Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Bericht door Lazylady »

:roll: :roll: :roll:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik snap niet goed wat Julia nog kwam doen in sanitechniek, kwamen ze 2 minuten te kort of zo?
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Ik denk dat ze Luc, ondanks wat ze nu weet over hem, een soort van hart onder de riem wou steken in verband met Lowie.. want ze ziet die vent precies toch nog graag.. maar ja voor mij hadden ze die scene mogen schrappen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Sans schreef:Ik denk dat ze Luc, ondanks wat ze nu weet over hem, een soort van hart onder de riem wou steken in verband met Lowie.. want ze ziet die vent precies toch nog graag.. maar ja voor mij hadden ze die scene mogen schrappen.
Ik vond die scene wel passend, ze wilden laten zien dat Djoelia ondanks alles nog iets voelde voor Luc en ze wou hem dat laten merken door even langs te gaan. Dat kon je toch ook opmaken uit haar gesprek met Simonne. Quote: wij verschillen van mening over Luc, maar dat mag niet tussen ons komen. Ook tegen Lowie zei ze toch dat hij niet al te radicaal moest denken, het blijft toch nog zijn vader. Vermoed dat volgende week (in Thuis-tijd bestaat de zomerpauze niet) Djoelia niet van zijn bed zal wijken, met daarachter Lowie die zijn pa allang vergeven heeft.
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Tiboko schreef:
Sans schreef:Ik denk dat ze Luc, ondanks wat ze nu weet over hem, een soort van hart onder de riem wou steken in verband met Lowie.. want ze ziet die vent precies toch nog graag.. maar ja voor mij hadden ze die scene mogen schrappen.
Ik vond die scene wel passend, ze wilden laten zien dat Djoelia ondanks alles nog iets voelde voor Luc en ze wou hem dat laten merken door even langs te gaan. Dat kon je toch ook opmaken uit haar gesprek met Simonne. Quote: wij verschillen van mening over Luc, maar dat mag niet tussen ons komen. Ook tegen Lowie zei ze toch dat hij niet al te radicaal moest denken, het blijft toch nog zijn vader. Vermoed dat volgende week (in Thuis-tijd bestaat de zomerpauze niet) Djoelia niet van zijn bed zal wijken, met daarachter Lowie die zijn pa allang vergeven heeft.
Julia, oke. Dat zie ik wel gebeuren. Tis inderdaad duidelijk dat ze nog altijd gevoelens heeft en dat ze hem misschien wel vergeeft. Maar Lowie? Die weet nu ook dat Luc gezwegen en gelogen heeft over die nepboiler & dat Jana door die boiler haar kindje kwijt is. Weer een teleurstelling en klap voor Lowie om te verwerken.. Ik weet niet of hij Luc dat zomaar ineens gaat vergeven.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik zie Julia nog bezorgd aan het bed van haar Lucske zitten. Lowie dat weet ik zo nog niet.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

exsencon schreef:Ik zie Julia nog bezorgd aan het bed van haar Lucske zitten. Lowie dat weet ik zo nog niet.

Leek gisteren toch het tegenovergestelde. Vraag me dan ook af waarom Julia de afgelopen dagen in het ziekenhuis heeft gezeten, als ze Luc toch niet meer wil zien? Is zij misschien de verrassende dader? En was er dus een andere reden waarom ze voortdurend op de hoogte wou zijn van zijn toestand? Het is en blijft mysterieus.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Tiboko schreef:Vraag me dan ook af waarom Julia de afgelopen dagen in het ziekenhuis heeft gezeten, als ze Luc toch niet meer wil zien?
Ik denk omdat ze gewoon erg bezorgd is om Lowie.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Lazylady schreef:Ik denk omdat ze gewoon erg bezorgd is om Lowie.
Inderdaad - en ook wel een beetje om Luc, maar ze wil hem geen valse hoop geven.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

satine schreef:
Lazylady schreef:Ik denk omdat ze gewoon erg bezorgd is om Lowie.
Inderdaad - en ook wel een beetje om Luc, maar ze wil hem geen valse hoop geven.
En blijkbaar wil ze door Luc ook niet aangewezen worden als de (mede-)dader... :denk: :mrgreen:
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Luc zou Lowie blijven beschermen, zoals hij dat deed met het bekladden van de auto van Bram, zelfs al is hij nu zelf het slachtoffer. Maar Julia gaat wél op de slachtbank, vrees ik. Toen hij haar naam zei, vlak nadat Stoops hem de vraag had gesteld wie het gedaan had, denk ik dat hij wel degelijk niet naar haar vroeg, maar haar wilde aanwijzen als de dader. Hij werd verkeerd begrepen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik heb zo een lichtblauw vermoeden dat Julia niet de echte Engelse sleutel die Lowie gebruikt heeft heeft meegeven. Die Engelse sleutel die Tim op het politiebureau uit die zak haalde zag er mij veel te nieuw uit. Ik denk dat Julia gewoon snel een nieuwe Engelse sleutel is gaan kopen om aan Lowie mee te geven. :denk:
0 x
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Luc_Bomans »

Referentiedetail: Ik dacht in de flashback gezien dat de betreffende Engelse sleutel een zwart handvat had, als we nu eens zouden kunnen natrekken in de scene waar Lowie de Engelse sleutel bij Stoop binnenbrengt. (Soms moet je op de details letten in Thuis ;) )
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Luc_Bomans schreef:Referentiedetail: Ik dacht in de flashback gezien dat de betreffende Engelse sleutel een zwart handvat had, als we nu eens zouden kunnen natrekken in de scene waar Lowie de Engelse sleutel bij Stoop binnenbrengt. (Soms moet je op de details letten in Thuis ;) )
Die bij Stoop was een volledig zilverkleurige, nagelnieuw uitziende Engelse sleutel.
0 x
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Luc_Bomans »

Voila. ;)
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
Gesloten