Adil Bakkal (Nawfel Bardad-Daidj)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Adil toch, ten huwelijk vragen… manneke toch, veel te vroeg en Lyn is niet voor hem, ze profiteert van hem en na een tijdje naar de volgende
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Wat een slecht idee! Hij heeft nog altijd niet door dat ze hem enkel nodig heeft en lief is als ze er voordeel uit haalt. Neen, ze heeft geen papiertje nodig, maar wel stiekem de ring die ze in alle stilte aan haar vinger schuift!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Niet slim van Adil. Lynn lijkt me wel n golddigger maar lopen er geen rijkere kerels rond in Thuis dan Adil ?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Dit is toch niks voor Adil? Zo atypisch! Iemand die verlegen en terughoudend is, alles 17 keer overdenkt voor hij iets doet... En die nu plots na een paar weken samen zijn een vrouw die hij nog aan zijn familie niet heeft voorgesteld, publiekelijk ten huwelijk vraagt... Of lijdt die nu ook plots aan het "ik-kan-niet-alleen-zijn syndroom"?
Plus dan nog dat hij ondanks dat Lyn duidelijk aangaf dat de combinatie Jaan/café niet haalbaar was dit toch voorstelde aan Christine. Dit is niets voor Adil
Plus dan nog dat hij ondanks dat Lyn duidelijk aangaf dat de combinatie Jaan/café niet haalbaar was dit toch voorstelde aan Christine. Dit is niets voor Adil

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Heb ook moeten fronsen bij het huwelijksaanzoek van Adil. Hij is jaren samen geweest met Paulien en ook met Christine zonder dat hij maar één ogenblik gedacht heeft aan trouwen. Want het is Christine die hem ten huwelijk heeft gevraagd.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Idd, helemaal niks voor Adil om zo impulsief te zijn, zeker niet omdat Lynn, Jaantje als n last beschouwt en niet als n pluskindje.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Heb daar ook een raar gevoel bij hoe ze Jaan totaal niet ziet als een meerwaarde in haar relatie. Telkens als er een suggestie gedaan wordt om samen iets te doen heeft madam wel andere plannen en geen tijd. Het is niks voor gevoelige Adil om daar geen oog voor te hebben.johan1969 schreef: za 16 nov 2024, 17:03 eker niet omdat Lynn, Jaantje als n last beschouwt en niet als n pluskindje.
0 x
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Blijkbaar gaat Adil nog terug naar Frankrijk en zet hij ondertussen even de kat bij de melk door aan Lowie te vragen om goed op Lyn te passen.
Soms is hij toch wel heel naïef.
Soms is hij toch wel heel naïef.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vond het toch een beetje sneu voor Adil dat hij zo maar weg gestuurd werd door Tim.
Ik denk dat Adil geen flauw benul heeft van wat er allemaal gebeurd is in en met de familie van Tim.
En is het nou echt zo erg dat hij onuitgenodigd afscheid komt nemen van Sam.
Hij is net zo goed aan slachtoffer van die familie, alleen weet hij dat nog niet.
Aan de andere kant weet Tim ook niet hoe er met Adil om gesprongen wordt door zijn zus.
Ik denk dat Adil geen flauw benul heeft van wat er allemaal gebeurd is in en met de familie van Tim.
En is het nou echt zo erg dat hij onuitgenodigd afscheid komt nemen van Sam.
Hij is net zo goed aan slachtoffer van die familie, alleen weet hij dat nog niet.
Aan de andere kant weet Tim ook niet hoe er met Adil om gesprongen wordt door zijn zus.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Adil weet natuurlijk wél hoe Sam in coma is geraakt en dat zijn lief Lyn daarbij een aandeel had. Vermits hij samen woont met Lyn, moet hij toch begrijpen dat hij - ondanks zijn verleden met Sam - hierdoor (tijdelijk?) beter uit Tim (en Hannah's).buurt blijft en dat geldt nog meer voor Lyn - die dit hopelijk nu wel begrepen heeft.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Denk dat dat maar tijdelijk zal zijn en dat ze elke mogelijkheid zal aangrijpen om zich weer in z'n leven te pushen. Maar Adil, ja dat is jammer. Hij heeft het bedrijf overgenomen van Sam, had een goede verhouding en door Lyn is er een stok in de wielen gedraaid! Hij heeft niet het minste vermoeden dat hij door haar z'n vrienden kwijtraakt en dat ze het bijlange niet waard is vermits ze hem al bedrogen heeft met z'n beste vriend Lowie
0 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Ik ga niet echt mee in het idee dat Lyn mede-schuldig zou zijn aan de dood van Sam, het was ronduit ongepast van Tim om Adil buiten te gooien. Bovendien kende Adil Sam al veel langer dan Tim haar kende, gezien de Kabouters (denk ik) al bestonden vooraleer ze in Thuis opdoken.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Adil had naar de dienst kunnen gaan en daar zijn deelneming kunnen betuigen. Hij was niet uitgenodigd op de kofietafel, daar was hij dus niets verloren.
Tim heeft hem daar niet uitgenodigd omdat hij zijn zus kent - de kans was groot dat die gewoon zou meegegaan zijn als 'partner van' en ik kan me voorstellen dat Tim allesbehalve zin had in gedoe tijdens de koffietafel.
Ik snap dat dit voor Adil niet leuk was, maar onuitgenodigd naar een koffietafel gaan, vind ik niet meteen getuigen van veel respect.
Tim heeft hem daar niet uitgenodigd omdat hij zijn zus kent - de kans was groot dat die gewoon zou meegegaan zijn als 'partner van' en ik kan me voorstellen dat Tim allesbehalve zin had in gedoe tijdens de koffietafel.
Ik snap dat dit voor Adil niet leuk was, maar onuitgenodigd naar een koffietafel gaan, vind ik niet meteen getuigen van veel respect.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Inderdaad, zoiets doe je niet, ook als je Adil heet.
En of Lyn nu mede schuldig is aan de dood van Sam of niet, als Tim vindt van wel dan moeten zijn vrienden zich daar bij neerleggen, ook al hebben ze een andere mening. Lowieke heeft dat begrepen, Adil duidelijk niet. Benieuwd hoe hij gaat reageren wanneer hij erachter komt dat zijn grote liefde hem met zijn beste vriend bedrogen heeft.
En of Lyn nu mede schuldig is aan de dood van Sam of niet, als Tim vindt van wel dan moeten zijn vrienden zich daar bij neerleggen, ook al hebben ze een andere mening. Lowieke heeft dat begrepen, Adil duidelijk niet. Benieuwd hoe hij gaat reageren wanneer hij erachter komt dat zijn grote liefde hem met zijn beste vriend bedrogen heeft.
0 x