Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

De aflevering stond bijna helemaal in het teken van de uitvaartdienst van Kobe die op de wijngaard plaatsvond.
0 x
Jules Larocca
Nog geen rang
x 14
x 20

Bericht door Jules Larocca »

Inderdaad, en als ik "wish you were here" wil horen leg ik liever de vinylplaat op
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

De aflevering eindigde dat Waldek even wakker geworden is maar onmiddellijk daarop opnieuw een hartstilstand kreeg.
Ik begin zo een beetje te vrezen dat er opnieuw een dode zal vallen en dus binnenkort nog eens een begrafenis en een drama in 7 bedrijven voor Rosa en een beetje ook voor Nora maar vooral Rosa die ferm aan zal lijden. :thumbdown:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 982
x 584

Bericht door martha »

Ik heb blijkbaar iets gemist :oops: namelijk het "proces voor de rechtbank" van de vermeende aanrijding van Sihame door Eddy & Joren. Wanneer hebben ze daar iets over gezegd ? Was dat nog voor de finale einde juni ? :denk:
0 x
bragolin-01
Nog geen rang
x 13

Bericht door bragolin-01 »

Nee, dat is deze week nog, In de aflevering van gisteren hadden Eddy en Joren een afspraak met Tom in verband met hun zaak voor de politierechtbank, En iets later zegt Joren ook nog aan zijn oma dat het deze week is en dat hij zich ongerust maakt over de straf die hij gaat krijgen.
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

@ Bragolin-01: Dat was de vraag toch niet? De vraag was of er vorig seizoen iets over gezegd is.

@ Martha: het zou kunnen dat daar vorig seizoen (terloops) iets over gezegd is, maar voor mij kwam het nieuws ook wel als een donderslag bij heldere hemel.
Dus of er in juni veel over te doen geweest is, betwijfel ik.
1 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Wat ik niet zo begrijp van dit verhaal is dat er nooit een onderzoek is geweest door de politie. Joren heeft bekend maar Joren weet dat ook helemaal niet zeker. ER zijn nooit duidelijke bewijzen gevonden en daar is ook nooit naar gezocht.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

jessie V. schreef: wo 07 sep 2022, 19:30 ER zijn nooit duidelijke bewijzen gevonden en daar is ook nooit naar gezocht.
Ja klopt. Ik vraag me af wat er op dat proces kan gezegd worden. Er zijn geen getuigen, er is op de "plaats delict" niks gevonden (vandaar dat ze dachten dat Zihame met haar zatte botten...) - er is enkel die bekentenis van Joren. Terwijl hij beweert ter plaatse niks gezien te hebben, dus kan het moeilijk vluchtmisdrijf zijn...

Heel vreemd ook dat Tom daar allemaal niet achter vraagt.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1371
x 1727
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: wo 07 sep 2022, 20:09 Heel vreemd ook dat Tom daar allemaal niet achter vraagt.
Heel die verhaallijn rammelt aan alle kanten. D'r is daar inderdaad nooit sprake geweest van de juiste plaats, tijd, ...en dan komt er een bekentenis van daders die niet eens weten met zekerheid dat ze iets hebben gedaan. Met een brommertje dat ook niet 100% zuiver op de graat was...vreemd inderdaad!
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

Eigenlijk is Tom maar een slappe advocaat. Hij had dat eerst moeten uitspitten.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

Wel grappig dat Antonio, die indertijd de vriendinnen Rosa en Angèle het schurft cadeau deed, nu opeens een advocaat blijkt te zijn.
En als Simonne niet in de buurt is van Frank, kan ze het ouderwetse kapsel blijkbaar wel loslaten.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 982
x 584

Bericht door martha »

satine schreef: di 13 sep 2022, 11:00 kan ze het ouderwetse kapsel blijkbaar wel loslaten.
Zo zie je dat de aflevering van gisteren dateert van na de zomerstop. Je zag het ook aan de minimale veranderingen aan de kapsels van andere personages. :angel:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 982
x 584

Bericht door martha »

dat ik vurig hoop dat ik nooit of te nimmer als "getuige" wordt opgeroepen in een rechtszaak. Heb dat al eerder gehoord of gelezen dat "getuigen" of ze nu à charge of à décharge zijn door de advocaten van de tegenpartij tot de grond worden afgemaakt. Dat zag je gisteren. Ik vroeg me wel af "hoe kwamen die advocaten van de carliers" aan al die informatie want die hadden toch niets met de aanklacht te maken :denk: Wie oh wie heeft al die informatie doorgespeeld ? :denk:

En wat mankeert Tim eigenlijk ? :denk: Didi is al terug aan het werk en Tim ligt daar als een vod in de zetel.

En :lol: ik zie het nog botsen tussen "madame marianne", karin en vicky want die laatste die zal "madame" niet over haar lippen krijgen (trouwens ik vind dat wel respectvol en beleefd naar je werkgever toe maar ja we leven ondertussen in andere tijden :silent: )
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

martha schreef: wo 14 sep 2022, 14:16 "hoe kwamen die advocaten van de carliers" aan al die informatie.
De dure advocaten kennen natuurlijk hun "weg" om aan dergelijke info te raken over de tegenpartij en het is nu niet zo dat dit al 20 jaar geleden was of zo.
martha schreef: wo 14 sep 2022, 14:16
Didi is al terug aan het werk.
Die was natuurlijk niet undercover en bij hem hangt er ook geen tuchtsanctie boven het hoofd hé.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1371
x 1727
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: wo 14 sep 2022, 16:21 De dure advocaten kennen natuurlijk hun "weg" om aan dergelijke info te raken
Ja, het is hartverscheurend hoe ze een mens kunnen met de grond gelijkmaken en alle 'dirt' uit de kast halen. Moet wraakroepend zijn als je daar zit als slachtoffer van die reeks beschuldigingen. Zo moeilijk om dan je zelfbeheersing te behouden. En het is natuurlijk totaal verkeerd van Judith, maar de trots 🥹 speelt toch ook een rol en als ze aan je eergevoel raken, dan kan ik haar ergens begrijpen. Maar die rechter Alexander, weet niet hoor, gaf mij toch de indruk wat partijdig te zijn!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie