Het was zeker en vast een hele lange film, met beelden die niet geschikt waren voor gevoelige kijker. (Bijvoorbeeld wordt Glass gemarteld door een grote beer, of kruipt hij in het vel van een paard om niet dood te vriezen)
in Of Horses and Men gebeurt dat ook (niet de beer dus, IJsland is berenvrij), wel knap gedaan met een zakmes
A fish called Wanda. Zalig filmpje, 't was net lang genoeg geleden om ervan te kunnen genieten.
Fury. Goede oorlogsfilm, vanuit het perspectief van de bemanning van een enkele tank. De tank speelt hier wellicht ook een rol als figuur gezien de tank Fury werd genoemd.
Willow. Of hoe herinneringen aan een film beter zijn dan de film zelf. Maar misschien heeft Peter Jackson daarvan de mosterd gehaald voor In De Ban Van De Ring.
Sarita Therror schreef:Willow. Of hoe herinneringen aan een film beter zijn dan de film zelf. Maar misschien heeft Peter Jackson daarvan de mosterd gehaald voor In De Ban Van De Ring.
Zo heb ik ooit eens met grote verwachtingen de film "The Birds" van Hitchcock herbekeken!
Laatst gewijzigd door ikke op zo 22 mei 2016, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Sarita Therror schreef:Willow. Of hoe herinneringen aan een film beter zijn dan de film zelf. Maar misschien heeft Peter Jackson daarvan de mosterd gehaald voor In De Ban Van De Ring.
Zo heb ik ooit eens met grote verwachtingen de film "The Births" van Hitchcock herbekeken!
Over een dorpje dat bedreigd wordt door een record aantal zwangerschappen?
Zo heb ik ooit eens met grote verwachtingen de film "The Birds" van Hitchcock herbekeken!