Mij lijkt het dat Bob een erg selectief empatisch vermogen heeft. Waarom heeft hij anders nog geen kosten-batenanalyse gemaakt of Luc al dan niet vertroeteling verdient?Soapseut schreef:Ik vind dat raar dat Bob empathisch vermogen heeft wanneer en voor wie het hem uitkomt. Je hebt dat, of je hebt het niet. Hij snapte niet dat Jana geschoffeerd was door zijn manier van 'uitmaken', maar Luc geeft hij een kusje op het voorhoofd en een hoer? Euh.... Je hebt Asperger of je hebt het niet, dit klopt gewoon niet meer.
Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
0 x
-
Lullemathijs
- Nog geen rang
1 van de belachelijkste personages ooit.
Hoort thuis in het rijtje Willy Plaizier, de Youseff en dienen Zuid Afrikaan!
Een maand geleden draaide echt alles rond deze man die blijkbaar voor de 'komische' noot moet zorgen.
Waar is den tijd van de Swingende loodgieters, of het drie koningen avontuur met Frank, Waldek en Eddy!
Dat was pas grappig!
Hoort thuis in het rijtje Willy Plaizier, de Youseff en dienen Zuid Afrikaan!
Een maand geleden draaide echt alles rond deze man die blijkbaar voor de 'komische' noot moet zorgen.
Waar is den tijd van de Swingende loodgieters, of het drie koningen avontuur met Frank, Waldek en Eddy!
Dat was pas grappig!
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ik dacht dat Bob vroeg aan Tamara of ze VRIENDINNEN had die Luc konden helpen? Ik dacht nog bij mezelf dat ik waarschijnlijk vol afschuw zou antwoorden "en wat als IK Luc nu eens zou helpen, zou je daar ook tevreden mee zijn?"ikke schreef:Ik zat ook met mijn mond open te luisteren. Bob zou het zijn vlinderke niet eens kwalijk nemen moest zij bereidt zijn geweest om Luc "te helpen"?! *kots*Captain Cuckoo schreef:Hoorde ik nu goed dat Rupske Bob in de Frens openlijk informeerde of één van de vriendinnen van Tamara sex zou willen hebben met heilige luc? Toppunt was daarna zijn verbaasd gezicht toen dat niet direct het geval leek te zijn.
Krijgen we straks een variatie te zien op "Hasta la vista"?
Eens benieuwd wat zijn antwoord dan geweest zou zijn. Ik heb niet de indruk dat Bob daar tevreden mee was geweest.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik dacht zelfs dat zij dit geantwoord had en dat hij inderdaad dat niet zag zitten ...of ben ik mis ?
0 x
-
Arciat
- Nog geen rang
Ik heb eerder begrepen dat Bob het toch in eerste instantie op een hele wazige manier aan Tamara vroeg. Zij reageerde van: 'verwacht je dat van mij?" (begrijp; vergeet het) Waarop hij als een kat op zijn poten terecht kwam en op het idee van de vriendinnen kwam.
Behoorlijk gestoorde kerel.
Behoorlijk gestoorde kerel.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ja, dat heb ik ook zo begrepennounake schreef:Ik dacht zelfs dat zij dit geantwoord had en dat hij inderdaad dat niet zag zitten ...of ben ik mis ?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Ik heb het gesprek nog eens even herbekeken.
Bob: 'Het komt er gewoon op neer dat Luc dringend behoefte heeft aan seks.
Ik vind dat we daar iets moeten aan doen.'
Tamara: 'Waarom komt ge daarvoor bij mij?
Ge verwacht toch niet dat ik hem uit de nood ga helpen?'
Bob: 'Nee, nee, nee, natuurlijk niet, maar kent gij niemand die hem wel wil helpen, gij hebt toch veel vriendinnen?'
Bob heeft dus niet voorgesteld dat Tamara dit even zou afhandelen.
Bob: 'Nee, nee, nee, natuurlijk niet, maar kent gij niemand die hem wel wil helpen, gij hebt toch veel vriendinnen?'
0 x
-
Soapseut
- x 435
Ik heb het ook eens bekeken, en het klopt zeker dat hij dat niet aan Tamara heeft voorgesteld (met zoveel woorden, ik vind het nog altijd suggestief, maar dat is slechts mijn eigen perceptie natuurlijk).satine schreef:Bob heeft dus niet voorgesteld dat Tamara dit even zou afhandelen.
Maar toen ze zei dat haar vriendinnen op een six pack vielen en niet op een rolstoelpatiënt vond hij dat kortzichtig, want Luc is een vriendelijke man enz. Alsof het zo simpel is om een soort relatie te beginnen met een oudere man, die bovendien een mentale beperking heeft...
Nu ja, misschien wordt het tijd dat Bob eens deftig ingelicht wordt over wie Luc echt is. Want het beeld dat Bob van Luc heeft staat toch wel heel ver van de realiteit.
0 x
-
ikke
- x 435
Om het even of Bob verwachtte dat Tamara Luc uit de nood zou helpen of niet. Dat hij haar vroeg of misschien één van haar vriendinnen zou geschikt zijn om Luc "te bedienen" vind ik er ook behoorlijk over de schreef! Ik zou in haar plaats heel erg beledigd zijn geweest.satine schreef:Ik heb het gesprek nog eens even herbekeken.
0 x
-
Soapseut
- x 435
Raar he! Tamara die anders overloopt van het temperament vond het hier niet nodig om te reageren.ikke schreef:Dat hij haar vroeg of misschien één van haar vriendinnen zou geschikt zijn om Luc "te bedienen" vind ik er ook behoorlijk over de schreef! Ik zou in haar plaats heel erg beledigd zijn geweest.
Het zal waar zijn wat "ze zeggen", dat Bob "goed is". Een andere verklaring om dat gedrag te dulden is er niet.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Het is gewoon heel duidelijk dat dit voor Bob geen taboe is. Niet dat het daarom taboe moet zijn, maar bij zo'n dingen verwacht ik toch meer sereniteit. Zoiets bespreek je toch niet tussen pot en pint, en al zeker niet waar andere mensen bij zitten.
Ik snap ook niet waarom Bob dit zo aan de grote klok moet hangen. Als hij iets kan regelen op een moment dat Adil & Paulien niet thuis zijn, hoeven zij dat zelfs niet eens te weten. Ik kan me best voorstellen dat Lowie het ook niet prettig vindt dat iemand anders zo over zijn vader gaat praten met iedereen.
Ik heb ook geen probleem met die verhaallijn an sich, maar de manier waarop is een beetje overdreven. Waarom moest net Bob nu heel dat gedoe organiseren?
Ik snap ook niet waarom Bob dit zo aan de grote klok moet hangen. Als hij iets kan regelen op een moment dat Adil & Paulien niet thuis zijn, hoeven zij dat zelfs niet eens te weten. Ik kan me best voorstellen dat Lowie het ook niet prettig vindt dat iemand anders zo over zijn vader gaat praten met iedereen.
Ik heb ook geen probleem met die verhaallijn an sich, maar de manier waarop is een beetje overdreven. Waarom moest net Bob nu heel dat gedoe organiseren?
0 x
-
Soapseut
- x 435
En dan nog in zijn eigen slaapkamer, in zijn bed!hannanaske schreef: Waarom moest net Bob nu heel dat gedoe organiseren?
Jak!
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ik ben al blij dat hij het daar geregeld heeft en niet op de slaapkamer van Jana die nu eigenlijk van Lowie is.Soapseut schreef:En dan nog in zijn eigen slaapkamer, in zijn bed!hannanaske schreef: Waarom moest net Bob nu heel dat gedoe organiseren?
Jak!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Bob denkt soms echt té theoretisch zo blijkt maar weer. Ik zou nooit mijn bed afstaan voor een ander om daar DNA uit te wisselen. Het idee alleen al. Ik geloof dat Bob een beetje moeite heeft met een aantal sociale aspecten.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Bob vond ik heel leuk in het begin, maar na de ijskoude manier waarop hij Jana heeft laten zitten en de manier waarop hij vervolgens Luc overdreven is gaan pamperen, kan ik er niet veel sympathie meer voor hebben. Hij had zo goed als geen begrip voor Jana toen zij (vanwege de dood van haar kind nota bene) Luc maar met moeite kon tolereren, maar voor Luc kent zijn begrip en medeleven blijkbaar geen grenzen. Ook de manier waarop hij nu sex regelt voor hem is er wat mij betreft ver over.
In mijn ogen heeft hij van Luc gewoon zijn project gemaakt, en daar moet zo goed als alles voor wijken...
In mijn ogen heeft hij van Luc gewoon zijn project gemaakt, en daar moet zo goed als alles voor wijken...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..