Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ivm Vita : Tamara is er meer niet als wel en als ze er is, is ze slecht gezind en niet productief. Die 'herstelde' kerstboom was ook wel lachen. Daar zullen ze ook niet veel mee verdiend hebben.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Gisteren : 28 december en onnozele kindjesdag. Thuis was aardig solidair en voerde wat personages op die hieraan deelnamen: Tilly en Christine met hun pubergedrag tijdens het versieren, Frank met z'n zelfmedelijden sessie tijdens het gesprek met Ilias, Karin die als een kind bij de neus genomen werd en het niet eens doorhad, de triestig verliefde Waldek die als een hondje achter z'n vlam aanloopt.
enige positieve: het behulpzaam en eerlijk gesprek tussen Sam en Viv over het verdere verloop van hun zaak.
enige positieve: het behulpzaam en eerlijk gesprek tussen Sam en Viv over het verdere verloop van hun zaak.
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
- Nieuwe dokter Abel - dat worden drukke tijden in het ziekenhuis, of wordt hij een nieuwe love-interest voor Britt?
- Frank die zijn benen beweegt - speelt hij komedie, is hij genezende zonder het zelf door te hebben, of is het een foutje van de productie? Met zijn irritant zelfbeklag is in ieder geval niks mis.
- Thilly en Christine in de speeltuin...
- Bob en Tamara die blijkbaar allebei met de scheiding willen doorgaan - ben benieuwd.
- Casanova Waldek die onmisbaar blijkt voor 'zijn madam'.
Toch ook wel een paar positieve dingen die fijn waren om te zien: Sam die Viv goeie moed inpraat - en het gesprek tussen Karin en Robin.
Met dan als apotheose: Vince die twee vliegen in 1 klap slaat...
Edit: mogelijk zelfs 3 vliegen. Als Femke dit te weten komt.
- Frank die zijn benen beweegt - speelt hij komedie, is hij genezende zonder het zelf door te hebben, of is het een foutje van de productie? Met zijn irritant zelfbeklag is in ieder geval niks mis.
- Thilly en Christine in de speeltuin...
- Bob en Tamara die blijkbaar allebei met de scheiding willen doorgaan - ben benieuwd.
- Casanova Waldek die onmisbaar blijkt voor 'zijn madam'.
Toch ook wel een paar positieve dingen die fijn waren om te zien: Sam die Viv goeie moed inpraat - en het gesprek tussen Karin en Robin.
Met dan als apotheose: Vince die twee vliegen in 1 klap slaat...
Edit: mogelijk zelfs 3 vliegen. Als Femke dit te weten komt.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ongetwijfeld zal ze dit horen, want Tom zal als een briesende aap vertrekken.
Hij vangt ook een vierde vlieg, met name dat hij zich na dit alles nooit nog op de wijngaard zal moeten vertonen. Waar gaat Vince binnenkort van leven, de misdaad ???
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ik kan hem geen ongelijk geven wat Waldek betreft, een baas kan luisteren naar de grieven van zijn klant(en), maar vroeger zijn er nooit problemen geweest.
En dan je personeel zo te k*kken zetten in het bijzijn van de 'klant', zonder dat de baas weet waarover het gaat, is not done.
Verder was Vince die job toch al kwijt. Wat ook betekent dat ze bij Feniks een probleem hebben, moest er nog eens iets gebeuren.
En dan je personeel zo te k*kken zetten in het bijzijn van de 'klant', zonder dat de baas weet waarover het gaat, is not done.
Verder was Vince die job toch al kwijt. Wat ook betekent dat ze bij Feniks een probleem hebben, moest er nog eens iets gebeuren.
2 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad!satine schreef: vr 29 dec 2023, 13:33 Ik kan hem geen ongelijk geven wat Waldek betreft, een baas kan luisteren naar de grieven van zijn klant(en), maar vroeger zijn er nooit problemen geweest.
En wat de rest betreft, kan ik Vince ook wel begrijpen, want het loopt daar eigenlijk al een hele tijd "vierkant". Vetes worden over elkaars rug uitgevochten en het gaat er maar weinig professioneel aan toe. De ene keer kan alles, de andere keer niks, net naar gelang hun humeur staat (dat geldt voor zo'n beetje alle "medewerkers"), en ze doen niks liever dan over elkaar roddelen en klagen onderling. Al bij al niet persé een werkplek om heel zuinig op te zijn...
Ik ben ergens wel benieuwd hoe Femke hierop gaat reageren, maar eigenlijk ook weer niet, want die "relatie" tussen haar en Vince was er sowieso eentje waarbij ze elkaar zo'n beetje van de straat leken te helpen (aangezien een tijdje vrijgezel zijn blijkbaar "not done" is), dus ik hoop maar dat ze er niet teveel drama rond gaat maken. Dat is Vince - in mijn ogen toch - echt niet waard.
satine schreef: vr 29 dec 2023, 11:43 - Frank die zijn benen beweegt - speelt hij komedie, is hij genezende zonder het zelf door te hebben, of is het een foutje van de productie? Met zijn irritant zelfbeklag is in ieder geval niks mis.
Dat laatste is sowieso een feit!
Maar dat van die bewegende benen viel wel heel hard op, dus ook ik vraag me af of dat nou gewoon in het verhaal past of niet.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
satine schreef: vr 29 dec 2023, 11:43 Frank die zijn benen beweegt - speelt hij komedie, is hij genezende zonder het zelf door te hebben, of is het een foutje van de productie? Met zijn irritant zelfbeklag is in ieder geval niks mis.
Ik zal moeten oplettender kijken want denk dat ik de enige ben die er niet op gelet hebChristel schreef: vr 29 dec 2023, 14:04 Maar dat van die bewegende benen viel wel heel hard op, dus ook ik vraag me af of dat nou gewoon in het verhaal past of niet.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Sofia leek idd vrij dood, en is dan plots verdwenen ? Ms zat Vince er voor iets tussen ?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Wreed rare history rond die Sofia. Ze leek toch precies een klein beetje dood en die handen rond haar hals, dat was nu ook precies geen zo'n gezonde handeling.
En Vince, zo blij dat hij z'n slag heeft thuisgehaald.
Wel een slimme zet van de zusjes Van Santen om Tom in z'n bedje te plooien. Ze moeten ervaring hebben.
Toch een klein zonnestraaltje hoop voor Frank die iets meende te voelen. En wat een wonderdokter. Hij zal een grondig onderzoek uitvoeren en heeft tijd omdat hij niet naar huis wil! Een slag met het hamertje en voila! Klaar! Onderzoek is voltooid! Deze kl
iniek is geen aanrader!
En Vince, zo blij dat hij z'n slag heeft thuisgehaald.
Wel een slimme zet van de zusjes Van Santen om Tom in z'n bedje te plooien. Ze moeten ervaring hebben.
Toch een klein zonnestraaltje hoop voor Frank die iets meende te voelen. En wat een wonderdokter. Hij zal een grondig onderzoek uitvoeren en heeft tijd omdat hij niet naar huis wil! Een slag met het hamertje en voila! Klaar! Onderzoek is voltooid! Deze kl
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Die verhaallijn rond Sofia begint wel absurd te worden ... Het lijkt wel Sturm Der Liebe waar mensen sterven, dan later als dubbelganger terugkomen, en dan blijkt het dezelfde persoon te zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Klinkt ook een klein beetje als de hele Manfred/Frank-historie.johan1969 schreef: za 30 dec 2023, 07:41 Het lijkt wel Sturm Der Liebe waar mensen sterven, dan later als dubbelganger terugkomen, en dan blijkt het dezelfde persoon te zijn.
Was in mijn ogen toch wel een klein dieptepunt in de hele Thuis-looptijd, die hele dubbelganger flauwekul, dus hopelijk gaan we niet die kant op
In bepaalde kringen is die handeling wel heel bekend, omdat het extra plezier zou geven. In Thuis vond ik het vrij voorspelbaar (gezien de nadruk die er op het "choken" gelegd werd) toen ze "dood" in bed lag. Dat ze daarna ineens verdwenen was, was inderdaad heel vreemd.daffy duck schreef: vr 29 dec 2023, 23:08 Wreed rare history rond die Sofia. Ze leek toch precies een klein beetje dood en die handen rond haar hals, dat was nu ook precies geen zo'n gezonde handeling.
En over de hele lijn vraag ik me sowieso af waarom dit soort gedoe in een soap gestopt wordt die vrij vroeg op de avond uitgezonden wordt en die rond het "normale leven" zou draaien.
En dan de opmerking van Waldek tegen Rosa ook, die erop neer kwam dat sommige vrouwen meer bij een man losmaken dan anderen. Zo neerbuigend en ook intens gemeen om tegen je ex en zogezegde vriendin te zeggen...
Ik vind het zo verbijsterend dat die 2 nog tegen elkaar spreken na alles wat er tussen hen is voorgevallen, zo'n giftige relatie dat die 2 met elkaar hebben.
En ik vind Waldek met de dag walgelijker in zijn gedrag worden...
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vond dat Sofia er na de wurgseks toch wel heel dood uitzag : wit, blauwe lippen, slijmen uit haar mond ...
Heel rare verhaallijn en waarom is dat nodig ? De verhalen worden steeds ongeloofwaardiger.
En idd die opmerking van Waldek tgo Rosa was wel heel grof, ik snap niet dat ze nog tegen hem praat.
Heel rare verhaallijn en waarom is dat nodig ? De verhalen worden steeds ongeloofwaardiger.
En idd die opmerking van Waldek tgo Rosa was wel heel grof, ik snap niet dat ze nog tegen hem praat.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ik vond Sofia er niet zo heel dood uitzien, bleek was ze niet - haar lippen wel een beetje, maar ik zag ook geen slijmen uit haar mond.
Ik vroeg me wel af of Waldek wel naar de juiste kamer terug gegaan was - niet alleen wat Sofia weg, maar het bed was ook netjes opgemaakt, en dat allemaal op zo'n korte tijd.
Zelfs met de hulp van een buitenstaander was dat een hele klus, op zo'n korte tijd. Met het risico gezien te worden door een terugkomende Waldek.
(Die - vond ik - er wel heel snel van uitging dat ze effectief dood was.)
Ik vroeg me wel af of Waldek wel naar de juiste kamer terug gegaan was - niet alleen wat Sofia weg, maar het bed was ook netjes opgemaakt, en dat allemaal op zo'n korte tijd.
Zelfs met de hulp van een buitenstaander was dat een hele klus, op zo'n korte tijd. Met het risico gezien te worden door een terugkomende Waldek.
(Die - vond ik - er wel heel snel van uitging dat ze effectief dood was.)
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Goed gezien ! Waldek had wel wat gedronken en ging ms met Dieter naar een andere kamer ! Anderzijds zou het mij niet verwonderen moest Vince, Sofia vermoord hebben of het Waldek in de schoenen willen schuiven. Waldek zat immers al heel de week op zijn kap, op een heel hooghartige manier. Vince reageerde er niet echt op maar ms dacht hij dat hij nog wel wraak kon nemen op zijn laatste dag daar ...
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Een lijk in bed vinden en dat achteraf verdwijnt, doet mij denken aan een serie dat ik ergens gezien heb maar weet niet meer precies waar 
En ergens heb ik een lichtblauw vermoeden dat de scheiding tussen bob en tamara niet gaat doorgaan. Zij heeft wel de papieren getekend maar hij nog niet.
En ergens heb ik een lichtblauw vermoeden dat de scheiding tussen bob en tamara niet gaat doorgaan. Zij heeft wel de papieren getekend maar hij nog niet.
0 x