Dat is voor mij fe vraag van 1 miljoen
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1494
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Volgens mij zitten de scenaristen ook aan de coke of wiet.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik kan niet meer volgen wie ruzie heeft met wie en waarom, wie het met wie heeft gedaan en wie nog niet ... De scenaristen zijn goed bezig ...
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1368
- x 1725
- Contacteer:
Misschien moeten wij met z'n allen Silke ook eens aanspreken zodanig dat we i de Thuisroes geraken die ze ons nu voorschotelen De laatste aflevering was soms onbegrijpbaar en dan doel ik vooral op de houding van Viv, slaafs en onderdanig, hetgeen toch geen logische houding is na hetgeen haar is overkomen. Silke en Lowie die drugsdominant zijn en precies doen alsof de wereld
En dan het leuke triootje Simonne, Rosa en Frank niet vergeten! Simonne die Rosa nog aanmoedigt op op Frank z'n schoot te zitten bij manier van spreken.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Zoals ik elders al zei : Zouden we nu het dieptepunt van Thuis bereikt hebben ???

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1038
Sam haar eerste schooldag was wel eentje om snel te vergeten, die mannen - denk ik - zitten daar precies ook enkel maar omdat ze schoolplichtig zijn.
Moderator bericht:
Moderator bericht:
De regels omtrent de spoilers zijn niet veranderd - gelieve ze dus alleen te posten waar ze thuis horen
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Schoolplichtig is niemand, enkel leerplichtig! En ja, Sam kan anders wel van haren tetter maken, haar reactie was verre van hoe je iemand zijn aandacht kunt trekken.Tiboko schreef: di 16 apr 2024, 12:21 Sam haar eerste schooldag was wel eentje om snel te vergeten, die mannen - denk ik - zitten daar precies ook enkel maar omdat ze schoolplichtig zijn.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1368
- x 1725
- Contacteer:
Iemand heeft hier duidelijk een tuchtprobleem. Helemaal niet voorbereid op de job die haar te wachten stond en nog minder inzicht in het counteren van pubers met zo'n houding. Ik denk dat ze het niet lang zal volhouden.vdbemdsa schreef: di 16 apr 2024, 15:14 Sam kan anders wel van haren tetter maken, haar reactie was verre van hoe je iemand zijn aandacht kunt trekken.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1368
- x 1725
- Contacteer:
3 momenten die beslist bij Ketnet voor iets oudere leeftijd thuishoren: de plagerijen en kinderachtigheden in Bar Madam met Sunny.
De 'wedstrijd' tussen de pakjesbestellers Emma en Cedric
De ondercover actie van onze Nancy met petje!
De 'wedstrijd' tussen de pakjesbestellers Emma en Cedric
De ondercover actie van onze Nancy met petje!
1 x
-
ThuisfanZoNuEnDan62
- Nog geen rang
- x 1
Vandaag is nu wel de aflevering van di. 16 april 2024, ik schrijf hier na 1u 's nachts. Ik vind het woelige liefdesleven van Silke en Louis best wel interessant, maar naast de kwestie, omdat de verhaallijn fake is. Tijdens het drama omtrent Bobs verdwijningsstunt wordt gemeld door Tim (en Dieter) dat de zeevaartpolitie gealarmeerd is. Ik en u weten (of zouden moeten weten uit goede bron) dat — vgl. met de luchtvaart en de controletoren — geen schipper op zee of rivier kan uitvaren zonder zich te melden en toestemming te krijgen. De scenaristen gingen alleen door op de bootexplosie en de duikers die niets gevonden hadden. Geen duiker wordt getoond, geen zeevaartpolitie... heeft het te maken met een te hoge kost, als die wel voorkwamen in het verhaal? In de werkelijkheid zou Bob met de kinderen al binnen 24 uur gespot zijn door radars, gps en audiosignalen. Aangezien alle kijkers weten dat Bob en de kinderen nog altijd levend en wel op een boot zitten en niet gespot en gemeld zijn in volgende afleveringen (+ proviand moeten inslaan enz.) en Tim/Dieter geen bezoek aan de zeevaartpolitie afleggen, is het verhaal en het drama nu al anderhalve week bedroevend bijkomstig en saai. Wat heb je aan al die tranen en wisselen van levenspartners? En... nog 's beginnen aan druggebruik met de voorspelbare geheimhouding en/of de morele verontwaardiging. Op die manier is het wegschrijven van Bob uit de serie volkomen ongeloofwaardig. Daarbij krijg je het gevoel dat de vrt de Vlaamse/Belgische kijker beschouwt als een aartsidioot.

1 x
- taaigetje
- Nog geen rang
- x 13
- x 34
Wat ik de laatste paar dagen vind van de aflevering?
Als ik als personage zulke scenario's voorgeschoteld kreeg als nu Lowie, Viv, Sam, Nancy, enzovoort dan ging ik in groepsstaking.
Eerlijk, alhoewel je weet dat het fictie is, leef(de) je met sommige personages toch een beetje mee. Maar zoals het nu gaat, is er echt niemand meer waar ik spontaan kan van zeggen, "die zou ik wel als vriend willen", "daar voel ik mee mee". Het lijkt of de nieuwe scenarioschrijvers van iedereen het slechtste van het karakter naar boven willen halen, en het wordt helaas erger en erger als ik de spoilers lees. Dus met deze...na al die jaren wordt het moeilijk afkicken, maar ik ga het toch proberen. Ik haak af!!
Als therapie blijf ik hier wel jullie fijne commentaren lezen. Als het dan ooit weer beter wordt lees ik het wel, hervallen is gemakkelijker dan afkicken.
Als ik als personage zulke scenario's voorgeschoteld kreeg als nu Lowie, Viv, Sam, Nancy, enzovoort dan ging ik in groepsstaking.
Eerlijk, alhoewel je weet dat het fictie is, leef(de) je met sommige personages toch een beetje mee. Maar zoals het nu gaat, is er echt niemand meer waar ik spontaan kan van zeggen, "die zou ik wel als vriend willen", "daar voel ik mee mee". Het lijkt of de nieuwe scenarioschrijvers van iedereen het slechtste van het karakter naar boven willen halen, en het wordt helaas erger en erger als ik de spoilers lees. Dus met deze...na al die jaren wordt het moeilijk afkicken, maar ik ga het toch proberen. Ik haak af!!
Als therapie blijf ik hier wel jullie fijne commentaren lezen. Als het dan ooit weer beter wordt lees ik het wel, hervallen is gemakkelijker dan afkicken.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Klopt ! Bob moet toch ook werken om zijn rekeningen te betalen, dingen betalen met bankkaart ... Of hij heeft hij 100.000 € in briefjes op de boot verstopt ?ThuisfanZoNuEnDan62 schreef: wo 17 apr 2024, 01:44Aangezien alle kijkers weten dat Bob en de kinderen nog altijd levend en wel op een boot zitten en niet gespot en gemeld zijn in volgende afleveringen (+ proviand moeten inslaan enz.) en Tim/Dieter geen bezoek aan de zeevaartpolitie afleggen, is het verhaal en het drama nu al anderhalve week bedroevend bijkomstig en saai. Wat heb je aan al die tranen en wisselen van levenspartners? En... nog 's beginnen aan druggebruik met de voorspelbare geheimhouding en/of de morele verontwaardiging. Op die manier is het wegschrijven van Bob uit de serie volkomen ongeloofwaardig. Daarbij krijg je het gevoel dat de vrt de Vlaamse/Belgische kijker beschouwt als een aartsidioot
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1038
Fijn dat Karin opkwam voor Robin en heel goeie scènes met de drie betrokkenen.
In tegenstelling tot de tenenkrommende fc de Kampioenen-achtige sketch in Bar Madame, waar Sunny vanop anderhalve meter met Simonne belt en met luide stem alles voorzegt wat zij dan even later herhaalt. Desondanks heeft niemand van het gezelschap dit door. Hilarisch
Verder kijk ik niet uit naar de zoveelste wekenlange overdreven focus die op de intussen drugsverslaafde Lowie gaat gelegd worden. Ik denk dat ik die scènes gewoon ga doorspoelen, want we weten het intussen wel.
In tegenstelling tot de tenenkrommende fc de Kampioenen-achtige sketch in Bar Madame, waar Sunny vanop anderhalve meter met Simonne belt en met luide stem alles voorzegt wat zij dan even later herhaalt. Desondanks heeft niemand van het gezelschap dit door. Hilarisch
Verder kijk ik niet uit naar de zoveelste wekenlange overdreven focus die op de intussen drugsverslaafde Lowie gaat gelegd worden. Ik denk dat ik die scènes gewoon ga doorspoelen, want we weten het intussen wel.
2 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Vond ik ook heel mooi om te zien, en ook de manier waarop ze dat deed.
En ik heb ook genoten van Peters optreden gisteravond, zowel tegenover Lowie als tegenover Christine. Zo kan het dus ook, gewoon op een logische, fatsoenlijke en volwassen manier.
Ook een pluimpje voor "Tamara", voor haar fijne gesprek met Dries en de natuurlijke manier waarop ze tot de conclusie kwam dat ze wel weer wilde gaan werken om haar leven weer richting te geven.
Dikke pluim voor Niels om gewoon eens rechtuit te zeggen hoe het walgelijke gedrag van Silke op veel mensen overkomt.
De rest (zeurende Judith, roepende Tom, Sunny de funny barman met "sexy" Thilly die rond hem loopt te draaien
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Helemaal akkoord met het bericht van Christel.
Ik was zeurende Judith nog bijna vergeten, vond haar vroeger een leuk personage - een beetje chaotisch soms, maar ze had haar zaakjes wel op orde.
Nu lijkt ze als een smachtend kippetje achter Tom aan te lopen, de man die ze op haar trouwdag heeft laten staan omdat hij haar bedroog en die totààl niet bij haar past.
Ik was zeurende Judith nog bijna vergeten, vond haar vroeger een leuk personage - een beetje chaotisch soms, maar ze had haar zaakjes wel op orde.
Nu lijkt ze als een smachtend kippetje achter Tom aan te lopen, de man die ze op haar trouwdag heeft laten staan omdat hij haar bedroog en die totààl niet bij haar past.
1 x