Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Peter en Vicky passen volgens mij niet bij mekaar omwille van hun verschillende levens/jobs en financiele situatie. Dat was n tijd terug al duidelijk toen Vicky haar huur niet meer kon betalen en Peter voorstelde dat ze bij hem kwam wonen. Femke en Vince hun relatie is nog niet 'serieus'. Ze zeggen allebei dat ze vrijgezel zijn ...
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Dat Chris toch gigantisch veel lef heeft. Want hij weet niet wanneer Tim, Sam, Joren, Frank of wie dan ook daar ineens in dat WZC kunnen binnen waaien. Ook loopt daar toch redelijk wat personeel rond en indertijd (na de ontvoering & brand) moet zijn gezicht toch in de media verschenen zijn. Bovendien is hij niet echt 'onherkenbaar' vermomd he.

Hangen in zo'n WZC trouwens geen camera's ??
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

^ Ja Tiboko dat is allemaal redelijk gewaagd en onwaarschijnlijk. Bovendien moet hij daar dan onder een valse naam werken en met een vals cv gesolliciteerd hebben. En nét hij werd aangenomen en zit dan nog eens geregeld binnen bij de rusthuisbewoners, zonder tuinierkledij…
En dat tuinieren moet hij nog kunnen ook! :mrgreen:

Correct me of i am wrong, maar gaat Veerle daar niet naartoe als dagopvang? Gaat ze ‘s avonds niet naar huis?
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

catherine schreef: di 11 apr 2023, 13:27 Correct me of i am wrong, maar gaat Veerle daar niet naartoe als dagopvang? Gaat ze ‘s avonds niet naar huis?
Ja, 's avonds wordt ze naar huis gebracht door Sam of Tim.
Denk niet dat het nog goed komt tussen Dries en Juju. Ze is in een vorige relatie met Tom al eens zo bedrogen geweest, dat het vertrouwen wel zoek zal zijn.
Angele was wel heel bang met haar muntje. Ze heeft nochtans de intentie gehad om het aan Harry te geven. Maar langs Blankenberge om is het nu in het bezit van Tilly. Harry zal uit z'n dak gaan als hij hoort dat het uit de juke box komt.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

Misschien werkt Chris aka Stieg daar in "onderaanneming" of gewoon als interim kracht :denk: Hij moet toch al maanden terug zijn (of nooit weggeweest zijn) en hij moet handlangers hebben die hem op de hoogte hielden van het reilen en zeilen van de entourage van Tim & Harry. Want hoe wist hij anders dat Tim in een groepje speelt dat dan nog van plan was om op te treden op de trouw van Christine & Adil en waar dat juist was ? :denk: Er is het raadsel van die kauwgumbak (dacht dat die op zolder bij Harry stond :denk: ). De juke-box :denk: Het "geheime" huwelijk van Harry & Thilly :denk: En het feit dat Veerle dement is en naar de dagopvang van een WCZ gaat :denk:

Oh ja, en bobbie heeft een nieuwe bril :angel:
2 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

daffy duck schreef: di 11 apr 2023, 17:50 Denk niet dat het nog goed komt tussen Dries en Juju. Ze is in een vorige relatie met Tom al eens zo bedrogen geweest
Bij Tom gebeurde het meermaals (met Karin), net zoals in haar eerste huwelijk met die piloot, Kurt. Die was daar een kampioen in.

In feite heeft Judith nooit veel geluk gehad met haar partners. Kurt en Tom bedrogen haar, Jacques probeerde haar zoon te verdrinken en nu bedriegt Dries haar dus met een jong studentje, dat dan ook nog eens met hen in hetzelfde huis woonde. Na Tom was er ook nog dat kortstondige avontuur met die aan cocaïne verslaafde boksleraar, die door Jacques vermoord werd...

Een mens zou voor minder het geloof in de liefde verliezen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond het wel straf dat Thilly is gaan klikken tegen Dieter ivm Harry's revolver. Harry moet wel direct weten van wie dat komt en ik denk dat hij er niet happy mee is. Thilly zou het beter vertellen van die munten ...
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Opmerkelijk dat Chris via Veerle een beer mee gaf voor kleine Hannah. Het zou me niet verbazen dat die beer een microfoontje of iets dergelijk bevat, zodat hij het gezin van Tim en Sam kan afluisteren.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Ik ben benieuwd of Bob en Tamara eerlijk gaan zijn tegen de psycholoog en bekennen dat ze het moeilijk hebben met het feit dat Tamara nu zwanger is van een dochtertje voor een ander, terwijl ze dat zelf nog wilden.
En dan zo toegeven dat ze de boel samen met de wensouders gewoon botweg belazerd hebben?
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik geloof Harry wel dat hij zijn pistool in zijn auto had liggen, maar hoe is het dan verdwenen zonder inbraaksporen ? Met zijn oorspronkelijk verhaal dat hij het had 'weggedaan' maakt hij zich wel ongeloofwaardig.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

johan1969 schreef: vr 14 apr 2023, 11:45 ...maar hoe is het dan verdwenen zonder inbraaksporen ?
Op dezelfde manier als dat zijn huis in brand vloog? Op dezelfde manier als dat in Bar Madame midden in de nacht ineens die jukebox begon te spelen, zonder dat er iemand op de camerabeelden stond?

Het is nu eenmaal een feit dat Chris magische krachten heeft, die kan zich onzichtbaar maken :doh:
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Langs Blankenberge Daffy Duck?
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

frankeneddy1 schreef: vr 14 apr 2023, 22:46 Langs Blankenberge Daffy Duck?
Jup, is een Westvlaams gezegde. Als iets een hele tijd in beslag neemt zeggen we het was zeker langs Blankenberge om! Vandaar! :lol:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Lisanne666
Nog geen rang
x 25

Bericht door Lisanne666 »

Heilige Thilly verklikt haar man bij de politie. Over een feit waarop gevangenisstraffen staan. Toch slaagt ze er in van zich weer als slachtoffer op te werpen. Al die leugens van Harry...

Een korte bloemlezing over de daden van Onze Lieve Vrouw Thilly:
Heilige Thilly brak de regels van hun open relatie, wordt razend wanneer Harry haar mee confronteerde, nadat alles uitgepraat was dumpte ze Harry alsof het niks was. Vervolgens verdween ze naar het buitenland, haar werk vrienden, familie hard in de steek laten. Om ze dan allemaal doodongerust te krijgen door NIKS van zich te laten horen voor meer dat een week. Toen hun huis ontplofte ging Harry de hoofdkraan dichtdraaien en onze Lieve Vrouwe Thilly ging Ziham zoeken en samen met haar naar buiten lopen. Wanneer Harry vraagt waar zijn dochter antwoordde ze doodleuk:" ik dacht dat ze bij u was." terwijl Harry de gaskraan ging dichtdraaien. Wow Thilly, je hebt echt je best gedaan ... om te laten zien hoe Ziham je geen zier kan schelen. En als kers op de taart gelooft ze niks van wat Harry zegt (ondanks dat er genoeg vreemde dingen zijn gebeurd om op zijn minst hem het voordeel van de twijfel te geven. Maar neen. Want ze liet zich meeslepen door die gekke crimineel die ze net bij de politie is gaan aangeven ...en haar echtgenoot is ....die ze door dik en dun, in goede en kwade dagen zou moeten steunen.
Wat een godvergeten vals loeder is me dat toch!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Vince moet dubbele shift werken omdat hij te laat kwam op het werk? :denk:
De mensen van Feniks hebben geen geld om de grond te kopen waar Waldek zijn drojven wou planten. Waarom moest ik hier meteen aan Dirk denken? Zou hij eventueel niet willen investeren?
Karin mag op de hogeschool een extra vak geven als ze dat wil en stelt zich ongelooflijk mild op ten opzichte van de aankoop van de grond.
Ik dacht dat Waldek van zijn stoel ging vallen, gelukkig is hij daar te traag voor.
Ilias krijgt hulp van Peter, waarop zijn moeder meteen in een panische kramp schiet.
'Een paar honderd euro???' - hij heeft geen vaste kosten, krijgt gratis professioneel advies en heeft tot hiertoe toch wel een paar fietsen in het zwart verkocht. Tel daar zijn loon en tips van Bar Madam bij op en hij zal dat echt wel overleven. Ook iets met gat verbranden en blaren zitten.
Silke is dolenthousiast en tekent dan maar een non-disclosure-agreement, zonder eerst te lezen wat ze tekent. Dat wordt een prima advocate!
Wat een mooi bureau kan doen als je jong bent en uit op wraak... :roll:
Niels die de nagel op de kop slaat: het is allesbehalve netjes wat zijn zus doet, maar de 'heren' hebben haar inderdaad gewoon laten vallen.
Voor mensen die soms toch wel bemiddelingen bezig zijn, was een gesprek met de betrokkenen toch wel aangewezen geweest. Maar dat was te veel moeite.
Gelukkig bracht de fles die Tom indertijd van Alexander kreeg, wat soelaas...
Veel gedoe rond het gevonden handwapen, begrijpelijk maar wat mij betreft totaal niet interessant, wegens al een hele tijd veel te langdradig.

En Bob die opvallend moe is, hopelijk is dit geen voorbode van slecht nieuws.
3 x
Plaats reactie