Echt hè? Wat is er toch in hemelsnaam met haar gebeurd?satine schreef: di 23 apr 2024, 10:51 Ik was zeurende Judith nog bijna vergeten, vond haar vroeger een leuk personage - een beetje chaotisch soms, maar ze had haar zaakjes wel op orde.
Nu lijkt ze als een smachtend kippetje achter Tom aan te lopen, de man die ze op haar trouwdag heeft laten staan omdat hij haar bedroog en die totààl niet bij haar past.
En ik moet toegeven, toen ze in eerste instantie weer aan Tom geplakt werd, dat ik dacht dat het gewoon een van de weinige opties was die de schrijvers nog hadden en dat ze daarbij het verleden gemakshalve maar even "vergaten", zeg maar.
Vooral ook omdat het normaal gesproken toch niet logisch is dat iemand zo'n soort ex na zoveel jaren ineens zonder moeite weer terugneemt.
Maar toen Judith gisteren letterlijk zat te vertellen dat ze schrik had dat er nog iets was tussen Tom en Karin, en daarbij ook duidelijk liet doorschemeren dat dat niet de eerste keer zou zijn, viel ik bijna van m'n stoel.
Het verleden is dus duidelijk NIET vergeten, maar Judith heeft gewoon op een hik en een zucht besloten dat het haar niks kan schelen.
Om daar dan nu ineens wel weer op terug te komen, blijkbaar.
Héél jammer dat ze zo'n zwak type van haar hebben gemaakt.
Hoe ze daar zat te sukkelen met haar telefoon aan de bar ook...