Vicky Van Aert (Marieke Dilles)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Klopt, een keer kussen en alles is weer koek en ei en ze gaan samenhokken ! Heel volwassen 

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Zoals verwacht vraagt Vicky om n paar weken te mogen logeren in de Withoeve. Wschl aan een vriendenprijsje en het zal niet voor n paar weken zijn. Ze gaat ook nabij dat revalidatiecentrum in de buurt van Duitsland wonen. Natuurlijk vindt ze daar direct werk en Febeh een school ...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Femke heeft toch duidelijk gezegd dat het voor maximum twee weken was? En Ilias is maar in het ziekenhuis tot eind volgende week.
Verder is het Thuis natuurlijk, die kunnen daar allemaal veel meer dan wij.
Beste is, daar niet te veel bij na te denken...
Verder is het Thuis natuurlijk, die kunnen daar allemaal veel meer dan wij.

Beste is, daar niet te veel bij na te denken...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik vraag me af hoe ze dat allemaal gaat betalen. Een appartement voor haar en Febe plus die maandenlange revalidatie in één van de beste centra (volgens die rare dokter), gelegen bij de Duitse grens.
Daar even snel een job vinden zal niet evident zijn, net zoals een school voor Febe, die wellicht toch niet het Duits machtig is...
Maar misschien heeft ze gewoon geld geleend van nonkel Didi, die geeft toch veel om hen.
Daar even snel een job vinden zal niet evident zijn, net zoals een school voor Febe, die wellicht toch niet het Duits machtig is...
Maar misschien heeft ze gewoon geld geleend van nonkel Didi, die geeft toch veel om hen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Het is bij de Duitse grens - zoals je zelf ook zegt - waarom zouden ze daar in school geen Nederlands spreken?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik geloof ook niet dat Vicky (noch Vince) een auto heeft (ik heb haar nog nooit auto zien rijden), dus daar de regio afzoeken naar n job of appartement zal niet simpel zijn. Dan zwijgen we nog over de verhuis.Tiboko schreef: ma 04 dec 2023, 22:53 Ik vraag me af hoe ze dat allemaal gaat betalen. Een appartement voor haar en Febe plus die maandenlange revalidatie in één van de beste centra (volgens die rare dokter), gelegen bij de Duitse grens.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Omdat die school en die revalidatiecentrum in Wallonië liggen en dus spreekt men Frans en indien het in Eupen is wordt er eveneens Duits gesproken dus zeker geen Nederlands spijtig genoeg.satine schreef: di 05 dec 2023, 08:57 Het is bij de Duitse grens - zoals je zelf ook zegt - waarom zouden ze daar in school geen Nederlands spreken?
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik dacht dat Limburg ook aan Duitsland grensde, maar dat blijkt niet zo te zijn. My bad.
Aan de andere kant is het nog helemaal niet duidelijk of Ilias daar wel naartoe gaat en of Vicky en Febe dan mee verhuizen.
Het zou in ieder geval wel een grote stap zijn voor allemaal.
Aan de andere kant is het nog helemaal niet duidelijk of Ilias daar wel naartoe gaat en of Vicky en Febe dan mee verhuizen.
Het zou in ieder geval wel een grote stap zijn voor allemaal.
Laatst gewijzigd door satine op di 05 dec 2023, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
De oostkantons grenzen ook aan Duitsland heapestaart schreef: di 05 dec 2023, 10:00 Omdat die school en die revalidatiecentrum in Wallonië liggen

En daar wordt ook nog door veel mensen Nederlands gesproken.
Ik heb trouwens niets gehoord over Wallonië, alleen maar Duitse grens. Dat kan dus ook een klein stukje Limburg zijn aan het 3-landenpunt.
Laatst gewijzigd door heidiw op di 05 dec 2023, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat dacht ik ook Heidi, maar dat blijkt Nederlands Limburg te zijn. Dat ligt daar nog tussen.
Maar 'vlakbij' is in Thuisland een rekbaar begrip natuurlijk.
Maar 'vlakbij' is in Thuisland een rekbaar begrip natuurlijk.

0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Wat een onzin apestaart
Ik woon zelf op 45 minuten van de grens met Duitsland en daartussen heb je ook nog Nederlands Limburg, dus Nederlandse instellingen genoeg.
On topic : Toch goed dat ze Peter confronteerde met zijn gedrag in het ziekenhuis, dat was inderdaad walgelijk. Ze gaat nog kennis mogen maken met zijn ware aard, vrees ik.

On topic : Toch goed dat ze Peter confronteerde met zijn gedrag in het ziekenhuis, dat was inderdaad walgelijk. Ze gaat nog kennis mogen maken met zijn ware aard, vrees ik.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Allee, ze is dar weer...bedje spreiden in De Withoeve. Ze werkte toch ook in de wijnbar, maar daar is ze blijkbaar niet zoveel meer te vinden. Dus ze gaat een appartementje huren dicht bij Ilias??? en moeten er dan geen centjes binnenkomen? Want dat huren zal ook niet gratis zijn. Of misschien kan het 'binnenwippers' familietje daar ook ergens onderdak vinden. Ik weet het, ze heeft het niet makkelijk, maar haar plannen zijn weinig verwezenlijkbaar op het moment.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Denk dat Vicky voor het moment niet zoveel andere keus heeft dan wat ze nu probeert te doen, toch?daffy duck schreef: di 05 dec 2023, 11:34 Ik weet het, ze heeft het niet makkelijk, maar haar plannen zijn weinig verwezenlijkbaar op het moment.

Ze heeft maandenlang op het verkeerde paard gewed (Peter) en verder de boel maar wat de boel gelaten, en nu dat alles ineens tegelijk in duigen valt, zal ze moeten roeien met de riemen die ze heeft (en dat is niet veel).
Ze heeft nu in elk geval 2 weken onderdak, maar dat is het dan ook wel.
Ik zou niet graag in haar schoenen staan...

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
@Satine, ik heb het aangepast
het is idd Nederlands Limburg. Belgisch Limburg is maar een klein stukje dat aan Duitsland grenst.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Misschien is er nog wat geld over van het kapitaal dat haar zoon heeft gekregen? Misschien kan ze daar iets mee?
0 x