Ook al.Briseis schreef:Ik vond vooral het "gevecht" tussen Tibo en Bram enorm ongeloofwaardig. Als Tibo weer in zijn rol van schoonzoon/verpleger kroop bleek toch duidelijk dat hij dat beter kan dan kwaad worden.
Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
-
- x 435
Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Zwaar overdreven reactie van Tibobo.
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
- Nog geen rang
Ik vraag mij eigenlijk af hoe jullie zouden reageren als jullie dochter thuiskomt met een jongen die iemand een mes in de rug gestoken heeft (letterlijk), een ander meisje tot abortus 'gedwongen' heeft en dan misschien nog eens HIV heeft. Ik denk dat jullie ook uit jullie dak zouden gaan.
0 x
-
- x 435
Maar hij heeft z'n leven toch gebeterd en is nu toch al een hele tijd "fatsoenlijk"? Hij heeft toch veilig gevreeën met Jana?Ilsemieke schreef:Ik vraag mij eigenlijk af hoe jullie zouden reageren als jullie dochter thuiskomt met een jongen die iemand een mes in de rug gestoken heeft (letterlijk), een ander meisje tot abortus 'gedwongen' heeft en dan misschien nog eens HIV heeft. Ik denk dat jullie ook uit jullie dak zouden gaan.
Dan nog vind ik dat Tibo niet het recht heeft geweld te gebruiken en het lost toch nooit iets op.
0 x
- Sasha
- Poster rang 1
Ik vind Tibo een loser.
Maar..... ergens kon ik zijn reactie wel begrijpen (hoewel ze slecht geacteerd was
) Jana is ook nog maar 15 jaar terwijl Bram al volwassen is , Bram heeft ook niet zo een proper verleden , ook niet op vlak van meisjes en het kan zijn dat hij HIV heeft. Welke ouder zou wel blij zijn als hun dochter met zo een gast afkomt ?
Maar Tibo moet altijd zo overdreven doen vind ik.

Maar..... ergens kon ik zijn reactie wel begrijpen (hoewel ze slecht geacteerd was

Maar Tibo moet altijd zo overdreven doen vind ik.

0 x
-
- x 435
Wees gerust, jij niet alleen...Sasha schreef:Maar Tibo moet altijd zo overdreven doen vind ik.
![]()
![]()
![]()
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik vind Tibo echt de dramaqueen van Thuis.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 1
- Tomboy
- Poster rang 1
Daar heb je gelijk in. Tibo's reactie mag misschien wat over the top zijn maar wel begrijpelijk. En als daar bovenop je kleffe echtgenoot Franky zijn liefje Bram dan ook nog eens in bescherming neemt .....Ilsemieke schreef:Ik vraag mij eigenlijk af hoe jullie zouden reageren als jullie dochter thuiskomt met een jongen die iemand een mes in de rug gestoken heeft (letterlijk), een ander meisje tot abortus 'gedwongen' heeft en dan misschien nog eens HIV heeft. Ik denk dat jullie ook uit jullie dak zouden gaan.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ja, maar eens een dief, altijd een dief - is niet altijd waar.
En dat zou onze geweldige verpleger ook moeten weten - dat iedereen een tweede kans verdient.
Of is hij zelf vergeten wat hij in zijn jeugd gedaan heeft - dat was ook niet altijd even netjes blijkbaar, ook al weten we er maar een klein stukje van.
En dat zou onze geweldige verpleger ook moeten weten - dat iedereen een tweede kans verdient.
Of is hij zelf vergeten wat hij in zijn jeugd gedaan heeft - dat was ook niet altijd even netjes blijkbaar, ook al weten we er maar een klein stukje van.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Tegenwoordig zijn er wel meer meisjes van 15 met n vriendje van 22. Ik weet niet of dit 'ideaal' is ...
Maar waar is de moeder van Jana in dit verhaal ? Wat vind zij ervan ? Haar mening is blijkbaar niet belangrijk.
Maar waar is de moeder van Jana in dit verhaal ? Wat vind zij ervan ? Haar mening is blijkbaar niet belangrijk.
0 x
-
- x 435
Tibo heeft nog geen tijd gehad om haar in te lichten over het wangedrag van haar dochter? Nogal logisch met al die problemen die hij nu moet zien te overwinnen.johan1969 schreef:Tegenwoordig zijn er wel meer meisjes van 15 met n vriendje van 22. Ik weet niet of dit 'ideaal' is ...

0 x
-
- Poster rang 1
-
- Nog geen rang
Voor Tibo wel, omdat Bram niet de perfecte schoonzoon is, door zijn wangedrag.Briseis schreef:"wangedrag", een vriendje hebben is toch geen wangedrag?

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Tibo is gewoon niet consequent, ok, hij is bezorgd en dat siert hem - maar nu de grote baas gaan spelen over Jana vind ik er toch wat over.
Maar hij is allang vergeten dat hij zelf ook jong geweest is.
En ik zou willen dat hij stopt met zijn 'poepie'...
Maar hij is allang vergeten dat hij zelf ook jong geweest is.
En ik zou willen dat hij stopt met zijn 'poepie'...

0 x