de feiten zijn wat ze zijn.
en als mensen in mijn buurt roken als ik aan het eten ben, dan smaakt niks nog lekker - dat is ook een feit.
en ik ben geen fervent anti-roker, maar er zijn grenzen.

Als alle rokers alleen in hun eigen huis zouden roken, zou de wereld er al veel beter uitzien...Gertj3 schreef:In mijn huis doe ik wat ik wil ejohan1969 schreef:Moet je dan ook verdraagzaam zijn tegen zatte chauffeurs ? Die schaden ook andermans gezondheid.
Van mij mag iedereen roken en zelfs 3 pakjes per dag, maar niet in de buurt van niet-rokers in een gesloten ruimte.
Mijn ervaring is, als je rokers een vinger geeft, pakken ze een hele arm, omdat ze verslaafd zijn.
Verdraagzaamheid moet blijkbaar steeds van 1 kant komen.
Roken is geen recht he. Da's iets waar je zelf voor gekozen hebt, daar mag je andere mensen niet mee lastigvallen.of je er nu tegen kunt of nie ik rook hier toch en ergens anders pas ik mij aan maar mijn sigaret afpakken zal je nooit kunnen !!
nu probleem is ik zie het nu niet boete"s want het zal het aantal rokers niet afnemen in tegendeel

Als rokers zo onnozel willen zijn om hun eigen longen naar de knoppen te halen, doen ze maar. Maar de niet-rokers moeten niet ongewild meerokenGertj3 schreef:Laat ne mens toch eens roken zeg !
We klagen toch ook niet omdat er bier gedronken word in café !!
Al die betuttelings maatregelen zorgen er net voor dat de mensen alsmaar verzuurd geraken hebben die politiekers da nu nog niet door !
Alé ga er nog eentje aansteken !

Niet rokers kunnen niets meer verdragen de dag van vandaag dan verschiet ik daar niet van da ne mens echt associaal wordMieke schreef:Gertj3 schreef:Laat ne mens toch eens roken zeg !
We klagen toch ook niet omdat er bier gedronken word in café !!
Al die betuttelings maatregelen zorgen er net voor dat de mensen alsmaar verzuurd geraken hebben die politiekers da nu nog niet door !
Alé ga er nog eentje aansteken !
Als rokers zo onnozel willen zijn om hun eigen longen naar de knoppen te halen, doen ze maar. Maar de niet-rokers moeten niet ongewild meeroken![]()
En ik word niet ziek van bierdrinkers hoor, dat is hun eigen lever.
Roken is gewoon vies, een halfuurtje op café volstaat om zelf uren in de wind te stinken

euh, t zijn vooral de rokers die asociaal zijn, denk ik, en zich niks aantrekken van niet-rokers.Gertj3 schreef: Niet rokers kunnen niets meer verdragen de dag van vandaag dan verschiet ik daar niet van da ne mens echt associaal word

Ik denk dat dat van de roker of van de niet-roker afhangt eigenlijk. Niet iedereen is hetzelfde, toch?frank schreef:euh, t zijn vooral de rokers die asociaal zijn, denk ik, en zich niks aantrekken van niet-rokers.Gertj3 schreef: Niet rokers kunnen niets meer verdragen de dag van vandaag dan verschiet ik daar niet van da ne mens echt associaal word
je moet de zaken niet omdraaien hé.

Zie wel altijd de schuld van de roker goe bezig manfrank schreef:euh, t zijn vooral de rokers die asociaal zijn, denk ik, en zich niks aantrekken van niet-rokers.Gertj3 schreef: Niet rokers kunnen niets meer verdragen de dag van vandaag dan verschiet ik daar niet van da ne mens echt associaal word
je moet de zaken niet omdraaien hé.

Maar t is wel de zaken omkeren hé om te zeggen dat niet-rokers de slechteriken zijn.Christel schreef: Ik denk dat dat van de roker of van de niet-roker afhangt eigenlijk. Niet iedereen is hetzelfde, toch?![]()
Zo vind ik een roker die met zijn rook anderen (niet-rokers) lastigvalt asociaal, maar ook een niet-roker die rokers tot op het bot afkraakt op alle fronten (ik zeg overigens niet dat jij dat doet hoor, maar het gebeurt wel) omdat diegene er toevallig een gewoonte op na houdt waar hij/zij niet van houdt vind ik niet echt sociaal. Rekening houden met elkaar en verdraagzaam zijn, da's het belangrijkste denk ik.