Youri
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Re: Youri
Ik snap niet dat Frank gisteren Youri niet molesteerde. In zijn kantoor moeten er toch genoeg voorwerpen zijn om hem een lesje te leren ?
En zo'n mesje van 5 cm, komaan !
Waar is de stoere Frank van vroeger ?
Waar is de stoere Frank van vroeger ?
0 x
-
- x 435
[quote="johan1969"]Ik snap niet dat Frank gisteren Youri niet molesteerde. In zijn kantoor moeten er toch genoeg voorwerpen zijn om hem een lesje te leren ?
Waar is de stoere Frank van vroeger ?[/quote]
Die scène heb ik ook gezien en dat was exact de vraag die bij mij opkwam.
Een mens wordt wel rustiger en rapper bang naarmate hij/zij ouder wordt, maar de aard van 't beestje blijft toch altijd?
Waar is de stoere Frank van vroeger ?[/quote]
Die scène heb ik ook gezien en dat was exact de vraag die bij mij opkwam.
Een mens wordt wel rustiger en rapper bang naarmate hij/zij ouder wordt, maar de aard van 't beestje blijft toch altijd?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Hopelijk dreigt Youri niet om Franks kleinkind iets aan te doen.
Anyway, in een garage liggen toch genoeg voorwerpen om die Youri een tik op zijn schedel te geven ?
t Zou me niet verwonderen moest Waldek Youri van kant maken.
Anyway, in een garage liggen toch genoeg voorwerpen om die Youri een tik op zijn schedel te geven ?
0 x
-
- x 435
Wat mij, gezien de gewoontes in "Thuis", nog veel meer zou verwonderen, zou zijn dat iemand de politie zou inschakelen!johan1969 schreef:Hopelijk dreigt Youri niet om Franks kleinkind iets aan te doen.

Die Youri, dat is toch een mietje, daar zou ik ZO komaf mee maken, zelfs zonder mijn handen vuil te maken!

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Rieka schreef:Wat mij, gezien de gewoontes in "Thuis", nog veel meer zou verwonderen, zou zijn dat iemand de politie zou inschakelen!johan1969 schreef:Hopelijk dreigt Youri niet om Franks kleinkind iets aan te doen.
Die Youri, dat is toch een mietje, daar zou ik ZO komaf mee maken, zelfs zonder mijn handen vuil te maken!

Ja, in Thuis hebben hanteren ze het motto: "waarom makkelijk, als het ook moeilijk kan".
Maareh... Nou ben ik toch wel benieuwd hoe jij daar komaf mee zou maken dan, eigenlijk..

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Cois kwam binnen, waardoor Youri schrok en er snel vandoor ging.
Toen Youri nog binnen stond, zei Frank via de portofoon tegen Cois dat hij naar de "Cois Pelkmansstraat" moest rijden. En Cois is blijkbaar zo'n slimme kerel, dat hij direct door had dat Frank in nood zat en dus gered moest worden.

Toen Youri nog binnen stond, zei Frank via de portofoon tegen Cois dat hij naar de "Cois Pelkmansstraat" moest rijden. En Cois is blijkbaar zo'n slimme kerel, dat hij direct door had dat Frank in nood zat en dus gered moest worden.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Ik zou ne keer goed bliksemen met (kwade) ogen en hij zou meteen rechtsomkeer maken, zeker weten!Christel schreef:Rieka schreef:Wat mij, gezien de gewoontes in "Thuis", nog veel meer zou verwonderen, zou zijn dat iemand de politie zou inschakelen!johan1969 schreef:Hopelijk dreigt Youri niet om Franks kleinkind iets aan te doen.
Die Youri, dat is toch een mietje, daar zou ik ZO komaf mee maken, zelfs zonder mijn handen vuil te maken!![]()
![]()
Ja, in Thuis hebben hanteren ze het motto: "waarom makkelijk, als het ook moeilijk kan".
Maareh... Nou ben ik toch wel benieuwd hoe jij daar komaf mee zou maken dan, eigenlijk..

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Ik zou er Zosianne op afsturen en ik hoop dat die verhaallijn snel ten einde loopt. Je ziet toch van ver dat het op zijn einde loopt en dat gedoe tussen Jelena en Waldek is zo zeemzoeterig dat ik er tandpijn van krijg.
0 x
-
- x 435
Poeh, waarom Zosianne sturen als je't makkelijk zelf afkan?Luc schreef:Ik zou er Zosianne op afsturen en ik hoop dat die verhaallijn snel ten einde loopt. Je ziet toch van ver dat het op zijn einde loopt en dat gedoe tussen Jelena en Waldek is zo zeemzoeterig dat ik er tandpijn van krijg.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
johan1969 schreef:t Zou me niet verwonderen moest Waldek Youri van kant maken.

0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Ik moet zeggen, slimme truc om Waldek te vinden. Niet dat ik ze goedkeur, maar ze lijkt wel te gaan werken.
0 x