Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
-
- Nog geen rang
Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
Hm, ik word over 2 weken 42 en lees soms ook Suske & Wiske.... Toen mijn ouders vroeger een nieuwe strip kochten was mijn vader altijd de eerste die hem las. Ik snap het probleem niet.
0 x
-
- Poster rang 5
ja, maar toch. Suske & Wiske associeer ik toch vooral met kinderen.Lazylady schreef:Suske en Wiske is zowat voor alle leeftijd, maar inderdaad... Het heeft er iets van.martha schreef:Tiens blijkbaar is het niemand gisteren opgevallen dat onze Tibobo woedend "Puber" riep naar Bram terwijl hij zelf een suske en wiske aan het lezen was.

als je een beetje smaak hebt lees je toch wel andere strips (of boeken).
Enfin, het zegt veel over Tibo z'n smaak natuurlijk dat hij die nog koopt.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
ik koop ook nog alle Kiekeboe's, heb heel de collectie staan
ik zal me maar gaan verduiken voor de smaakpolitie zeker?
on topic:
Hij vergeet wel dat Bram nog ouder is dan zijn echtgenoot, dus als Bram al een puber is, wat is Franky dan?

ik zal me maar gaan verduiken voor de smaakpolitie zeker?
on topic:
Hij vergeet wel dat Bram nog ouder is dan zijn echtgenoot, dus als Bram al een puber is, wat is Franky dan?

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- x 435
Da's een goeie, maar 'k betwijfel of Tibo er zou kunnen om lachen dat je zijn poepie zo noemt!johan1969 schreef:Zijn toyboy

0 x
-
- x 435
Hij zal toch eeuwig een klein kind blijven... Schijnheilig ventje.
0 x
-
- Nog geen rang
Vind dat hij echt grof doet tegenover Bram! Hij maakt Bram nog belachelijk ook met zijn kinderachtig gedoe. Dat die toch gewoon zwijgt, Vind trouwens nog altijd dat Tibo niks hoeft te zeggen over Jana, Jana heeft 15 jaar zonder Tibo geleefd, waarom zou dat nog anders moeten.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Vooral toen hij wou laten uitschijnen dat HIJ de ideale oplossing gevonden had: aan de zijlijn staan en zien hoe ze vanzelf mekaar beu worden.
Hij is blijkbaar al vergeten dat hij een paar weken geleden niet eens wou dat ze elkaar zagen, ze moesten METEEN met elkaar breken.
En nu is hij opeens de bedenker van een lumineus plan?
Hij is blijkbaar al vergeten dat hij een paar weken geleden niet eens wou dat ze elkaar zagen, ze moesten METEEN met elkaar breken.
En nu is hij opeens de bedenker van een lumineus plan?

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind Tibo wel een schandaal, waarom kan hij niet gelukkig zijn voor hun 2 ?
0 x
-
- x 435
Omdat hij een egoist is die altijd zijn zin wil en bovendien altijd overtuigd is van zijn eigen gelijk.johan1969 schreef:Ik vind Tibo wel een schandaal, waarom kan hij niet gelukkig zijn voor hun 2 ?
Op de één of andere manier zie ik Franky en hem toch niet samen blijven... Ik vind dat ze niet echt passen. Tibo is gewoon veel te "glad" voor een droge kerel als Franky.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad...
"Triest" en "kinderachtig", meer woorden kan ik niet bedenken voor zijn gedrag gisteravond.
In Franky's plaats had ik daar niet alleen ter plekke mijn huwelijksreis geannuleerd, maar ook direct de scheiding in gang gezet...
"Triest" en "kinderachtig", meer woorden kan ik niet bedenken voor zijn gedrag gisteravond.
In Franky's plaats had ik daar niet alleen ter plekke mijn huwelijksreis geannuleerd, maar ook direct de scheiding in gang gezet...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Helaas; liefde maakt blind...Christel schreef:Inderdaad...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Amai zo kinderachtig dat die gisteren was. Er pret in hebben dat twee mensen uit elkaar zouden gaan is wel heel laag.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Mona'ke
- Poster rang 2
Ik deel jullie mening.
Ik had even zin om Tibo een mep in zijn gezicht te geven. Al een geluk voor hem ben ik geen gewelddadig iemand en is er nog een tv tussen ons in.
Ik had even zin om Tibo een mep in zijn gezicht te geven. Al een geluk voor hem ben ik geen gewelddadig iemand en is er nog een tv tussen ons in.

0 x
-
- x 435
Hoe meer hij neerkijkt op Bram, hoe vervelender ik het vind. Die mep heeft hij wel verdiend.
Was dat nu echt nodig om zo te doen? Had hij al wat te veel op misschien?
Bram had hem al veel sneller zijn gedacht moeten zeggen.
Was dat nu echt nodig om zo te doen? Had hij al wat te veel op misschien?
Bram had hem al veel sneller zijn gedacht moeten zeggen.
0 x