Maar hij laat zich wel eerst gewillig gebruiken als een Barbie-pop door Olivia.Wolverine schreef:Ik mag die kerel wel. "Ik ga liever niet om met mensen die enkel naar mijn uiterlijk kijken".

Maar hij laat zich wel eerst gewillig gebruiken als een Barbie-pop door Olivia.Wolverine schreef:Ik mag die kerel wel. "Ik ga liever niet om met mensen die enkel naar mijn uiterlijk kijken".
Dat vind ik toch ook dubieus, zulle!lord F. schreef:Maar hij laat zich wel eerst gewillig gebruiken als een Barbie-pop door Olivia.Wolverine schreef:Ik mag die kerel wel. "Ik ga liever niet om met mensen die enkel naar mijn uiterlijk kijken".
Vond ik ook magertjes:" Weerloze examinator Bob laat zich tegen zijn zin restylen door Olijf, de opdringerige puber"lord F. schreef:Maar hij laat zich wel eerst gewillig gebruiken als een Barbie-pop door Olivia.Wolverine schreef:Ik mag die kerel wel. "Ik ga liever niet om met mensen die enkel naar mijn uiterlijk kijken".
Hij is wel naar huis gegaan met een gratis hemd van Olivia !lord F. schreef:Maar hij laat zich wel eerst gewillig gebruiken als een Barbie-pop door Olivia.Wolverine schreef:Ik mag die kerel wel. "Ik ga liever niet om met mensen die enkel naar mijn uiterlijk kijken".
Neen bedankt, ik ben aseksueel als je het wil weten..ikke schreef:Hij is nog vrij...Wolverine schreef:Ik mag die kerel wel. "Ik ga liever niet om met mensen die enkel naar mijn uiterlijk kijken".
Niks, de echte inzet is Lowie.Wolverine schreef:Dus ik vraag wel af wat ze met dit personage van plan zijn.
Ik weet het niet.. Misschien dat Bob toch nog een belangrijkere rol gaat spelen.. Of het al dan niet iets met Jana te maken zal hebben.. Het is mogelijk.. maar dan moet er nog heel veel gaan veranderen. Kan ook iets van lange adem worden. Daar zijn ze bij Thuis wel goed in.Caligula schreef:Niks, de echte inzet is Lowie.Wolverine schreef:Dus ik vraag wel af wat ze met dit personage van plan zijn.
Bwa, daar moet je een beetje doorheen zien hé.Crackers schreef:Aan een doctoraat werken in een jongerencafé met luide muziekHet is eens wat anders als in mijn tijd. Het is de nieuwe tijd zeker.