Plaats hier al je creaties over thuis zoals screenshots, filmpjes, collages, gedichtjes, bewerkte afbeeldingen,... die je zelf gemaakt hebt en niet zomaar van Internet gehaald.
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Ik wil zeker niet in ThomSten zijn vaarwater zitten... bij deze een paar screens die ik heb gemaakt. Ik ben niet zo een goede shotter als onze shotjesman
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Ik vraag mij af waarom Leo zo een enorme pot met punaises op zijn kantoor heeft staan. Absurd groot en hij heeft een memobord. Heeft hij toch niets aan die duimspijkers?
0 x
Als ik het zo bekijk, lijkt het erop dat de scene van Tom en Marianne is opgenomen op een bovenverdieping. Kijk maar eens goed naar de boom die je door de ramen ziet staan.
0 x
Ik zou graag eens de set bezoeken... een kijkje nemen achter de schermen ( en dan bedoel ik niet dat filmpje met Waldek) dus effectief zelf ter plaatse gaan! Maar dat zal helaas wel niet mogelijk zijn!
Inderdaad... en ik dacht dat Marianne 2x op dezelfde plaats stond, namelijk bij de kast in de living... is dit dan "iets dat niet klopt" of heeft iemand een beter verklaring?