Kaat Bomans (Leen Dendievel)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)

Bericht door satine »

exsencon schreef:Maar het is wel Franky die Bram heeft terug gehaald hé!
Nee, hij heeft Bram ingelicht dat hij vader ging worden.
Kleine nuance... :mrgreen:

En dat vond ik terecht - Bram heeft het recht te weten wat er aan de hand is, niet iedereen moet zo geniepig en achterbaks zijn als Tibo.
Die zou zijn dochter liever met Lowie zien, die ook nog 'studeert' en dan zou hijzelf kunnen 'papa spelen' - oftewel: een beetje inhalen wat hij zelf met zijn dochter nooit heeft gehad.
Wat hij ook niet WOU hebben, dus dat Tibo nu Bram verwijten zit te maken, vind ik er wel wat over.

Ik vind eigenlijk niet dat Franky hier iets fout gedaan heeft en ik vind het ook heel knap van hem dat hij al dat gezaag van Tibo blijft slikken - een mens zou voor minder gaan scheiden.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Franky heeft heel goed gedaan om Bram te verwittigen en het feit alleen dat hij direct terugkwam bewijst dat hij verantwoordelijkheidszin heeft .

Ik hoop dat Franky Tibo zal laten zitten met al zijn gezaag en miserie ! Allee, die jongen is 19jaar en leeft als ne toekomende Opa met een zagevent van hier tot in Tokyo !!!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Kan Franky als tegenzet geen klacht indienen tegen Luc (en Lowie) voor laster en eerroof ?
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Hij zal de jongste opa ter wereld worden. (allez, het kleinkind is dan wel aangetrouwd en niet biologisch)

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... jaar.dhtml
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Hebben Franky en Jens dan echt geen benul wat geld is ? Een boete van 250 euro en ze lachen daarmee. Ik zou serieurs bleiten moest ik zo'n bedrag moeten ophoesten en dan nog voor iets waar ik zelf niet schuldig aan ben.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

martha schreef:Hebben Franky en Jens dan echt geen benul wat geld is ? Een boete van 250 euro en ze lachen daarmee. Ik zou serieurs bleiten moest ik zo'n bedrag moeten ophoesten en dan nog voor iets waar ik zelf niet schuldig aan ben.
Idd; ik vond ook dat ze er maar licht over gingen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ze konden ook de Frens laten sluiten hebben hé voor iets wat ze niet gedaan hebben. In dat opzicht is €250,- weinig.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

... en ze hadden goed gedraaid dankzij de 'rampentoeristen' ha ha
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ik heb hier en daar een stukje gemist, maar kreeg gisteren de indruk dat Franky wist dat Luc en Lowie gelogen hebben. Hebben de L-Bomansen al opgebiecht of rammelen ze nog altijd met de voeten van de F-Bomansen?
0 x
Afbeelding
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Franky weet toch per definitie dat ze gelogen hebben.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ik bedoel maar, zijn ze zich al officieel komen verontschuldigen.
0 x
Afbeelding
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Poolaapje schreef:Ik bedoel maar, zijn ze zich al officieel komen verontschuldigen.
Niet dat ik weet, en volgens mij is Franky ook nog steeds niet op de hoogte van het feit dat Luc goed weet dat Lowie zelf die drank meegenomen heeft, maar gewoon gezellig mee blijft liegen... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Poolaapje schreef:Ik heb hier en daar een stukje gemist, maar kreeg gisteren de indruk dat Franky wist dat Luc en Lowie gelogen hebben. Hebben de L-Bomansen al opgebiecht of rammelen ze nog altijd met de voeten van de F-Bomansen?
Franky is enkele afleveringen terug naar Lowie gegaan een heeft hem gevraagd om recht in zijn gezicht te zeggen dat hij hem sterke drank geschonken had. Lowie is daar niet in geslaagd en daarmee wist Franky genoeg... Bovendien wist Franky sowieso dat Lowie (en Luc) logen want hij wist toch wel dat hij zelf geen sterke drank had geschonken.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

tvx1 schreef:
Poolaapje schreef:Ik heb hier en daar een stukje gemist, maar kreeg gisteren de indruk dat Franky wist dat Luc en Lowie gelogen hebben. Hebben de L-Bomansen al opgebiecht of rammelen ze nog altijd met de voeten van de F-Bomansen?
Franky is enkele afleveringen terug naar Lowie gegaan een heeft hem gevraagd om recht in zijn gezicht te zeggen dat hij hem sterke drank geschonken had. Lowie is daar niet in geslaagd en daarmee wist Franky genoeg... Bovendien wist Franky sowieso dat Lowie (en Luc) logen want hij wist toch wel dat hij zelf geen sterke drank had geschonken.
Dank u, dat stukje heb ik gemist precies.
0 x
Afbeelding
OFWGKTA
x 435

Bericht door OFWGKTA »

Tegen Bram gisteren "goesting in een frietje?" Daar heeft Bram echt wel zin in nu ...
0 x
Gesloten