Youri

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Youri

Bericht door johan1969 »

Ik snap niet dat Frank gisteren Youri niet molesteerde. In zijn kantoor moeten er toch genoeg voorwerpen zijn om hem een lesje te leren ?

En zo'n mesje van 5 cm, komaan !

Waar is de stoere Frank van vroeger ?
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

[quote="johan1969"]Ik snap niet dat Frank gisteren Youri niet molesteerde. In zijn kantoor moeten er toch genoeg voorwerpen zijn om hem een lesje te leren ?

En zo'n mesje van 5 cm, komaan !

Waar is de stoere Frank van vroeger ?[/quote]
Die scène heb ik ook gezien en dat was exact de vraag die bij mij opkwam.
Een mens wordt wel rustiger en rapper bang naarmate hij/zij ouder wordt, maar de aard van 't beestje blijft toch altijd?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Hopelijk dreigt Youri niet om Franks kleinkind iets aan te doen.

Anyway, in een garage liggen toch genoeg voorwerpen om die Youri een tik op zijn schedel te geven ?

t Zou me niet verwonderen moest Waldek Youri van kant maken.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

johan1969 schreef:Hopelijk dreigt Youri niet om Franks kleinkind iets aan te doen.

Anyway, in een garage liggen toch genoeg voorwerpen om die Youri een tik op zijn schedel te geven ?

Wat mij, gezien de gewoontes in "Thuis", nog veel meer zou verwonderen, zou zijn dat iemand de politie zou inschakelen! :lol:
Die Youri, dat is toch een mietje, daar zou ik ZO komaf mee maken, zelfs zonder mijn handen vuil te maken! :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
johan1969 schreef:Hopelijk dreigt Youri niet om Franks kleinkind iets aan te doen.

Wat mij, gezien de gewoontes in "Thuis", nog veel meer zou verwonderen, zou zijn dat iemand de politie zou inschakelen! :lol:
Die Youri, dat is toch een mietje, daar zou ik ZO komaf mee maken, zelfs zonder mijn handen vuil te maken! :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
Ja, in Thuis hebben hanteren ze het motto: "waarom makkelijk, als het ook moeilijk kan".
Maareh... Nou ben ik toch wel benieuwd hoe jij daar komaf mee zou maken dan, eigenlijk.. :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Hoe heeft Frank Youri eigenlijk kunnen wegjagen? Of waarom is Youri weggegaan van zichzelf ofzo?
Ik heb het begin gemist :oops:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Cois kwam binnen, waardoor Youri schrok en er snel vandoor ging.
Toen Youri nog binnen stond, zei Frank via de portofoon tegen Cois dat hij naar de "Cois Pelkmansstraat" moest rijden. En Cois is blijkbaar zo'n slimme kerel, dat hij direct door had dat Frank in nood zat en dus gered moest worden. :lol: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik zou Youri vastbinden op een stoel en accuzuur laten drinken. :lol:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Christel schreef:
Rieka schreef:

:lol: :lol: :lol:
Ja, in Thuis hebben hanteren ze het motto: "waarom makkelijk, als het ook moeilijk kan".
Maareh... Nou ben ik toch wel benieuwd hoe jij daar komaf mee zou maken dan, eigenlijk.. :mrgreen:
Ik zou ne keer goed bliksemen met (kwade) ogen en hij zou meteen rechtsomkeer maken, zeker weten! :lol:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ik zou er Zosianne op afsturen en ik hoop dat die verhaallijn snel ten einde loopt. Je ziet toch van ver dat het op zijn einde loopt en dat gedoe tussen Jelena en Waldek is zo zeemzoeterig dat ik er tandpijn van krijg.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Luc schreef:Ik zou er Zosianne op afsturen en ik hoop dat die verhaallijn snel ten einde loopt. Je ziet toch van ver dat het op zijn einde loopt en dat gedoe tussen Jelena en Waldek is zo zeemzoeterig dat ik er tandpijn van krijg.
Poeh, waarom Zosianne sturen als je't makkelijk zelf afkan?
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

johan1969 schreef:t Zou me niet verwonderen moest Waldek Youri van kant maken.
:!: Lucas Tavernier heeft in een boekske (weet ni meer welk) verteld dat Youri niét dood ging. :!:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Youri is nog niet geïntroduceerd in de familie Bomans hé. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Rocky
Nog geen rang

Bericht door Rocky »

Zijn nieuw prooi is Rosa.
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Ik moet zeggen, slimme truc om Waldek te vinden. Niet dat ik ze goedkeur, maar ze lijkt wel te gaan werken.
0 x
Gesloten