Hart onder de riem

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Hart onder de riem

Bericht door martha »

Judith. Zelf moeder zijnde van een dochter (gelukkig is die al 40 ) begrijp ik haar tenvolle. Ik zou er ook kapot van zijn moest de mijne dat ook gedaan hebben (maar oef oef, toen die in die "gevaarlijke leeftijd" zat bestond dat internet nog niet).
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Hart onder de riem

Bericht door Nicolaske »

martha schreef: wo 24 jan 2024, 15:52 Judith. Zelf moeder zijnde van een dochter (gelukkig is die al 40 ) begrijp ik haar tenvolle. Ik zou er ook kapot van zijn moest de mijne dat ook gedaan hebben (maar oef oef, toen die in die "gevaarlijke leeftijd" zat bestond dat internet nog niet).
Ik begrijp haar, maar ben het niet eens met haar. Ik begrijp haar ten volle dat ze het niet eens is met Emma's job. Ik begrijp haar ook volkomen dat ze probeert Emma te overtuigen ermee te stoppen. Maar bijna met plezier met haar ex (en collega's!) haar account rapporteren voor ongegronde redenen... Ze hangt aan de grote klok wat Emma aan het doen is, terwijl je in die branche eigenlijk zo weinig mogelijk 'klanten' wil die in de buurt wonen, voor de eigen veiligheid. Zoals we al zien met Abel, was dat niet bepaald clever.

En ten slotte, hoeveel ik ook begrijp dat je als ouder nooit wil dat je kind zoiets doet, is haar huidige gedrag tegenover Emma niet ok. Ze ziet Emma en begint meteen te klagen en de les te spellen. Toon misschien eens wat begrip en liefde en probeer te begrijpen waarom Emma die keuze gemaakt kan hebben en werk daaraan.
2 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Hart onder de riem

Bericht door heidiw »

Voor Tamara. Hopelijk komt er een oplossing voor haar huis. Alhoewel Lowie soms kijkt als een koe naar een trein zag je nu toch wel een molentje draaien. Hij wou ook investeren in ViTa, dus misschien ligt voor Tamara daar een mogelijkheid.
3 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Hart onder de riem

Bericht door satine »

Nicolaske schreef: wo 24 jan 2024, 22:15 Ze ziet Emma en begint meteen te klagen en de les te spellen. Toon misschien eens wat begrip en liefde en probeer te begrijpen waarom Emma die keuze gemaakt kan hebben en werk daaraan.
Ik zou ook niet staan juichen moest mijn dochter beslissen om zoiets te doen. En mijn eerste reactie zou misschien ook niet over de hele lijn positief zijn, maar wel wat minder paniekerig dan die van Judith ;)
Maar ik zou vooral een goed gesprek voorstellen en haar vragen waarom ze dit doet, hoe lang al, hoe ver ze gaat...
En het gaat niet alleen om geld hier, maar om de zelfstandigheid van Emma. Ze wil haar eigen boontjes doppen.
Mijn oudste zoon kent mensen met een OnlyFans, die laten niks zien wat je op een doorsnee strand niet kan zien.
Het draait veel meer om suggestie en teasen, dan om het tonen van tepels en geslachtsdelen.

Ik vind wel dat Emma ondertussen zelf oud en volwassen genoeg is, om zelf een gesprek met haar moeder te beginnen en alles kalm uit te leggen.
Dus een klein hartje onder de riem voor allebei, dat ze de moed vinden om hun koppigheid aan de kant te zetten en weer overeen kunnen komen.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Hart onder de riem

Bericht door Tiboko »

Inderdaad. Slim van Judith zou zijn om dit ene ding waarover ze van mening verschillen even los te laten en Emma te tonen dat ze op andere gebieden nog wel van haar houdt.

Allebei een hartje en veel wijsheid toegewenst.
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Hart onder de riem

Bericht door heidiw »

Britt. Je zal die commentaar over je moeder maar onder ogen krijgen.
4 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Hart onder de riem

Bericht door Thom »

Van mij krijgt ze ook een hart onder de riem, je moet maar zo een moeder als Nancy hebben :crazy:
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Hart onder de riem

Bericht door Kiki_Dee »

Gaby, alleen al om met Nancy zo om te gaan verdient hij een standbeeld!
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Hart onder de riem

Bericht door apestaart »

Vince, hij heeft de rechtszaak verloren en dus gaat hij Febe nooit meer zien. :(
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Hart onder de riem

Bericht door heidiw »

Voor Rosa. Goed weten wat je zegt maar niemand begrijpt het (hoewel het mij duidelijk was dat ze "snuiteke" zei, Peggy dus).
En dan nog de revalidatie die moet komen...
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Hart onder de riem

Bericht door heidiw »

Emma toch wel een beetje. Denkt ze een beetje vriend en bondgenoot te hebben in Robin, moet ze horen dat hij ook online "grote fan" was. Dat ze zelf had gekozen om op die manier wat geld te verdienen doet hier niets terzake.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Hart onder de riem

Bericht door Christel »

heidiw schreef: do 21 mar 2024, 11:48 Emma toch wel een beetje. Denkt ze een beetje vriend en bondgenoot te hebben in Robin, moet ze horen dat hij ook online "grote fan" was.
Echt hè... Van stiefvader tot stiefbroer.
Inderdaad geen prettig idee als je beseft dat ze allemaal op die manier naar je hebben zitten gapen. :nope:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Hart onder de riem

Bericht door satine »

Niet dat ik geweldige fan ben van Emma, maar Tom zou beter zwijgen. Die had zijn eigen account op die site toch ook voor niks.
Maar is Emma hiervan op de hoogte? Ik dacht dat Tom dit alleen tegen Thilly zei.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Hart onder de riem

Bericht door Kiki_Dee »

Eddy, hij is zo eenzaam
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Hart onder de riem

Bericht door Kiki_Dee »

Nancy en Britt, voor alle miserie die er nog aankomt!
0 x
Plaats reactie