Joren De Witte (Mathieu Carpentier)

Gesloten
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Ik denk dat hij inderdaad weet waar Stan nu is. Ik hoop maar dat er niets ergs met Joren gebeurt, maar dat zal vast wel niet. Er is al wat verl gebeurd.
Moderator bericht:
Alles wat niet in de aflevering zelf gebeurd is, wordt op dit forum als spoiler beschouwd.
Dus ook wat in de voorstukjes van de volgende aflevering getoond wordt.
Je vindt dit terug in *dit topic*
Gelieve hiermee rekening te houden
:text-thankyouyellow:
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Excuseer me. Ik ben nieuw hier, het ontglipt me soms.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Joren ontdekte dus vanavond dat Stan tegen hem gelogen heeft.

Benieuwd wat dit in zijn hoofd teweeg zal brengen, zeker nu Jacques eerstdaags weer zwemcoach mag zijn.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Het kwam wel allemaal zeer suggestief over, dus het zegt nog niet helemaal iets, he. En we weten intussen wel in Thuis, dat als iets bezwarends getoond of gesuggereerd wordt, het nog altijd niet de waarheid hoeft te zijn. En zelfs als Tim het er over had , dan kan het toch zo zijn dat hij er zelf (te snel) vanuit gaat dat het gelogen is, gezien nu de leugen over Jacques?

Even mijn opmerking van bij Tim genomen
Thom schreef: wo 03 apr 2019, 21:03 Ik heb een idee dat het niet lang meer gaat duren voordat hij er achter gaat komen dat Stan ook de verwondingen van Judith op zijn geweten heeft, en trekt Joren nu de verkeerde conclusies wat betreft die leugens/gevoelens.
Zou Tim niet eerder die zaak bedoelen wat betreft die achterhoudende leugens? Stan heeft wel geen klacht ingediend, maar hij heeft de feiten wel aangedikt en Tom is er mee naar Tim gegaan. Bij hem zou er nu toch vroeg of laat wel een belletje moeten gaan rinkelen, of gaat deze zaak nu echt helemaal de doofpot in gestopt worden, aangezien er met geen woord meer gerept wordt?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Die jongen heeft toch zo'n droevig gezicht altijd .... :( :( :(
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Thom schreef: do 04 apr 2019, 00:03 of gaat deze zaak nu echt helemaal de doofpot in gestopt worden
Ik denk dat we gisteren hier het laatst over gehoord hebben.
Tim zei "ik ben blij dat ik dit heb kunnen afronden".

Alleen - voor Joren zélf is dit alles allesbehalve afgerond natuurlijk, het gaat hier wel om de jongen waarop hij verliefd is.
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Ik denk dat Jacques als zwemcoach maar een magere troost is, om eerlijk te zijn. Toch gezien Jorens huidige situatie.

Ook heb ik totaal geen idee wie Joren nu eigenlijk gelooft. Hecht hij meer waarde aan wat Tim hem heeft verteld, of aan zijn gevoelens voor Stan? Die flashback van gisteren liet echt ruimte voor interpretatie.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik denk dat het voor die verliefde jongen niet meer uitmaakt wie gelijk heeft.

Zijn geloof in die coach is hij kwijt (dankzij Stan) en zijn geloof in de liefde ook - want nu twijfelt hij of Stan ook niet loog over zijn gevoelens voor hem. Joren gaat moeilijke tijden tegemoet, zoveel is zeker.
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Hij zal weer helemaal opnieuw moeten starten en nieuw vertrouwen moeten opzoeken. Het is hem eens gelukt, maar het zal nu vast veel moeilijker gaan. Nu, ik duim voor hem.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

ThuisStan123 schreef: do 04 apr 2019, 21:49 Het is hem eens gelukt, maar het zal nu vast veel moeilijker gaan. Nu, ik duim voor hem.
Zeker nu dat zijn tante naar de Filipijnen gaat omwille van het accident van haar adoptiemoeder.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Ik heb echt met hem te doen. Zijn moeder die hem in de steek liet, zijn vader die hem aan zijn lot overliet en hem en zijn omgeving maar bleef liegen en bedriegen over zijn drankgebruik, en dan nu een labiele lief, waarvan het niet eens zeker is of hij hem ook als zijn lief zit, en nog eens een gevaar voor zijn gezin vormt. Echt een stabiel leven heeft die arme jongen niet en mensen vertrouwen zal hij zeker nu niet meer snel doen :(
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Of er moet een mirakel gebeuren waardoor hij wel weer vertrouwen krijgt, maar dan moet dat echt heel goed bedacht worden. Voorlopig zal het uiterst traag verlopen, ben ik bang.
0 x
Yole
Nog geen rang

Bericht door Yole »

Joren heeft liefdesverdriet, hij twijfelt aan hetgeen hij had met Stan. Stan is een leugenaar, was hij dan ook een leugenaar wat betreft zijn gevoelens voor Joren ? Dat is de vraag waar Joren mee zit...hij mist Stan enorm en langs de andere kant weet hij niet wat hij ervan moet denken...helemaal in de war en Liefdesverdriet met een grote L ....
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Die sukkelaar loopt er altijd toch zooo droevig rond ! precies een plant die dringend gegoten moet worden ...En nu schijnt de "nieuwe" stan ook al niet meer echt een zonneke te zijn . :( :( :(
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ja, die jongen is er zelf nog niet helemaal uit wat z'n gevoelens betreft, :gay-color: is zelf nog zoekende en dan op Stan stoten en verliefd worden op hem ... niet de meest stabiele relatie. Geen ideale startsituatie voor z'n liefdesleven. :crying-yellow:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gesloten