Dat ze net binnen komt terwijl Nona Casper aan het verleiden is ..

is er eigenlijk ooit uitgelegd hoe kasper bij waldek en rosa terechtkwam?*Ikke* schreef:De ouders van Casper zijn vermoord door Russische troepen, en Amber gaat Kasper vertellen dat de russen op bezoek zijn.
Denk het niet. Onschuldig vrijen wil Amber wel (en t was wellicht daar dat ze toen op doelde), maar ontmaagd worden wil ze echt maar van iemand van wie ze helemaal zeker is dat het de ware is.*Ikke* schreef:Er is even iets wat mij niet duidelijk is : ik meen mij te herinneren dat Amber en Casper enkele weken/maanden geleden in de zetel zaten in het plaatsje waar vroeger Baget was. Ze waren wat aan het kussen en plots ging Amber op Casper "liggen". Casper vroeg wat Amber van plan was, Amber antwoordde "Wat ik al zo lang wil." .
Vandaag zei Amber dat ze niet wil vrijen met Casper om dat ze haar eerste keer met haar ware liefde wil beleven.
Heb ik dit alles verkeerd begrepen, of is dit echt een"fout" in het scenario ofzo ?
da's ook waar natuurlijk, maar toch.Mieke schreef:het aandringen van Kasper zal Amber haar beslissing ook wel vergemakkelijken ze
ik vond het toch ook twee totaal verschillende omstandigheden: in de zetel (toen ze eerst bijna ja zei) hing er toch wel romantiek in de lucht - gisteravond was er niks romantiek, toen leek het wel een zakelijke overeenkomst.johan1969 schreef:Vrouwen, ze weten niet wat ze willen he !