Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
ThuisfanNL
Nog geen rang
x 50

Bericht door ThuisfanNL »

daffy duck schreef: wo 14 sep 2022, 17:26 Maar die rechter Alexander, weet niet hoor, gaf mij toch de indruk wat partijdig te zijn!
Dat idee had ik ook. Hij liet zich meerdere keren signalen afgeven dat hij meer voor de kant van de ouders van Robrecht is dan in plaats van de kant van Judith.
0 x
ThuisfanNL
Nog geen rang
x 50

Paulien wil Lowie helpen met het vervullen van zijn kinderwens. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan invullen.

Ik ben trouwens blij dat Judith is vrijgesproken. Nu kan ze weer verder met haar leven en kan ze hopelijk haar werk als Spoed-arts in opleiding hervatten. Het was wel spannend of ze vrijgesproken zou worden, want het zag niet echt rooskleurig uit met wat er allemaal gezegd werd. Ik ben wel bang dat er voor Dries wel een staartje aan vast zit. Alexander lijkt iets tegen Dries te hebben. Gisteren tijdens de uitspraak knikte Alexander wel naar de advocaten van de ouders van Robrecht, maar niet naar Dries.
0 x
ThuisfanNL
Nog geen rang
x 50

Paulien wil Lowie helpen met het vervullen van zijn kinderwens. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan invullen.

Ik ben trouwens blij dat Judith is vrijgesproken. Nu kan ze weer verder met haar leven en kan ze hopelijk haar werk als Spoed-arts in opleiding hervatten. Het was wel spannend of ze vrijgesproken zou worden, want het zag niet echt rooskleurig uit met wat er allemaal gezegd werd. Ik ben wel bang dat er voor Dries wel een staartje aan vast zit. Alexander lijkt iets tegen Dries te hebben. Gisteren tijdens de uitspraak knikte Alexander wel naar de advocaten van de ouders van Robrecht, maar niet naar Dries.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

Het viel inderdaad op dat Alexander Dries anders behandelde dan de advocaten van de tegenpartij.
En dat terwijl hij toch ook weet dat Dries in het kantoor van zijn 'goede vriend' Tom werkt.
Zou dit een aanzet zijn tot een racisme-verhaallijn? :denk:

Wat Lowie en Paulien betreft: zelfs als ze in het centrum meegaan in het verhaal van eerst alleenstaande papa en nu plots in een relatie met een vrouw die geen kinderen meer kan krijgen, botsen ze nog altijd op dezelfde problemen.
Tenzij Paulien eicellen afstaat (ik neem aan dat ze dat nog kan). Anders wordt het opnieuw zoeken naar een eiceldonor EN een draagmoeder.
En die laatste zullen ze sowieso moeten vinden.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 936
x 1497

Bericht door heidiw »

Paulien en Lowie samen een kind. Kan het nog zotter worden? Als de schrijvers maar niet vergeten dat Paulien geen baarmoeder meer heeft :roll:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1371
x 1727
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

vond het zo onrealistisch dat Rosa daar zat te kermen en klagen, bijna zelf een hartinfarct kreeg en uitviel tegen Karen en dan doodleuk opduikt in een boekenclub. Leek voor haar een leuke vrijetijdsbesteding! :crazy:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Paulien en Lowie samen een kind. Kan het nog zotter worden? Als de schrijvers maar niet vergeten dat Paulien geen baarmoeder meer heeft :roll:

dat heb ik ook zitten denken ? Zou de scenarist of schrijver een jointje gerookt hebben ? Dat verhaal van Louis die vader wil worden tegen wil en dank .....Inderdaad, kan het nog zotter worden ?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

Ik had het gevoel dat ze ervan uitgaan dat ze 'als koppel' meer kans maken om groen licht te krijgen van de ethische commissie, dan Lowie als alleenstaande papa.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

ThuisfanNL schreef: za 17 sep 2022, 09:59 Ik ben trouwens blij dat Judith is vrijgesproken. Nu kan ze weer verder met haar leven en kan ze hopelijk haar werk als Spoed-arts in opleiding hervatten. Het was wel spannend of ze vrijgesproken zou worden
Ik zou toch nog niet te vroeg victorie kraaien want de tegenpartij kan nog altijd in beroep gaan.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik ben bang dat ik dat "vriendje"van Tom een walgelijk mannetje ga vinden. Zijn we nu beland bij het hoofdstuk rassenhaat ?
1 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

Ik vrees het. Racisme was nog niet aan bod gekomen. Ze willen persé het rijtje van alle maatschappelijke issues afgaan 😢
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Ik vraag me toch af of "in real life" een rechter op café zou gaan pintelieren met advocaten die hij regelmatig voor zich krijgt in de rechtbank.
1 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze hadden op kantoor al geweldige lol. Ouwe jongens krentenbrood.Dries werd volkomen genegeerd.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 982
x 584

Bericht door martha »

jessie V. schreef: di 20 sep 2022, 22:20 k ben bang dat ik dat "vriendje"van Tom een walgelijk mannetje ga vinden
En zoals hij naar Judith keek :sick: Het zou me niet verbazen dat hij haar zal willen in zijn bed krijgen al was het maar om Dries te dwarsbomen en hopelijk komt hij nooit te weten over het "gigolo" verleden van Dries.

En wat ik van de rest vond ? :denk: Na twee weken herkauwen van de gebeurtenissen van vorig seizoen, heb ik de indruk dat ze aan de nieuwe verhaallijnen zijn begonnen en voorlopig vind ik ze nog interessant om volgen :angel:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

jessie V. schreef: wo 21 sep 2022, 10:30 hadden op kantoor al geweldige lol. Ouwe jongens krentenbrood.Dries werd volkomen genegeerd.
Zo'n opgefokt gedoe ! Niets natuurlijks aan . Dries taat er echt wel boven !
0 x
Plaats reactie