Daar heb ik ook al aan gedacht, maar er is hier ergens een post die zegt dat dat onmogelijk is..nounake schreef:Ik zou denken dat Luc de vader is ( na die verkrachting) of, kan dat niet ?
Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
ikke
- x 435
Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Sam is geboren in 1979 en toen zat Luc al een paar jaar in Amerika.ikke schreef:Daar heb ik ook al aan gedacht, maar er is hier ergens een post die zegt dat dat onmogelijk is..nounake schreef:Ik zou denken dat Luc de vader is ( na die verkrachting) of, kan dat niet ?
En die verkrachting (van 15 jaar geleden?) is uitgedraaid op een miskraam.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Zou Simonne eigenlijk zelf wel door hebben dat Sam haar dochter is?! 
0 x
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Denk niet dat Simonne dat doorheeft. Heb ik toch nog geen enkele aanwijzing voor gezien 
0 x
"You can call me Root"
-
zarsas
- Nog geen rang
Hoe lang gaat het duren ? Dan wordt zij ineens bomma en yvette overgrootmoeder. Het is te hopen dat het een meisje is, dan hebben we ineens een viergeslacht.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nee,idd die heeft niks door. Zou mss eens met haar (half)zus moeten praten...Hele zussen zijn toch zo zeldzaam in Thuis.Ikweetnix schreef:Denk niet dat Simonne dat doorheeft. Heb ik toch nog geen enkele aanwijzing voor gezien
0 x
Potentia Principatum
-
Djenner
- Poster rang 2

Jenny en Rosa, alhoewel. Wie weet is Rosa wel van de Leo ( kwestie van de schrijvers wat inspiratie te geven), maar goed dit is een topic over Simonne. Ik denk wel dat pakken personages enorm boos op haar zullen zijn. Frank heeft ook nooit iets geweten. Dat is duidelijk.
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Ik denk dat Sammeke het vooral moeilijk heeft met het feit dat haar moeder een ongestoord vrolijk leventje leidt en ongestraft lijkt te zijn voor de daad die ze gedaan heeft.
Waarschijnlijk hoopte ze een vrouw te vinden gewenteld in verdriet, vol berouw en hopeloos zoekend naar haar afgestaande kind.
Of zoals de vorige vrouw die gestorven was na een lange zoektocht naar haar kind.
Waarschijnlijk hoopte ze een vrouw te vinden gewenteld in verdriet, vol berouw en hopeloos zoekend naar haar afgestaande kind.
Of zoals de vorige vrouw die gestorven was na een lange zoektocht naar haar kind.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Maar had Sam of Tim niet ontdekt dat de "moeder" van Sam ook op zoek was naar haar kind ? Daar hebben wij bij Simonne toch nooit iets van gemerkt hé ? Of was het Angèle die in de plaats van haar zus dat kind zocht , kwestie van een beetje te stoken ????
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Voor zover ik het juist begrepen heb, was het die overleden Krista ( die dus niet de moeder van Sam bleek te zijn) die tot haar laatste dag zelf naar haar dochter heeft gezocht!nounake schreef:Maar had Sam of Tim niet ontdekt dat de "moeder" van Sam ook op zoek was naar haar kind ? Daar hebben wij bij Simonne toch nooit iets van gemerkt hé ? Of was het Angèle die in de plaats van haar zus dat kind zocht , kwestie van een beetje te stoken ????
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Levendige trauma's van uw kleinste kinderjaren in een weeshuis denkend dat niemand je wou en je verloren
legde in een bos. Dat tekent iemand en als blijkt dat dit een van de nonnensprookjes was begin je u af te vragen
waarom dat weeshuis dan ? Wie is mijn moeder en vader ? Leven die nog ? Zoeken die achteraf niet naar mij ?
Uiteindelijk is het die vrolijke, succesvolle gewaardeerde Simonne aan wie je niet ziet dat ze een kind had
laat staan dat ze het zou missen, laat staan er naar zou zoeken.
Wat Simonne echt denkt en voelt weet niemand maar het is een extra shock voor Sam dat de hoop van
van mijn moeder is me later ook gaan zoeken want kan me niet vergeten een zeepbel lijkt te zijn.
legde in een bos. Dat tekent iemand en als blijkt dat dit een van de nonnensprookjes was begin je u af te vragen
waarom dat weeshuis dan ? Wie is mijn moeder en vader ? Leven die nog ? Zoeken die achteraf niet naar mij ?
Uiteindelijk is het die vrolijke, succesvolle gewaardeerde Simonne aan wie je niet ziet dat ze een kind had
Wat Simonne echt denkt en voelt weet niemand maar het is een extra shock voor Sam dat de hoop van
van mijn moeder is me later ook gaan zoeken want kan me niet vergeten een zeepbel lijkt te zijn.
0 x
-
ikke
- x 435
Daar is eigenlijk maar één mogelijke, logische verklaring voor, pardon, misschien 2.ranske schreef:Levendige trauma's van uw kleinste kinderjaren in een weeshuis denkend dat niemand je wou en je verloren
1/ Simonne wist niet dat ze een levend kindje ter wereld bracht.
2/ Simonne is de moeder niet.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
3/ Simonne vond het afstaan van haar kindje zo traumatisch dat ze dit gewoon verdrongen heeft?
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Roza & Jenny, Ann & Tom, Stan & Emma! (scenaristen hebben dus nog mogelijkheden zat om een illusie kapot te prikken!Caligula schreef:Nee,idd die heeft niks door. Zou mss eens met haar (half)zus moeten praten...Hele zussen zijn toch zo zeldzaam in Thuis.Ikweetnix schreef:Denk niet dat Simonne dat doorheeft. Heb ik toch nog geen enkele aanwijzing voor gezien
Maar ik vermoed dat lolplayer het wel juist heeft. Sam had waarschijnlijk gehoopt dat haar moeder haar dochter even hard miste als zij haar. En dan blijkt haar moeder net de persoon te zijn waar ze vorige week haar ziel kon blootleggen, zonder dat die één krimp gaf.
Thuis zou thuis niet zijn als dat verhaal natuurlijk nog een staartje krijgt.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Maar waarvan Sam wel zou kunnen vermoeden dat die haar dan misschien niet "zomaar" of vrijwillig afgestaan heeft, aangezien het niet echt logisch is om er onbewogen bij te blijven zitten als je weet dat je tegenover je biologische dochter zit, toch?hannanaske schreef: Maar ik vermoed dat lolplayer het wel juist heeft. Sam had waarschijnlijk gehoopt dat haar moeder haar dochter even hard miste als zij haar. En dan blijkt haar moeder net de persoon te zijn waar ze vorige week haar ziel kon blootleggen, zonder dat die één krimp gaf.
Sam is aan haar zoektocht begonnen met het idee dat ze door haar biologische ouders "gedumpt" was in een bos. Inmiddels heeft ze al zoveel gegevens verzameld en dingen gehoord, dat ze weet dat dit hele verhaal wel eens heel goed gelogen kan zijn. Tel daarbij op dat ze Simonne inmiddels goed genoeg zou moeten kennen om te weten dat die niet zomaar klakkeloos kinderen af zou staan, en ik vraag me echt af waarom ze Simonne niet gewoon vraagt wat er aan de hand was destijds. Dan heeft Sam nog meer dan genoeg tijd om achteraf teleurgesteld en kwaad te zijn als ze zich niet kan vinden in "het naadje van de kous". Krista en Angèle hadden toch ook de kans gekregen om hun verhaal te doen, mocht een van de 2 de moeder van Sam geweest zijn? Waarom Simonne dan niet, vraag ik me af...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..