Adil Bakkal (Nawfel Bardad-Daidj)

Gesloten
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Christel schreef: do 08 okt 2020, 10:41 Want Eddy mag nu misschien voorlopig blijven, en zal misschien tijdelijk extra zijn best doen om zich te bewijzen (wat ik op zich al een heel neerbuigende manier van doen vind voor iemand die gewoon zijn werk naar behoren deed. Hoezo moet die zich dan bewijzen? ),
Hij moet niet bewijzen dat hij nog steeds kan wat hij al kan. Hij moet bewijzen dat hij ook met die nieuwe technologieën om kan. Daar heeft Adil nog geen zekerheid van. En eerlijk gezegd betwijfel ik dat Eddy daar enig verstand van heeft.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: do 08 okt 2020, 16:31 En eerlijk gezegd betwijfel ik dat Eddy daar enig verstand van heeft.
Ik twijfel er niet aan dat Eddy zich wel kan bijscholen als hij dat wil. 't Is niet dat hij oliedom is...
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

tvx1 schreef: do 08 okt 2020, 16:31 betwijfel ik dat Eddy daar enig verstand van heeft.
Simonneke had ook geen verstand van het werk bij Bowie en zie...wat niet is kan nog altijd komen...ook op oudere leeftijd!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

daffy duck schreef: do 08 okt 2020, 18:36 Simonneke had ook geen verstand van het werk bij Bowie en zie...wat niet is kan nog altijd komen...ook op oudere leeftijd!
Juist. Maar daarom dat Eddy zich moet bewijzen. Hij krijgt een eerlijke kans om te tonen dat hij zich kennis kan uitbreiden ivm de nieuwe technologieën.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

De vraag is natuurlijk of Adil zelf enig verstand heeft van de nieuwe technologieën. Tenslotte is hij het die de potentiële klanten moet overtuigen en laat nu net datgene zijn waarin Adil niet bepaald sterk is. In tegenstelling tot Christine natuurlijk.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Adil heeft het echt niet door hé! Hoe de reactie was van Christine toen hij vertelde dat hij Eddy niet ontslagen had. :mad: Complete omkeer van reactie en in haar achterhoofd...het zal toch niet lang meer duren voor z'n pensioen! :problem:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Adil is toch een echte schotelvod die zich graag zou voordoen als een borstel maar dat mislukt totaal !
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Adil blijkt dan toch haar op zijn tanden te hebben toen hij tegen Christine zei dat hij de baas was !!!! Haar gezicht !!!

Wel n heel betrouwbare firma ! Op een gegeven moment hebben ze maar 1 personeelslid, een jongen die pas van school komt en geen rijbewijs heeft ! En dan zouden ze met grote ingenieursbureaus willen samenwerken ???
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

johan1969 schreef: di 01 dec 2020, 09:14 Wel n heel betrouwbare firma ! Op een gegeven moment hebben ze maar 1 personeelslid, een jongen die pas van school komt en geen rijbewijs heeft ! En dan zouden ze met grote ingenieursbureaus willen samenwerken ???
Zo ongeloofwaardig als wat. Je moet geen expert zijn om te weten dat dit IRL nooit zou werken.

Tot voor kort bestond 90 procent van hun taken uit toiletten ontstoppen, zekeringskasten vernieuwen, terrassen opkuisen/aanleggen, gevels renoveren, bomen snoeien... en nu is het plots een hyper modern bedrijfje dat serre/woningen gaat volstouwen met domotica toepassingen. En niemand van het personeel (op uitzondering van die ene schoolverlater) heeft ook maar enige opleiding in die richting gekregen.

Nee dus :naughty:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Tiboko : je vergeet wel de alleswetende, alleskunnende Thilly. :lol: Ik vond het al vreemd dat ze nog niet uitgeroepen heeft dat ze ook een ingenieursdiploma ergens in timbouktoe heeft behaald.

Maar om bij Adil te blijven : ik was ook verrast dat hij eindelijk eens op zijn strepen staat. Adil heb ik altijd als iemand gezien die zich verschool als een sterker iemand zoals Toon, Lowie, Bob, zelfs Paulien indertijd en even leek het of hij dat ook ging doen bij zijn Christine. Niet dus :clap: alhoewel ..... het kan nog altijd verkeren.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik vrees dat het gewoon bij één keertje blaffen zal blijven :lol:

Zij is duidelijk degene die de broek draagt. Wacht maar tot Eddy terugkomt, die krijgt quasi zeker zijn C4.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Christine heeft toch mee geinvesteerd en is dus mede-eigenaar en ook baas ??? Dat belooft !
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: di 01 dec 2020, 16:18 Wacht maar tot Eddy terugkomt, die krijgt quasi zeker zijn C4.
Denkt niet dat ze die een C4 gaan geven. Die zal wel op pensioen mogen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

johan1969 schreef: di 01 dec 2020, 16:49 Christine heeft toch mee geinvesteerd en is dus mede-eigenaar en ook baas ??? Dat belooft !
Nee, het eerste resulteert niet automatisch in het laatste.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: di 01 dec 2020, 19:09 Nee, het eerste resulteert niet automatisch in het laatste.
Maak dat Christine wijs! :lol:
0 x
Gesloten