Thilly Van Santen (Lauren Muller)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Het is bijna een constante bij een aantal personages (Dieter over Maité, Marianne over de moord, Peter over het bestaan van Yasmine, Vince over het niet pro deo zijn...) dat liegen best okay is als het in hun kraam past. Veel spijt e.d. komt daar naar mijn gevoel niet bij kijken...

Ook Thilly deed daar in het verleden en nu gretig aan mee. Zo denkt Dieter dat ze dit doet om Nancy jaloers te maken, maar ze doet het eigenlijk meer uit verveling, denk ik...
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Toch een vreemd vrouwmensje die Tilly! Wat overkwam haar nu gisteren om Dieter opeens een kus te geven waar Nancy bijstond. Ze had toch van achter de deur gehoord hoe hij het goed wilde maken?? Nu is ze toch totaal over de streep gegaan met haar zogenaamde relatie! ze mag inderdaad weer wat omhanden hebben, want zoals ze nu functioneert...
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Thilly wil niet dat het weer goedkomt (om wat voor reden ook), dat is inmiddels toch duidelijk?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

jeff schreef: di 05 dec 2023, 03:51 Voor mij is die stevige kus op de mond toen Nancy een bezoekje aan Dieter kwam brengen haar wraak op Dieter omdat die haar vorige week eens duidelijk zijn gedacht gezegd heeft over haar bemoeienissen in zijn leven. Je zag achteraf duidelijk dat ze daar niet goed van was en eventjes van moest bekomen. Nu heeft ze hem daarvoor "teruggepakt". Wel vermoeiend, zo een omgang met elkaar!
Dit zou - buiten verveling en bemoeizucht - inderdaad wel eens een reden kunnen zijn waarom Thilly deed wat ze deed, gisteren.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat was de tweede keer dat ze hem kuste "in het openbaar". Zo van "mensen kijk mij eens"!"
Wat is er toch met onze Thilly? Ze heeft Maité zowat gesmeekt om haar vriendin te worden en doet nu zielige pogingen naar Dieter.
Waar is die "zelfstandige vrouw van de wereld gebleven?" Of waren die verhalen toch allemaal nep?
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Even gekopieerd uit de topic van Christine:
Tiboko schreef: di 19 dec 2023, 12:12 Ik denk dat het voor Thilly niet serieus is hoor, ze wil gewoon eens uittesten hoe ver ze kan gaan - again
Nee, dat denk ik ook verre van - die speelt gewoon 1 van haar spelletjes, zoals zo vaak.
Worden er mensen gekwetst? 'Het was maar een grapje'. :roll:
ik snap niet dat ze hier altijd opnieuw mee weg komt. Ze zou IRL al heel wat vrienden kwijt zijn.
3 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

satine schreef: di 19 dec 2023, 13:45 'Het was maar een grapje'.
Zo hebben we haar al vaak meegemaakt. Uitdagen, zien hoever ze kan gaan, de andere belachelijk maken als haar spelletje pakt, eigenlijk een beetje beleven dat ze een zekere macht heeft over anderen. En als ze in haar val trappen dan triomferen hoe goed ze wel is in het veinzen van situaties. Dat ze hiermee iemand heel diep kan kwetsen...daar zal ze wel geen minuut bij stilstaan.
3 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Heel af en toe verdient ze toch een klein pluimpje, zoals gisteren toen ze tegen Silke zei dat ze aan zichzelf moet denken.
En dat ze moest aanvaarden dat anderen dat ook doen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik begrijp dat ze schrik heeft om de pijn die ze voelde na de dood van Harry, nog eens mee te maken.
Maar ze is toch wel een kampioen in het weglopen van haar eigen gevoelens om toch maar haar imago als onafhankelijke en stoere vrouw te kunnen behouden.
Dat vind ik ergens wel jammer, want hiermee staat ze misschien/waarschijnlijk af en toe wel haar eigen geluk in de weg.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

satine schreef: do 17 okt 2024, 09:57 Maar ze is toch wel een kampioen in het weglopen van haar eigen gevoelens
Het lijkt daar toch een beetje van een 'familietrekje' te zijn. We hebben juist Emma gehad en nu Tilly. Iemand kwetsen lijkt nog steeds haar specialiteit te zijn. Ze kon het toch wat subtieler aangelegd hebben met Sunny. Maar zo blijven zwijgen en hem belachelijk maken lijkt me toch een getuigenis van weinig mensenkennis.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Van Emma kan ik het nog begrijpen dat ze nog niet toe is aan huisje tuintje kindje. Ze heeft daar toch ook wel een redelijke uitleg over gegeven.
Thilly echter, dat is gewoon met mensen spelen.
En dan dat monkellachje achteraf :boo:
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Moderator bericht:
Geen spoilers in deze topics :!:

Ook wat in de previews getoond wordt, beschouwen wij her als spoilers - zie de forumregels.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Thilly-pilli is back! :dance:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

eindelijk weer wat meer leven achter de bar, met saaie Lyn was er daar niet veel meer te beleven buiten miserie en manipulatie.
2 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Miss 'ik kan alles en ik heb alles meegemaakt' staat weer terug in t dorp van haar zus als er iets tegenslaat ...
0 x
Plaats reactie