Dan nog - als hij er niet op staan kijken heeft, is hij als getuige niks waard.lord F. schreef:Ja, maar het feit dat hij weggejaagd werd door Kurt zou er toch op kunnen wijzen dat ze zich niet "vrijwillig" laten verkrachten heeft.satine schreef:Heeft die man daar staan op kijken? Ik heb hem alleen zien weglopen, zo snel hij kon.lord F. schreef:Het is nochtans haar beste (neutrale) getuige dat ze wel degelijk met geweld verkracht werd.
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Die man, als ze hem ook maar vinden, gaat bij hoog en laag beweren dat het puur toeval was zeker als hij ergens een vrouwtje heeft zitten. 
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

We weten het ook niet hé. Zou wel typisch voor een soap zijn dat hij wel alles gezien heeft.satine schreef:Dan nog - als hij er niet op staan kijken heeft, is hij als getuige niks waard.lord F. schreef:Ja, maar het feit dat hij weggejaagd werd door Kurt zou er toch op kunnen wijzen dat ze zich niet "vrijwillig" laten verkrachten heeft.satine schreef:Heeft die man daar staan op kijken? Ik heb hem alleen zien weglopen, zo snel hij kon.lord F. schreef:Het is nochtans haar beste (neutrale) getuige dat ze wel degelijk met geweld verkracht werd.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
tvx1
- x 435
Er zijn wel een aantal andere bewijzen die in hun voordeel spreken. Het feit dat er geen sporen van geweld zijn gevonden op het lichaam van Kurt en het hoge alcoholpercentage in zijn bloed. Het feit dat er wel degelijk een afspraak om een klant op te pikken in de Sluisstraat die avond in de agenda van Taxi Leo. En dan is er ook nog het hulpberichtje dat Mayra aan Waldek verstuurde...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Het feit dat er geen sporen van geweld zijn zegt toch niet veel.
Een duw kan heel bewust gegeven worden.
Ook het hoge alcoholpercentage zegt niks - iemand die dronken is kan toch ook vermoord worden?
Maar in Thuis kan alles natuurlijk.
Een duw kan heel bewust gegeven worden.
Ook het hoge alcoholpercentage zegt niks - iemand die dronken is kan toch ook vermoord worden?
Maar in Thuis kan alles natuurlijk.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Dat hulpberichtje is wel na te gaan, maar ook nogal dubieus
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, dat zouden ze ook gewoon samen afgesproken kunnen hebben om zichzelf in te dekken bijvoorbeeld.jessie V. schreef:Dat hulpberichtje is wel na te gaan, maar ook nogal dubieus
Het enige wat overblijft, is die afspraak in de Sluisstraat, want die heeft Simonne destijds aangenomen. Dat is dan eindelijk eens een getuigenis die niet van Waldek of Mayra zelf af hoeft te komen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Sans
- Poster rang 1

Hij had misschien beter wel kunnen zeggen dat ie werd gemanipuleerd.. Het siert hem nogmaals dat hij niet alleen zijn eigen vel wil redden.. Hij leek wel ff te twijfelen toen die onderzoeksrechter het vroeg..
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
En terecht ook...Sans schreef:Hij had misschien beter wel kunnen zeggen dat ie werd gemanipuleerd.. Het siert hem nogmaals dat hij niet alleen zijn eigen vel wil redden.. Hij leek wel ff te twijfelen toen die onderzoeksrechter het vroeg..
Hoe lief en mooi ik het ook van hem vind, ik begrijp niet dat hij het risico wil lopen op een jarenlange gevangenisstraf voor iemand die zo'n ravage heeft aangericht, en die hem bovendien gewoon glashard maandenlang gebruikt en vervolgens gechanteerd heeft.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Waldek die gemanipuleerd werd door Mayra ???? neen hoor
Ze was op dat moment zelfs bezig toen zij naar Waldek keek 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Help mij : ik heb niet kunnen zien waar Waldek naar zat te kijken op zijn laptop (ik heb een ouderwetse TV en zit er tamelijk ver van het scherm ) 
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Naar het facebookprofiel waar je naam Emma Van Damme kon lezen.martha schreef:Help mij : ik heb niet kunnen zien waar Waldek naar zat te kijken op zijn laptop (ik heb een ouderwetse TV en zit er tamelijk ver van het scherm )
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wat bedoel je daarmee? Waldek de chatter van Emma? Jezus! Dat gaat Rosa niet zien zitten.
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Ik denk niet dat het Waldek is die de chatter van Emma want hij zat vast verleden week als Emma een afspraak had met Gui Tarstar , Judith was toen nog vroeger thuis gekomen was. Wat hij daar op zat te doen is mij ook wel een raadsel. 
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Waldek had zijn vinger op zijn eigen foto als vriend van Emma - kijk en vergelijk met zijn profiel (https://www.facebook.com/waldek.kosinski.144?fref=ts); je kunt nog net de rechterkant van de foto (bakstenen muur) herkennen. Gui Tarstar staat ernaast. Emma's FB pag is nu geblocked, dus je kunt haar vriendenlijst niet meer zien.
Ik denk dat het te maken heeft met willen weten hoe het haar vergaat, want hij blijft zich schuldig voelen.
Ik denk dat het te maken heeft met willen weten hoe het haar vergaat, want hij blijft zich schuldig voelen.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song