Dat idee had ik ook. Hij liet zich meerdere keren signalen afgeven dat hij meer voor de kant van de ouders van Robrecht is dan in plaats van de kant van Judith.daffy duck schreef: wo 14 sep 2022, 17:26 Maar die rechter Alexander, weet niet hoor, gaf mij toch de indruk wat partijdig te zijn!
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 50
0 x
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 50
Paulien wil Lowie helpen met het vervullen van zijn kinderwens. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan invullen.
Ik ben trouwens blij dat Judith is vrijgesproken. Nu kan ze weer verder met haar leven en kan ze hopelijk haar werk als Spoed-arts in opleiding hervatten. Het was wel spannend of ze vrijgesproken zou worden, want het zag niet echt rooskleurig uit met wat er allemaal gezegd werd. Ik ben wel bang dat er voor Dries wel een staartje aan vast zit. Alexander lijkt iets tegen Dries te hebben. Gisteren tijdens de uitspraak knikte Alexander wel naar de advocaten van de ouders van Robrecht, maar niet naar Dries.
Ik ben trouwens blij dat Judith is vrijgesproken. Nu kan ze weer verder met haar leven en kan ze hopelijk haar werk als Spoed-arts in opleiding hervatten. Het was wel spannend of ze vrijgesproken zou worden, want het zag niet echt rooskleurig uit met wat er allemaal gezegd werd. Ik ben wel bang dat er voor Dries wel een staartje aan vast zit. Alexander lijkt iets tegen Dries te hebben. Gisteren tijdens de uitspraak knikte Alexander wel naar de advocaten van de ouders van Robrecht, maar niet naar Dries.
0 x
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 50
Paulien wil Lowie helpen met het vervullen van zijn kinderwens. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan invullen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Het viel inderdaad op dat Alexander Dries anders behandelde dan de advocaten van de tegenpartij.
En dat terwijl hij toch ook weet dat Dries in het kantoor van zijn 'goede vriend' Tom werkt.
Zou dit een aanzet zijn tot een racisme-verhaallijn?
Wat Lowie en Paulien betreft: zelfs als ze in het centrum meegaan in het verhaal van eerst alleenstaande papa en nu plots in een relatie met een vrouw die geen kinderen meer kan krijgen, botsen ze nog altijd op dezelfde problemen.
Tenzij Paulien eicellen afstaat (ik neem aan dat ze dat nog kan). Anders wordt het opnieuw zoeken naar een eiceldonor EN een draagmoeder.
En die laatste zullen ze sowieso moeten vinden.
En dat terwijl hij toch ook weet dat Dries in het kantoor van zijn 'goede vriend' Tom werkt.
Zou dit een aanzet zijn tot een racisme-verhaallijn?
Wat Lowie en Paulien betreft: zelfs als ze in het centrum meegaan in het verhaal van eerst alleenstaande papa en nu plots in een relatie met een vrouw die geen kinderen meer kan krijgen, botsen ze nog altijd op dezelfde problemen.
Tenzij Paulien eicellen afstaat (ik neem aan dat ze dat nog kan). Anders wordt het opnieuw zoeken naar een eiceldonor EN een draagmoeder.
En die laatste zullen ze sowieso moeten vinden.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 936
- x 1497
Paulien en Lowie samen een kind. Kan het nog zotter worden? Als de schrijvers maar niet vergeten dat Paulien geen baarmoeder meer heeft 
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1371
- x 1727
- Contacteer:
vond het zo onrealistisch dat Rosa daar zat te kermen en klagen, bijna zelf een hartinfarct kreeg en uitviel tegen Karen en dan doodleuk opduikt in een boekenclub. Leek voor haar een leuke vrijetijdsbesteding! 
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Paulien en Lowie samen een kind. Kan het nog zotter worden? Als de schrijvers maar niet vergeten dat Paulien geen baarmoeder meer heeft 
dat heb ik ook zitten denken ? Zou de scenarist of schrijver een jointje gerookt hebben ? Dat verhaal van Louis die vader wil worden tegen wil en dank .....Inderdaad, kan het nog zotter worden ?
dat heb ik ook zitten denken ? Zou de scenarist of schrijver een jointje gerookt hebben ? Dat verhaal van Louis die vader wil worden tegen wil en dank .....Inderdaad, kan het nog zotter worden ?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Ik had het gevoel dat ze ervan uitgaan dat ze 'als koppel' meer kans maken om groen licht te krijgen van de ethische commissie, dan Lowie als alleenstaande papa.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Ik zou toch nog niet te vroeg victorie kraaien want de tegenpartij kan nog altijd in beroep gaan.ThuisfanNL schreef: za 17 sep 2022, 09:59 Ik ben trouwens blij dat Judith is vrijgesproken. Nu kan ze weer verder met haar leven en kan ze hopelijk haar werk als Spoed-arts in opleiding hervatten. Het was wel spannend of ze vrijgesproken zou worden
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik ben bang dat ik dat "vriendje"van Tom een walgelijk mannetje ga vinden. Zijn we nu beland bij het hoofdstuk rassenhaat ?
1 x
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
Ik vrees het. Racisme was nog niet aan bod gekomen. Ze willen persé het rijtje van alle maatschappelijke issues afgaan 
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik vraag me toch af of "in real life" een rechter op café zou gaan pintelieren met advocaten die hij regelmatig voor zich krijgt in de rechtbank.
1 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ze hadden op kantoor al geweldige lol. Ouwe jongens krentenbrood.Dries werd volkomen genegeerd.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 982
- x 584
En zoals hij naar Judith keekjessie V. schreef: di 20 sep 2022, 22:20 k ben bang dat ik dat "vriendje"van Tom een walgelijk mannetje ga vinden
En wat ik van de rest vond ?
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Zo'n opgefokt gedoe ! Niets natuurlijks aan . Dries taat er echt wel boven !jessie V. schreef: wo 21 sep 2022, 10:30 hadden op kantoor al geweldige lol. Ouwe jongens krentenbrood.Dries werd volkomen genegeerd.
0 x