Karin Baert (Kadèr Gürbüz)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1035

Re: Karin Baert (Kadèr Gürbüz)

Bericht door Tiboko »

kingpietro105 schreef:
brengt haar geen stap verder in het proces tegen haar maar zorgt wel door een deukje in dries.
Het is me ontgaan hoe ver die zaak al in het verleden ligt.

Bestaat er voor zo'n dingen eigenlijk geen verjaringstermijn ?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik begrijp nog niet precies waarom die vrouw perse uit haar caravan moet. Wat is het voordeel hiervan voor Karin?
Dries pesten of is het een onderdeel van haar snode plannen? En wat brengt het dan op?
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 »

jessie V. schreef:Ik begrijp nog niet precies waarom die vrouw perse uit haar caravan moet. Wat is het voordeel hiervan voor Karin?
Dries pesten of is het een onderdeel van haar snode plannen? En wat brengt het dan op?
Dries ware identiteit te laten bovenkomen.. Of dries een drastische beslissing laten nemen dat in het nadeel van hem speelt.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1491

Bericht door heidiw »

jessie V. schreef:Ik begrijp nog niet precies waarom die vrouw perse uit haar caravan moet. Wat is het voordeel hiervan voor Karin?
Enerzijds psychologische oorlogsvoering. Anderzijds heeft die vrouw geen domicilie en verblijft ze permanent in recreatiegebied wat in België niet overal toegelaten is. Om in een recreatiewoning te verblijven moet je dus ook nog een ander vast verblijfsadres hebben.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Hier in NL geldt in principe hetzelfde, hier mag je meestal ook niet permanent op een camping verblijven. ;)
Ik zie het ook vooral als psychologische oorlogsvoering, want anders zie ik ook niet echt in wat Karin hiermee wil bereiken... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Karins triomf was groot. :roll: Die vrouw is wel de dupe. Het is ook niet aan Karin om zoiets te melden.
Maar mama kent haar zoon goed. Hij is waarschijnlijk nog veel slechter dan wij denken :razz:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad.
Ik vind het heel smerig van Karin, maar Dries is waarschijnlijk wel aan haar gewaagd ja... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Hmmmm dat snap ik eigenlijk niet goed... :denk:

Is Dries dan niet begaan met zijn moeder?
Ik zou toch denken dat Dries er alles aan doet om zijn mama te helpen.
Niet op de juiste manier door wraak te pakken, maar dat hij wel iets onderneemt om haar een beetje te redden uit deze situatie.
Dat ze verslaafd is aan pillen en Dries verwijten naar het hoofd slingert, zal wel aanvoelen als stank voor dank.

Het is niet zijn fout dat Karin hem is achtervolgd he. En dat zij nu de deurwaarder gestuurd heeft, daar kan Dries ook niet aan doen.

Niet dat ik zijn daden goedkeur, maar ik snap wel beter waarom hij dit allemaal doet.
Dat Karin triomfeert door mensen met zoveel miserie nog wat meer de dieperik in te sleuren, is zo laag.
Haar reputatie en haar gelijk kunnen halen is blijkbaar veel belangrijker dan het leed van die mensen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1491

Bericht door heidiw »

jessie V. schreef:Karins triomf was groot. :roll: Die vrouw is wel de dupe. Het is ook niet aan Karin om zoiets te melden.
Maar mama kent haar zoon goed. Hij is waarschijnlijk nog veel slechter dan wij denken :razz:
Ja, ik had ook de indruk dat ze totaal niet akkoord is met zijn wraakactie tegenover Karin. Waarschijnlijk plaatst zij de gebeurtenissen in een heel ander perspectief en is zij niet haatdragend tegenover Karin.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Ik vond haar vooral wantrouwig en zelfs nogal verwijtend naar haar zoon toe.
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 »

hannanaske schreef:Ik vond haar vooral wantrouwig en zelfs nogal verwijtend naar haar zoon toe.
Ze ziet er uit als een junkie die geen verblijfsvergunning heeft en wiens zoon ervoor zorgt dat ze in belgie kan blijven.
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

kingpietro105 schreef:Ze ziet er uit als een junkie die geen verblijfsvergunning heeft en wiens zoon ervoor zorgt dat ze in belgie kan blijven.
Karin en Kobe? :denk: :shock:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

hannanaske schreef:Het is niet zijn fout dat Karin hem is achtervolgd he. En dat zij nu de deurwaarder gestuurd heeft, daar kan Dries ook niet aan doen.
In zekere zin wel hé. Als Dries niet begonnen was met die kinderachtige wraakactie tegen iemand die er gewoon voor zorgde dat zijn vader terecht de verantwoordelijkheid voor zijn daden moest nemen, dan had Karin nooit reden gehad om hem te achtervolgen en dan zat zijn moeder nu niet in de miserie. Hij heeft het met zijn acties alleen maar erger gemaakt.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

tvx1 schreef:
hannanaske schreef:Het is niet zijn fout dat Karin hem is achtervolgd he. En dat zij nu de deurwaarder gestuurd heeft, daar kan Dries ook niet aan doen.
In zekere zin wel hé. Als Dries niet begonnen was met die kinderachtige wraakactie tegen iemand die er gewoon voor zorgde dat zijn vader terecht de verantwoordelijkheid voor zijn daden moest nemen, dan had Karin nooit reden gehad om hem te achtervolgen en dan zat zijn moeder nu niet in de miserie. Hij heeft het met zijn acties alleen maar erger gemaakt.
Ja, daarin geef ik je volkomen gelijk. Dat die vader opgepakt werd en gestraft moest worden voor zijn daden, begrijp ik wel. Ik vermoed alleen dat die gebeurtenis ervoor gezorgd heeft dat die moeder in zo'n slechte omstandigheden verzeild is geraakt. Zo interpreteer ik toch het hele verhaal: dat Dries Karin wou wreken omdat hij en zijn moeder ook moeten leven als achtergebleven slachtoffers. En niet dat die mama door Dries zelf in de miserie is achtergebleven, zoals hier al werd beschreven. De wraakacties van Dries vind ik echt niet oké hoor, maar ik kan wel begrijpen dat je hier nogal moedeloos van wordt.

Bij Karin draait het niet om armoede, miserie of schulden, maar alles om haar reputatie en het feit dat ze moet winnen, en daar gaat ze wel héél ver in. Onmenselijk ver. Ze had vorige week al kunnen onderhandelen om die klacht in te trekken, vóór dat ze er de politie en deurwaarder op afstuurde.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

De zaak begint behoorlijk uit de hand te lopen bij Karin. Ik kan me niet voorstellen dat dit allemaal onderdeel van haar plan was. :roll:
0 x
Plaats reactie