niet eens af en toe aan mag spreken, dus ze had die moeder met rust moeten laten en vooral geen misbruik maken van de ellendige situatie (waarmee ze eigenlijk Dries zijn redenen tot wraak nog eens extra "rechtvaardigt" in zijn ogen).
Al bij al vind ik ze allebei echt niet goed en nobel bezig, en zijn ze beiden het echte slachtoffer van alle ellende uit het oog verloren. Het hoopje ellende wat er van Dries' moeder nog over was, verdiende medeleven en hulp. Dit soort gedrag (van hen allebei) echt absoluut niet...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ze zijn zeker aan elkaar gewaagd. En het is nog niet gedaan. Karin had zeker gelijk toen ze Dries herinnerde aan het verleden. Maar wat ik nog steeds niet begrijp (en dat is hier al meer vermeld) : waarom moest Karin zijn moeder hierin betrekken? Wat was de bedoeling daarvan? Hierdoor laait de haat tussen die twee weer op en zie waar het op uitdraait. Ze had dat kunnen weten.
Geen sympathie voor beiden.
Geen sympathie voor beiden.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ook ik heb totaal geen sympathie meer voor beiden.
Wat het motief van Karin betreft, vermoed ik dat ze zijn moeder er vooral bij betrokken heeft om Dries onder druk te kunnen zetten. Als die moeder op Dries zou inpraten om de rechtszaak rond Karin's fraude te laten vallen, dan zou Karin ervoor zorgen dat zij zonder problemen op die camping kon blijven wonen.
Karin zal er daarbij vanuit gegaan zijn dat het welzijn van zijn moeder, voor Dries het allerbelangrijkste was. Maar ze is er inmiddels wel achter dat dat niet zo is en dat hij vooral geleid wordt door wraakgevoelens, niet door bezorgdheid.
Vandaar ook haar schok toen ze die laatste avond zag hoe slecht het met Dries' moeder ging. Ze wilde haar die medicatie nog afpakken en leek echt ongemakkelijk met de situatie, maar kreeg daar de kans niet voor. En toen ze dan zo hardhandig buitengewerkt werd, nam haar harde kant het weer over en had ze zoiets van "bekijk het dan maar", met de gekende gevolgen.
Dat is wat ik eruit begrepen heb, tenminste...
Wat het motief van Karin betreft, vermoed ik dat ze zijn moeder er vooral bij betrokken heeft om Dries onder druk te kunnen zetten. Als die moeder op Dries zou inpraten om de rechtszaak rond Karin's fraude te laten vallen, dan zou Karin ervoor zorgen dat zij zonder problemen op die camping kon blijven wonen.
Karin zal er daarbij vanuit gegaan zijn dat het welzijn van zijn moeder, voor Dries het allerbelangrijkste was. Maar ze is er inmiddels wel achter dat dat niet zo is en dat hij vooral geleid wordt door wraakgevoelens, niet door bezorgdheid.
Vandaar ook haar schok toen ze die laatste avond zag hoe slecht het met Dries' moeder ging. Ze wilde haar die medicatie nog afpakken en leek echt ongemakkelijk met de situatie, maar kreeg daar de kans niet voor. En toen ze dan zo hardhandig buitengewerkt werd, nam haar harde kant het weer over en had ze zoiets van "bekijk het dan maar", met de gekende gevolgen.
Dat is wat ik eruit begrepen heb, tenminste...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ik neem dat graag van je aan. Ik heb een paar afleveringen gemist of maar met een half oog kunnen bekijken.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1491
Ze is er helaas op een rampzalige manier achtergekomen dat Dries eigenlijk geen zier gaf om zijn moeder. Het is er hem enkel om te doen Karin te pakken. En wat ze zei klopt als een bus. Zij heeft zijn vader dan wel laten veroordelen maar heeft absoluut geen schuld aan zijn dood. Dries is nu oud genoeg om dat te beseffen. Voor hetzelfde geld was zijn vader vrijgesproken en ook gestorven.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Oei Oei! 
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185