Kaat Bomans (Leen Dendievel)
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 3
Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)
Dat vond ik een paar dagen geleden ook. Je ziet het goed aan zijn gezicht.osssver schreef:Hij is precies wat afgevallen.
0 x

-
- Poster rang 1
Dat was mij al eerder opgevallen, dat hij wat vermagerd was. Moet kunnen hé, ze hadden het ook in de serie kunnen inlassen. Leuker dan de zoveelste mislukte zwangerschap.
0 x
-
- Poster rang 1
-
- x 435
Nu snap ik echt niet dat Franky Tibo niet eens serieus op zijn plaats heeft gezet. Als (ex-)loodgieter weet hij toch dat er veel meer mogelijke verklaringen zijn dan dat de slecht geïnstalleerd is. Hij kan gevallen zijn bij het inladen in de fabriek, hij kan gevallen zijn bij het uitladen bij Sanitechniek of het kan een fabricagefout zijn; om maar een paar mogelijke verklaringen te noemen. Deze keer is Franky toch te braaf geweest tegen Tibo. 

0 x
-
- Poster rang 1
Franky is altijd te braaf tegen Tibo. En tegen iedereen trouwens. Hij mag voor mijn part eens fel uit zijn sloffen schieten dat iedereen ervan schrikt. En dat tegen verschillende mensen.
0 x
-
- x 435
Akkoord, maar laat hem voorlopig maar beginnen met Tibo.Taliver67 schreef:Franky is altijd te braaf tegen Tibo. En tegen iedereen trouwens. Hij mag voor mijn part eens fel uit zijn sloffen schieten dat iedereen ervan schrikt. En dat tegen verschillende mensen.

0 x
-
- Nog geen rang
Tegen jana was hij toch niet te braaf toen hij erachter kwam dat ze zwanger was.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
"Mama, mag ik thuis slapen?" Als hij dat altijd doet als hij troubles heeft met zijn man zal hij veel thuis bij de mama kunnen slapen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 4
In dit geval moeten Franky en Simonne elkaar steunen en aktie ondernemen tot Luc ontmaskerd wordt.
Liefst met een sneeuwbaleffect tot die smeerlap op 't eind helemaal alleen staat EN opgepakt wordt.
Franky moet in de Frens al stomme Julia dulden die overloopt van haar gelijk en nu Tibo ook nog.
Bij Tibo blijven, alles lijdzaam ondergaan is niet vol te houden. Tibo kwekt Jana na en misschien rinkelt er
nu een belletje en gaat die eens nadenken zelfs al is dat niet zijn sterkste kant.
Liefst met een sneeuwbaleffect tot die smeerlap op 't eind helemaal alleen staat EN opgepakt wordt.
Franky moet in de Frens al stomme Julia dulden die overloopt van haar gelijk en nu Tibo ook nog.
Bij Tibo blijven, alles lijdzaam ondergaan is niet vol te houden. Tibo kwekt Jana na en misschien rinkelt er
nu een belletje en gaat die eens nadenken zelfs al is dat niet zijn sterkste kant.
0 x
-
- x 435
Frank is een heilige boon of wa?! Ze zijn alledrie schuldig. Al is luc idd de gootste smeerlap maar dat weten we al langer.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Frank is geen heilige boon - maar zoals Tibo deed, klakkeloos Jana nakwekken over de onschuld van Luc...
Ze weten geen van beiden hoe de vork aan de steel zit, maar toch geloven ze blindelings in de leugens van Luc.
Dus dat Franky er even genoeg van had, kan ik heel goed begrijpen.

Ze weten geen van beiden hoe de vork aan de steel zit, maar toch geloven ze blindelings in de leugens van Luc.
0 x
-
- x 435
Dat is dan ook Tibo zijn specialiteit: mensen veroordelen zonder dat hij weet hoe de vork aan de steel zit.satine schreef:Frank is geen heilige boon - maar zoals Tibo deed, klakkeloos Jana nakwekken over de onschuld van Luc...![]()
0 x
-
- x 435
Ja, sorry hoor maar Franky is toch een beetje een slappe vod.
0 x