Hart onder de riem
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 549
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Hart onder de riem
Voor Cédric.
Mijn broer heeft geen legerdienst gedaan, maar burgerdienst bij de ambulance.
We zijn ondertussen een halve eeuw verder en van sommige interventies heeft hij soms nog nachtmerries.
Dus ik begrijp wel een beetje waar Cédric nu door gaat.
Mijn broer heeft geen legerdienst gedaan, maar burgerdienst bij de ambulance.
We zijn ondertussen een halve eeuw verder en van sommige interventies heeft hij soms nog nachtmerries.
Dus ik begrijp wel een beetje waar Cédric nu door gaat.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 549
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 549
- taaigetje
- Nog geen rang
- x 13
- x 34
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 549
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Hart onder de riem
Christine, omdat Peter een vreselijk egoïstische egotripper is, die nauwelijks andere meningen respecteert.
Adil, die met Lyn een onbetrouwbaar nieuw lief heeft gevonden. Zal niet lang meer duren voor ze zijn hart breekt.
Tim, die met zijn vader en zus het paard van Troje heeft binnen gehaald. Veel sterkte!
Adil, die met Lyn een onbetrouwbaar nieuw lief heeft gevonden. Zal niet lang meer duren voor ze zijn hart breekt.
Tim, die met zijn vader en zus het paard van Troje heeft binnen gehaald. Veel sterkte!
2 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Hart onder de riem
Kleine Hannah - ook al probeerde ze haar oma te beschermen, dit moet toch ook wel een serieuze impact op haar hebben.
Had echt met haar te doen, zeker omdat haar moeder in het ziekenhuis ligt en niemand weet hoe het daarmee verder gaat lopen.
Had echt met haar te doen, zeker omdat haar moeder in het ziekenhuis ligt en niemand weet hoe het daarmee verder gaat lopen.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Hart onder de riem
Hannah. Mijn hart brak bijna toen ze zei "ik wil niet dat mama dood gaat".
Om dan ook nog te zien hoe haar nieuwe opa haar oma Simonne probeert te vermoorden....
En dan wellicht nog het schuldgevoel dat die nieuwe opa door haar dood is terwijl gewoon dat tapijt stomweg loskwam.
Dat kind heeft op een paar dagen al meer meegemaakt dan de meesten in hun hele leven.
Maar ook Tim die de waarheid op zo'n manier moest te weten komen omdat een onderzoeksrechter weer talmde.
Om dan ook nog te zien hoe haar nieuwe opa haar oma Simonne probeert te vermoorden....
En dan wellicht nog het schuldgevoel dat die nieuwe opa door haar dood is terwijl gewoon dat tapijt stomweg loskwam.
Dat kind heeft op een paar dagen al meer meegemaakt dan de meesten in hun hele leven.
Maar ook Tim die de waarheid op zo'n manier moest te weten komen omdat een onderzoeksrechter weer talmde.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Hart onder de riem
Inderdaad, had de OR zowel Lyn als Lieven na hun tegenstrijdige verklaring 48 uur opgesloten, was dit alles niet gebeurd...
Voor Hannah is er wel steun, want ze kan op haar beurt naar dokter Anna, die haar een en ander wel zal helpen verwerken. En als Sam wakker wordt, zal dat ook veel leed verzachten.
Voor Hannah is er wel steun, want ze kan op haar beurt naar dokter Anna, die haar een en ander wel zal helpen verwerken. En als Sam wakker wordt, zal dat ook veel leed verzachten.
0 x
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 50
Hart onder de riem
Een hart onder de riem voor Hannah, Tim en Simonne omdat ze afscheid moeten nemen van Sam.
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Hart onder de riem
Vooral Tim.
Niet alleen is hij de vrouw van zijn leven kwijt, hij moet ook verwerken dat hij zich erg vergist heeft in zijn vader, moet het verdriet van zijn dochtertje proberen op te vangen en krijgt dan ook nog te maken met een briesende schoonmoeder.
Ik had zo met hem te doen, hoe ze daar tekeer ging, terwijl Tim alleen maar raad en antwoorden wou.
Niet alleen is hij de vrouw van zijn leven kwijt, hij moet ook verwerken dat hij zich erg vergist heeft in zijn vader, moet het verdriet van zijn dochtertje proberen op te vangen en krijgt dan ook nog te maken met een briesende schoonmoeder.
Ik had zo met hem te doen, hoe ze daar tekeer ging, terwijl Tim alleen maar raad en antwoorden wou.
0 x