Bianca Bomans (Merel De Vilder Robier)

Gesloten
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Re: Bianca

Bericht door frankbomans »

Ik vind dat Marianne wel gelijk had in het "volgende week-filmpje", 'uit bed kan ze hem wel houden maar niet uit zijn huis' . Ik snap niet dat ze daar nog blijft wonen. Naar Ter Smissen zal ze wellicht niet gaan, dat ze dan maar bij Frank gaat wonen.

Maar je zult zien: dat komt weer goed. Ze zullen weer samenkomen, dat zie je zo.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frankbomans schreef:Ik vind dat Marianne wel gelijk had in het "volgende week-filmpje", 'uit bed kan ze hem wel houden maar niet uit zijn huis' . Ik snap niet dat ze daar nog blijft wonen. Naar Ter Smissen zal ze wellicht niet gaan, dat ze dan maar bij Frank gaat wonen.

Maar je zult zien: dat komt weer goed. Ze zullen weer samenkomen, dat zie je zo.
Dat denk ik ook wel, al vraag ik me toch af hoe snel het uit gaat komen dat die affaire van Tom en Peggy veel meer is geweest dan 1 nacht. Rosa weet het al, dus ik kan me niet voorstellen dat de rest nog lang onwetend gaat blijven. Als Bianca hem dan nog terug wil, begrijp ik haar helemaal niet meer.

Maar ik vind het ook raar dat Bianca daar blijft wonen. Het is inderdaad Tom's thuis, dus in feite heeft zij er niks over te zeggen of hij er nog mag komen of niet. En wat heeft zij daar nu nog te zoeken? Echt heel vreemd.. :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Sardonis
Nog geen rang

Bericht door Sardonis »

Christel schreef:
frankbomans schreef:Ik vind dat Marianne wel gelijk had in het "volgende week-filmpje", 'uit bed kan ze hem wel houden maar niet uit zijn huis' . Ik snap niet dat ze daar nog blijft wonen. Naar Ter Smissen zal ze wellicht niet gaan, dat ze dan maar bij Frank gaat wonen.

Dat denk ik ook wel, al vraag ik me toch af hoe snel het uit gaat komen dat die affaire van Tom en Peggy veel meer is geweest dan 1 nacht. Rosa weet het al, dus ik kan me niet voorstellen dat de rest nog lang onwetend gaat blijven. Als Bianca hem dan nog terug wil, begrijp ik haar helemaal niet meer.

Maar ik vind het ook raar dat Bianca daar blijft wonen. Het is inderdaad Tom's thuis, dus in feite heeft zij er niks over te zeggen of hij er nog mag komen of niet. En wat heeft zij daar nu nog te zoeken? Echt heel vreemd.. :?
Het is dan ook nog eens haar werkplek . :help:
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Waar gaat Bianca binnenkort wonen als het niet meer goed zou komen met Tom?
Bij de Bastiaensen zie ik ze iig niet wonen, in Ter Smissen voorlopig ook niet want dan ziet ze Peggy.
Bij Frank? Tijdelijk op hotel? Zelf appartement/huisje huren?

En wat met de praktijk? Blijft ze er werken en dan de kans hebben om Tom te zien?
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

mona'ke schreef:Waar gaat Bianca binnenkort wonen als het niet meer goed zou komen met Tom?
Bij de Bastiaensen zie ik ze iig niet wonen, in Ter Smissen voorlopig ook niet want dan ziet ze Peggy.

En wat met de praktijk? Blijft ze er werken en dan de kans hebben om Tom te zien?
Peter heeft nog z'n appartementje leegstaan ! :)
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Canada lijkt me de enige mogelijke oplossing :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Luc schreef:Canada lijkt me de enige mogelijke oplossing :mrgreen:
:lol: Goed idee! :D
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

mona'ke schreef:Waar gaat Bianca binnenkort wonen als het niet meer goed zou komen met Tom?

het lijkt met het meest logische dat ze bij haar vader gaat intrekken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Luc schreef:Canada lijkt me de enige mogelijke oplossing :mrgreen:
:lol:

Op zoek naar Bob... en ze leefden nog lang en gelukkig.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

lord F. schreef:

het lijkt met het meest logische dat ze bij haar vader gaat intrekken.

Ik vraag me af waar die dan gaat slapen ?

Daar wonen al 2 koppels, en een zoontje. En binnenkort brengt Franky ms een vriendinnetje (of vriendje) mee naar huis.

t Ziet er geen huis uit met 4 slaapkamers aan de voorgevel te zien.
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Bianca terug in haar kamer en Francky op de cannapée zeker :lol: . Ze zal hem wijsmaken dat het maar voor een paar dagen is, later een paar weken, en voor hij het zelf beseft is hij z'n kamer kwijt aan haar originele bewoonster.

Dat gaat daar ook nog vonken geven.
0 x
Sardonis
Nog geen rang

Bericht door Sardonis »

frankbomans schreef:Bianca terug in haar kamer en Francky op de cannapée zeker :lol: . Ze zal hem wijsmaken dat het maar voor een paar dagen is, later een paar weken, en voor hij het zelf beseft is hij z'n kamer kwijt aan haar originele bewoonster.

Dat gaat daar ook nog vonken geven.
Ze hebben de zolder , met piratenboot en al nog . :mrgreen: :mrgreen:
0 x
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Peggy lijkt me toch ook een betere partij dan Bianca hoor, zo'n sut!
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Waarom gaat ze niet eens langs bij Els ? Het lijkt er me op dat die alle relatieproblemen zo opgelost krijgt :D.
0 x
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Omdat als Tom mag kiezen hij hete Peggy kiest boven die sut van een Bianca
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
Gesloten