Bianca Bomans (Merel De Vilder Robier)
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Re: Bianca
Ik vind dat Marianne wel gelijk had in het "volgende week-filmpje", 'uit bed kan ze hem wel houden maar niet uit zijn huis' . Ik snap niet dat ze daar nog blijft wonen. Naar Ter Smissen zal ze wellicht niet gaan, dat ze dan maar bij Frank gaat wonen.
Maar je zult zien: dat komt weer goed. Ze zullen weer samenkomen, dat zie je zo.
Maar je zult zien: dat komt weer goed. Ze zullen weer samenkomen, dat zie je zo.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat denk ik ook wel, al vraag ik me toch af hoe snel het uit gaat komen dat die affaire van Tom en Peggy veel meer is geweest dan 1 nacht. Rosa weet het al, dus ik kan me niet voorstellen dat de rest nog lang onwetend gaat blijven. Als Bianca hem dan nog terug wil, begrijp ik haar helemaal niet meer.frankbomans schreef:Ik vind dat Marianne wel gelijk had in het "volgende week-filmpje", 'uit bed kan ze hem wel houden maar niet uit zijn huis' . Ik snap niet dat ze daar nog blijft wonen. Naar Ter Smissen zal ze wellicht niet gaan, dat ze dan maar bij Frank gaat wonen.
Maar ik vind het ook raar dat Bianca daar blijft wonen. Het is inderdaad Tom's thuis, dus in feite heeft zij er niks over te zeggen of hij er nog mag komen of niet. En wat heeft zij daar nu nog te zoeken? Echt heel vreemd..

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Het is dan ook nog eens haar werkplek . :help:Christel schreef:Dat denk ik ook wel, al vraag ik me toch af hoe snel het uit gaat komen dat die affaire van Tom en Peggy veel meer is geweest dan 1 nacht. Rosa weet het al, dus ik kan me niet voorstellen dat de rest nog lang onwetend gaat blijven. Als Bianca hem dan nog terug wil, begrijp ik haar helemaal niet meer.frankbomans schreef:Ik vind dat Marianne wel gelijk had in het "volgende week-filmpje", 'uit bed kan ze hem wel houden maar niet uit zijn huis' . Ik snap niet dat ze daar nog blijft wonen. Naar Ter Smissen zal ze wellicht niet gaan, dat ze dan maar bij Frank gaat wonen.
Maar ik vind het ook raar dat Bianca daar blijft wonen. Het is inderdaad Tom's thuis, dus in feite heeft zij er niks over te zeggen of hij er nog mag komen of niet. En wat heeft zij daar nu nog te zoeken? Echt heel vreemd..
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2
Waar gaat Bianca binnenkort wonen als het niet meer goed zou komen met Tom?
Bij de Bastiaensen zie ik ze iig niet wonen, in Ter Smissen voorlopig ook niet want dan ziet ze Peggy.
Bij Frank? Tijdelijk op hotel? Zelf appartement/huisje huren?
En wat met de praktijk? Blijft ze er werken en dan de kans hebben om Tom te zien?
Bij de Bastiaensen zie ik ze iig niet wonen, in Ter Smissen voorlopig ook niet want dan ziet ze Peggy.
En wat met de praktijk? Blijft ze er werken en dan de kans hebben om Tom te zien?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Peter heeft nog z'n appartementje leegstaan !mona'ke schreef:Waar gaat Bianca binnenkort wonen als het niet meer goed zou komen met Tom?

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Luc
- Poster rang 4
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Luc schreef:Canada lijkt me de enige mogelijke oplossing

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
het lijkt met het meest logische dat ze bij haar vader gaat intrekken.mona'ke schreef:Waar gaat Bianca binnenkort wonen als het niet meer goed zou komen met Tom?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Luc schreef:Canada lijkt me de enige mogelijke oplossing

Op zoek naar Bob... en ze leefden nog lang en gelukkig.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
lord F. schreef:het lijkt met het meest logische dat ze bij haar vader gaat intrekken.mona'ke schreef:Waar gaat Bianca binnenkort wonen als het niet meer goed zou komen met Tom?
Ik vraag me af waar die dan gaat slapen ?
Daar wonen al 2 koppels, en een zoontje. En binnenkort brengt Franky ms een vriendinnetje (of vriendje) mee naar huis.
t Ziet er geen huis uit met 4 slaapkamers aan de voorgevel te zien.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Bianca terug in haar kamer en Francky op de cannapée zeker
. Ze zal hem wijsmaken dat het maar voor een paar dagen is, later een paar weken, en voor hij het zelf beseft is hij z'n kamer kwijt aan haar originele bewoonster.
Dat gaat daar ook nog vonken geven.

0 x
-
- Nog geen rang
Ze hebben de zolder , met piratenboot en al nog .frankbomans schreef:Bianca terug in haar kamer en Francky op de cannapée zeker. Ze zal hem wijsmaken dat het maar voor een paar dagen is, later een paar weken, en voor hij het zelf beseft is hij z'n kamer kwijt aan haar originele bewoonster.

0 x
-
- Nog geen rang
Peggy lijkt me toch ook een betere partij dan Bianca hoor, zo'n sut!
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
- Luc
- Poster rang 4
Waarom gaat ze niet eens langs bij Els ? Het lijkt er me op dat die alle relatieproblemen zo opgelost krijgt
.

0 x
-
- Nog geen rang
Omdat als Tom mag kiezen hij hete Peggy kiest boven die sut van een Bianca
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky