Speculatie: Hoe keert Femke terug?

annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Speculatie: Hoe keert Femke terug?

Bericht door annekeHU »

GroteThuisfan!!! schreef:
annekeHU schreef:
GroteThuisfan!!! schreef:Volgens de boekjes keert Femke terug rond eind januari/begin februari !!!! JOEPIE !!!!!!! :dance:
Mag ik vragen welk boekske? Ik moet morgen om boodschappen, dan kan ik eens gauw het betreffende artikel lezen, in de winkel (en het boekje nadien netjes terugleggen!)
Enige tijd geleden stond dat in de Dag Allemaal (die van za. 6 juli t/m vr. 12 juli, redelijk groot artikel) . En ze zij dat ze begin november terug op de set verwacht werd. En ze nemen de afleveringen ongeveer 3 maanden op voorhand op, dus?
Dat heb ik toen ook gelezen, ik dacht dat je recente informatie had rond haar terugkeer. Op het moment dat dat artikel verscheen was ze net bevallen van haar 2de dochter!
0 x
khadija
Nog geen rang

Bericht door khadija »

Ze moet 6 maanden in de gevangenis zitten.
Ze zit sinds september vast, dus zou ze in februari moeten terug komen.
En ze zal met een dikke buik vrij komem.
Ik kan niet wachten als ze terug in beeld is, ik ben zo benieuwd naar de reactie van Peter.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Als ze het exact willen doen, moet ze zitten tot 6 maart ( 6 september naar de gevangenis- 6 maart eruit) maar ik denk niet dat ze zo lang gaan wachten , om haar terug te laten komen...
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Misschien komt ze eerder vrij wegens goed gedrag?
(Maar kan dat wel bij zo'n "korte" gevangenschap?)
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Femke keert zwanger terug

Bij Thuis mogen de fans zich in de loop van januari verwachten aan de terugkeer van Femke (Vanya Wellens). De actrice moest de Eén-serie verlaten door haar zwangerschap, maar zal de komende maanden opnieuw flink in de belangstelling komen.

Wellens bleef doorgaan met filmen tot ze acht maanden ver was, en kon haar buik destijds verbergen achter kussens en grote boodschappentassen. De scenaristen schreven haar uit de reeks door Femke haar probatievoorwaarden te laten overtreden, waardoor ze naar de gevangenis moet.

Afbeelding

Valse buik

Pikant detail: moest ze eerst haar echte buik nog verbergen, bij haar terugkeer is ze wél met een bolle buik te zien. Een valse deze keer. Net voor haar vertrek was Femke namelijk zwanger geworden van haar ex Peter (Geert Hunaerts), die op het punt stond te huwen met Femkes beste vriendin Peggy (Sally-Jane Van Horenbeeck). Bij haar terugkeer in het verhaal is Femke inmiddels hoogzwanger. Hoe lang kan ze nog verborgen houden wie de vader is?

Maar er is meer. Femkes bedrogen vriend Tim (Jeroen Lenaerts) is na maanden over het bedrog van zijn lief heen, en heeft zijn hart opengezet voor Sam (Ann Vanderstighelen) Maar hoe reageert hij als Femke plots weer voor hem staat?

Wellens is vanaf eind januari weer te zien in de Eén-serie.

Bron: http://thuisfansite.be
Moderator bericht:
Afbeelding eventjes ingevoegd in het bericht.
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Dus Femke keert eind januari terug !!! De meeste terugkeren zijn vrijdags, dus? Ze keert vrijdag 31 januari terug & vrijdag 24 januari kan al NIET meer (zie de spoilers) !!! Dus??? vrijdag 31 januari :dance: :banana-dance:
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

En om de echte Thuis-traditie te volgen zal ze haar kind na de geboorte afstaan...

Twee kandidaten: Mayra én Peggy, waarbij die laatste het meeste kans maakt, want Peter is de vader.

Al is dat natuurlijk zuivere speculatie :lol:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

GroteThuisfan!!! schreef:Dus Femke keert eind januari terug !!! De meeste terugkeren zijn vrijdags, dus? Ze keert vrijdag 31 januari terug & vrijdag 24 januari kan al NIET meer (zie de spoilers) !!! Dus??? vrijdag 31 januari :dance: :banana-dance:
Met de spoilers die we hebben gok ik op 20/01. Dan krijgt Nancy goed nieuws, en de dag erna krijgt Peggy onverwacht bezoek.
0 x
Afbeelding
Jonathan
Nog geen rang

Bericht door Jonathan »

Tiboko schreef:En om de echte Thuis-traditie te volgen zal ze haar kind na de geboorte afstaan...
Ik dacht exact hetzelfde! Als dat zo blijft doorgaan vind ik dat de trouwe thuiskijker bij aanvang van volgend seizoen wel een volledige stamboom in de bus moet krijgen van alle personages. Ik begin het namelijk zelf behoorlijk ingewikkeld te vinden! :razz:
0 x
doken18
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door doken18 »

Dit artikeltje stond in het weekendmagazine van de morgen van 4/01/2014.
Afbeelding
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

doken18 schreef:Dit artikeltje stond in het weekendmagazine van de morgen van 4/01/2014.
Afbeelding
Welke moord heeft Femke gepleegd?
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

tvx1 schreef:Welke moord heeft Femke gepleegd?
Goh, ik denk dat ze de moord op Mike bedoelen, maar dat was strikt genomen doodslag...
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Matthi schreef:
Goh, ik denk dat ze de moord op Mike bedoelen, maar dat was strikt genomen doodslag...
Dat heeft Eric toch gedaan?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Crackers schreef:
Matthi schreef:
Dat heeft Eric toch gedaan?
Eric heeft dat inderdaad gedaan en het was zelfs niet eens doodslag maar zelfverdediging.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Femke komt terug op 27 januari.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gesloten