Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:
tvx1 schreef:
lord F. schreef:Bij Hélène is het moord met voorbedachte rade. :)
Daar zeg je wel twee keer hetzelfde.
Euh, nu ben je aan het zwanzen?
Niet elke moord is zorgvuldig uitgestippeld, toch? :)
Nee lord F. dat is zeker waar. Maar je kunt toch moeilijk zeggen dat Helène het in deze omstandigheden netjes gepland had? Hoe had zij in godsnaam kunnen weten dat Geert haar achterna zou komen en dan nog netjes op tijd? Dat was pure improvisatie die voorlopig voor haar goed is afgelopen.
En dat Marianne wist waar de briefopener lag, dat is lang niet zeker hé, dat was iets tussen Ann en Geert.
En ik betwijfel ook of het bij Helène wel rouwkaarsen waren, ik zag daar toch twee gevulde glazen...
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:
lord F. schreef:
tvx1 schreef:
lord F. schreef:Bij Hélène is het moord met voorbedachte rade. :)
Daar zeg je wel twee keer hetzelfde.
Euh, nu ben je aan het zwanzen?
Niet elke moord is zorgvuldig uitgestippeld, toch? :)
Nee lord F. dat is zeker waar. Maar je kunt toch moeilijk zeggen dat Helène het in deze omstandigheden netjes gepland had? Hoe had zij in godsnaam kunnen weten dat Geert haar achterna zou komen en dan nog netjes op tijd? Dat was pure improvisatie die voorlopig voor haar goed is afgelopen.
En dat Marianne wist waar de briefopener lag, dat is lang niet zeker hé, dat was iets tussen Ann en Geert.
En ik betwijfel ook of het bij Helène wel rouwkaarsen waren, ik zag daar toch twee gevulde glazen...
Nee klopt, de omstandigheden zaten mee. Het zou me niet verbazen dat ze nog snel even overlegd heeft met haar man in Brugge dat het nu moest gebeuren en dat hij er op tijd bij moest zijn.
Het is een soap hé. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Haar man in Brugge? Dat gelooft ge toch zelf niet hé. :eh:
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Vals wijf, geen haar maar een enkeltje naar verwegistan. Kan ze daar de boel verder oplichten :boo: :boo: :boo: :boo:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Ik vind haar leuk :mrgreen:

Ik hoop niet dat zoals traditioneel in thuis, de slechte gewoon verdwijnt eenmaal het mysterie is opgelost.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wat een hautaine trut! Verschrikkelijk hoe ze deed t.a.v Nancy heeft toch recht om haar verhaal te doen? Heel dat spel van Helene kan toch nooit lang stand houden? Hoe ze ook deed na de uitvaart, verschrikkelijk! Respectloos!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Ha... Vind haar NIET leuk .. Ookal is het fictie, ik kan er precies ni zo goed tegen .. Hopelijk komt alles snel uit!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ontwaar ik daar toch 2 kleine barstjes in het pantser van onze Helène? Nancy die het had over het feit dat Britney studies zou kunnen doen dank zij Geert en in de loft moest ze tegen Stan zeggen dat ze die foto niet meer had omdat ze een nieuwe GSM heeft. Wel,wel, en Tom keek er naar.
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze was een stuk minder aardig en uitsloverig dan voor de plechtigheid. Het viel de anderen toch ook op, denk ik. En op het laatst versprak ze zich, dus het balletje kan gaan rollen. Kom op Tom.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Oh Oh... wat is Hélène toch goed in het acteren tot er wat druk op de ketel komt.

Vanaf dat Nancy op de proppen kwam was het precies moeilijker om zo emotioneel te doen. :lol:
Ze zal toch moeten leren om met stress om te gaan precies. In dergelijke situaties kan ze moeilijk verstoppen wat voor serpent ze eigenlijk is.

En ja...ik had ook de indruk dat Emma geen behoefte had aan een rancuneuze oma.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,idd acteren kan ze goed traantjes en bibberende stem en al. Maar toen Nancy daar stond veranderde haar uitdrukking toch ietwat! :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Vrij slordig van de anders zo geslepen Hélène om de bestanden van haar "verloren/vertrapte" GSM niet eerst snel over te zetten naar haar nieuwe. Daar gaat ze spijt van krijgen (en de kijker niet :dance: )!
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Leo schreef: Maar ze steekt rouwkaarsen aan, bizar want Henri van wie we denken dat het de kersverse echtgenoot is van Marianne zou de moord gezien hebben, dan weet hij ook dat Helene de moord pleegde en zij steekt rouwkaarsen aan ???
Waren dat rouwkaarsen? :eek: Het leek er meer op dat ze bezoek zou ontvangen en het gezellig wou maken.
Allezja om "gezellig" te keuvelen hoe ze de zaak verder zouden aanpakken (lees snode plannetjes voeren)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Captain Cuckoo schreef:Vrij slordig van de anders zo geslepen Hélène om de bestanden van haar "verloren/vertrapte" GSM niet eerst snel over te zetten naar haar nieuwe. Daar gaat ze spijt van krijgen (en de kijker niet :dance: )!
Inderdaad... :mrgreen:
Maar alleen al het feit dat ze dat ding kapot trapte voordat ze het in dat putje duwde, verraadt eigenlijk ook al een beetje dat ze er niet echt verstand van heeft. Dat een kapot scherm nog niet wil zeggen dat de inhoud ook verloren is, bijvoorbeeld.
Ze heeft er ook niet aan gedacht om hem meteen uit te zetten, en heeft hem nog gebruikt na de dood van Geert, dus als ze mastgegevens op gaan vragen, dan heeft ze serieus wat uit te leggen.
Daarbij begint haar kalme pantser inderdaad ook barstjes te vertonen, misschien omdat alles te gehaast is moeten gebeuren en er toch grenzen zitten aan haar improvisatietalent?
Ik vind haar "gespartel" alvast heerlijke tv in elk geval! :dance:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

hannanaske schreef:
Leo schreef: Maar ze steekt rouwkaarsen aan, bizar want Henri van wie we denken dat het de kersverse echtgenoot is van Marianne zou de moord gezien hebben, dan weet hij ook dat Helene de moord pleegde en zij steekt rouwkaarsen aan ???
Waren dat rouwkaarsen? :eek: Het leek er meer op dat ze bezoek zou ontvangen en het gezellig wou maken.
Allezja om "gezellig" te keuvelen hoe ze de zaak verder zouden aanpakken (lees snode plannetjes voeren)
Die indruk had ik ook - geen rouwkaarsen, maar een poging tot 'romantiek'.
0 x
Gesloten