Hart onder de riem
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Hart onder de riem
Voor de familie Pauwels.
Dit wens je niemand toe, eender hoe Ilias zich de laatste tijd gedroeg, eender hoe naïef Vince was toen hij zijn zoon zomaar 20.000 euro gaf, eender hoe weinig Vicky echt moeite deed om door te dringen tot haar zoon, eender hoe Febe haar broer smeekte voor een ritje achterop de moto voor haar en haar vriendinnetje.
Dit hebben ze geen een van allemaal verdiend.
Dit wens je niemand toe, eender hoe Ilias zich de laatste tijd gedroeg, eender hoe naïef Vince was toen hij zijn zoon zomaar 20.000 euro gaf, eender hoe weinig Vicky echt moeite deed om door te dringen tot haar zoon, eender hoe Febe haar broer smeekte voor een ritje achterop de moto voor haar en haar vriendinnetje.
Dit hebben ze geen een van allemaal verdiend.
4 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Hart onder de riem
Dat zeker. En het houdt wellicht niet op. Want hoe zit dat met de verzekering, was Ilias al verzekerd voor het rijden met die nieuwe brommer ?? Hem kennende was het allemaal niet zo dringend, maar het zou wél grote financiële gevolgen kunnen hebben, ook al omdat ook Yasmine hier in feite een slachtoffer is. Ik herinner me hoeveel Joren moest betalen na dat accident (& revalidatie) van Zihame, dat was zeker niet van de poes. En niemand van die Pauwels familie heeft geld teveel, integendeel - ze leven altijd op andermans kosten...
0 x
-
jeff
- Nog geen rang
- x 48
Hart onder de riem
Dan kan je toch veel sparen en geld opzij zetten
, wat van pas komt als je eens een financiële tegenslag hebt alhoewel ik die hen gezien de omstandigheden zeker niet toewens.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Hart onder de riem
Voor Tamara. Ik had Bobbie al lang een verblijfplaats six feet under bezorgd. Dus een pluim voor haar geduld en hart onder de riem zodat ze kan blijven volhouden tot Bob eindelijk het licht ziet en opkrast.
3 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Hart onder de riem
Voor Tamara inderdaad; en ook wel wat voor Leo, die het waarschijnlijk zelf niet beseft maar door zijn vader wel als schild gebruikt wordt.
En ook voor Simonne. Je zal maar met zo iemand getrouwd zijn - en blijven, uit gewoonte.
Want misschien heeft Frank inderdaad wel het goede hart, waar zoveel mensen het vaak over hebben. Hij kan het heel vaak toch heel goed verstoppen.
En ook voor Simonne. Je zal maar met zo iemand getrouwd zijn - en blijven, uit gewoonte.
Want misschien heeft Frank inderdaad wel het goede hart, waar zoveel mensen het vaak over hebben. Hij kan het heel vaak toch heel goed verstoppen.
2 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hart onder de riem
Inderdaad...satine schreef: vr 15 dec 2023, 10:28 Want misschien heeft Frank inderdaad wel het goede hart, waar zoveel mensen het vaak over hebben. Hij kan het heel vaak toch heel goed verstoppen.
Hij gebruikt het blijkbaar ook alleen als het hem zelf heel goed uitkomt, ongeacht wie hij tegenover zich heeft.
Van mij dus ook een hart onder de riem voor Tamara met haar obsessieve en opdringerige (v)echtgenoot, voor Leo met zijn uitgekookte en ongevoelige papa, voor Robin met zijn boertige en ongevoelige opa en voor Simonne met haar vervelende knurft van een man.
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Thom
- Poster rang 2

- x 292
- x 447
Hart onder de riem
Robin, hij heeft het ook niet getroffen met zijn familie. Hij heeft een grote boer van een grootvader, een grootmoeder die lange tijd tegen hem gelogen heeft, idem zijn vader, en die nu ook geen enkele vorm van zelfbeheersing of zelfreflectie toont, en dan nu de enige die hij nog het meest op vertrouwde, laat het nu ook afweten , enkel omdat Tom niet naar haar omkeek.
3 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Hart onder de riem
Hier toch ook Robin. Die jongen heeft zoveel miserie gekend. Heeft zich volledig moeten aanpassen en sukkelt nu van het ene probleem in het andere. Niet te doen en dan nog op een moeilijke leeftijd. En hij kan ook nergens terecht om z'n hart eens te luchten. Moet verschrikkelijk zijn.
3 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Hart onder de riem
Dat vind ik ook het ergste, dat Robin niet alleen thuis problemen heeft, hij heeft ook een bullebak als grootvader en ook op school heeft hij al wel wat problemen gehad met pesters.daffy duck schreef: di 02 jan 2024, 08:59 En hij kan ook nergens terecht om z'n hart eens te luchten.
En Britt probeerde er voor hem te zijn, maar dat is iemand die echt voor haar studies en haar studentenjob gaat. Ik hoop dat er iemand met een warm hart is die op heel korte termijn inzien dat Robin dit allemaal niet alleen aan kan.
1 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
-
Thom
- Poster rang 2

- x 292
- x 447
Hart onder de riem
Judith en Tamara, met zulke vrienden en familie heb je geen vijanden meer nodig.
5 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Hart onder de riem
Adil, die ook meegesleurd wordt in het Bob offensief om Tamara zoveel mogelijk in een slecht daglicht te plaatsen. Hij moet meeheulen met slijmerige Bob die toch zo zeemzoeterig de begripvolle logé speelt. Hopelijk komt hij gauw tot inzicht en wijst hij Bob het gat van de timmerman aan. Anders krijgt hij zelfs meer en meer Christine tegen zich als zij zich verder als reddende engel van dat sukkeltje opwerpt
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hart onder de riem
Adil kiest daar inmiddels toch wel zelf voor, vind ik... Het lijkt af en toe zelfs wel alsof hij blij is met Bob's aanwezigheid, al was het maar om over zijn vrouw te kunnen klagen en om lekker makkelijk zijn voetjes onder de tafel te kunnen steken 's avonds. Ik vind het een heel rare situatie daar, zeker omdat Adil overal zo klakkeloos in meegaat en Bob ronduit opdringerig is, ook al is het met dingen die prettig zijn voor Christine en Adil. Veel mensen zouden daar toch zo doorheen prikken denk ik...
Mijn hart onder de riem gaat naar Judith die noodgedwongen samenleeft met een onbeschofte dochter en een egoïstische zus. Ik hoop dat ze zichzelf snel wat los kan maken van die 2, want ik vind het ronduit respectloos en gemeen hoe ze met haar omgaan.
Mijn hart onder de riem gaat naar Judith die noodgedwongen samenleeft met een onbeschofte dochter en een egoïstische zus. Ik hoop dat ze zichzelf snel wat los kan maken van die 2, want ik vind het ronduit respectloos en gemeen hoe ze met haar omgaan.
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Hart onder de riem
Die 2 dames van de podcast. Je zal daar maar een paar uur met een kakelende Nancy opgescheept zitten 
0 x