Ja waarschijnlijk zal het nog wel ff duren.. maar als iemand het uitbrengt dan gaat het wel Waldek zijn denk ik.. Die mens ziet er ook echt van af.johan1969 schreef:Toen Bram en Waldek zaten te hijsen, had ik schrik dat Waldek zich zou verspreken ivm die moord/ongeval. t Zal lang duren eer t uitkomt denk ik ...
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Sans
- Poster rang 1

Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
Waldek valt dat zwijgen met de dag zwaarder, dat kan hij niet volhouden.
Op zich positief dat dit hem zo slecht afgaat en zonder de druk van Rosa had hij al bekend.
Op zich positief dat dit hem zo slecht afgaat en zonder de druk van Rosa had hij al bekend.
0 x
-
aagje
- Nog geen rang
Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Waarom staat er opeens Re: Bram Schepers boven elk afzonderlijk bericht op de Waldek pagina? Is vanaf vorige pagina, na bericht dat enkele off topic berichten verwijderd werden....
Moderator bericht:
Het zijn berichten uit het topic van Bram, die eigenlijk over Waldek gingen en verplaatst zijn. 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Ik vond Waldeks reactie
over streepjes zetten op de wodka fles 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, ocharme Waldek >> omringd door vrouwen zonder gewetenproblemen.
Ik zie hem er toch volledig onderdoor gaan als hij moet blijven zwijgen.
Ik zie hem er toch volledig onderdoor gaan als hij moet blijven zwijgen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, de Waldek met zijn Poolse schuldgevoelens. Mss zijn die sterker dan de Vlaamse. Maar met nog wat meer streepkes op die fles komt het wel in orde. Nastroyie!
0 x
Potentia Principatum
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
Waldek spreekt correcter Pools dan Nederlands...Caligula schreef:Ja, de Waldek met zijn Poolse schuldgevoelens. Mss zijn die sterker dan de Vlaamse. Maar met nog wat meer streepkes op die fles komt het wel in orde. Nastroyie!
http://www.puurs.be/product.aspx?id=2335
POOLS UITSPRAAK NEDERLANDS
na zdrowie nazdrovje gezondheid, proost
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

En was toch eens benieuwd naar het Pools scheldwoord dat hij vandaag naar Mayra slingerde. 
Hij zei iets van "kurwa" wat blijkbaar Pools is voor "hoer".
Hij zei iets van "kurwa" wat blijkbaar Pools is voor "hoer".
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Kurwa is idd hoer in het pools. Erg toepasselijk voor Mayra zou ik zeggen.
0 x
Potentia Principatum
-
Evaaa
- x 435
Ik heb dat gemist!
Ik hoop dat hij naar Ann stapt met zijn verhaal. Misschien dat die haar ogen eindelijk eens open gaan
Ik hoop dat hij naar Ann stapt met zijn verhaal. Misschien dat die haar ogen eindelijk eens open gaan
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
De waarheid vertellen en het sms'je laten zien dat Mayra hem gestuurd heeft? Dat toont in ieder geval aan dat hij haar niet gevolgd was, maar dat zij hem gevraagd heeft om te komen.
0 x
Sanne
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Waldek, raap al je moed die je nog over hebt tezamen en vertel tegen Rositzka de ganse waarheid over Mayra en laat niets achterwege dus alles over de kinderwens, het gefoefel in de taxi's, en alles over de chantage door Mayra. OK, Rosa zal wel eerst ontvlammen maar misschien heel misschien gaat die Mayra ter verantwoording roepen en iets zegt mij dat Rosa voor Mayra andere koek zal zijn dan Marianne. O, ik hoop het zo en dat zal betekenen dat ik eindelijk na jaren een
kan geven aan Rosa.
En toen Waldek "kurwa" riep moest ik denken aan Danny Lowinsky
En toen Waldek "kurwa" riep moest ik denken aan Danny Lowinsky
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Hij heeft je advies opgevolgd, maar of het tot een oplossing zal leiden betwijfel ik. Ook Rosa kan niet tegen Mayra op.
Tot nu toe is Mayra door niemands dreigementen uit balans te brengen. Ben toch wel benieuwd hoe dat afloopt.
Tot nu toe is Mayra door niemands dreigementen uit balans te brengen. Ben toch wel benieuwd hoe dat afloopt.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ook ik ben wel benieuwd waar dit heen gaat. Ik hoop in elk geval wel dat alles uit gaat komen, want ik moet toegeven dat ik nog nooit zo heb uitgekeken naar het moment dat een personage door de mand valt, als nu...
Mayra is inderdaad nog niet uit balans te brengen, maar zou dat ook niet een beetje komen omdat iedereen daar nog van de schrik moet bekomen? Niemand had dit waarschijnlijk van haar verwacht, en dat zorgt er ook voor dat ze de dingen nog niet helder zien.
Zoals Sanneke bijvoorbeeld al zei, heeft Waldek wel dat sms'je van Mayra gehad, wat als bewijs kan dienen dat hij haar niet stalkte op het moment van de verkrachting. En er zijn de foto's van Marianne en Nancy, die er toch ook niet uitzien alsof Waldek daarvoor al de stalker uithing.
Ik denk dat Waldek nog best een eind komt met zijn verhaal, mocht hij naar de politie stappen. Ze moeten gewoon met z'n allen de koppen bij elkaar steken...
Mayra is inderdaad nog niet uit balans te brengen, maar zou dat ook niet een beetje komen omdat iedereen daar nog van de schrik moet bekomen? Niemand had dit waarschijnlijk van haar verwacht, en dat zorgt er ook voor dat ze de dingen nog niet helder zien.
Zoals Sanneke bijvoorbeeld al zei, heeft Waldek wel dat sms'je van Mayra gehad, wat als bewijs kan dienen dat hij haar niet stalkte op het moment van de verkrachting. En er zijn de foto's van Marianne en Nancy, die er toch ook niet uitzien alsof Waldek daarvoor al de stalker uithing.
Ik denk dat Waldek nog best een eind komt met zijn verhaal, mocht hij naar de politie stappen. Ze moeten gewoon met z'n allen de koppen bij elkaar steken...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..