Angèle Backx (Lut Hannes)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik snap niet waarom Angèle zo kwaad is op Eddy, zo ongepast. Eddy heeft niets misdaan, integendeel, hij behandelt haar als zijn koningin.
Ok, hij wil niet trouwen, maar dit kan toch niet de reden zijn waarom zij zo kwaad is.
Ik hoop dat die 3 weken Brazilië haar een beetje tot inkeer doen komen!
Ok, hij wil niet trouwen, maar dit kan toch niet de reden zijn waarom zij zo kwaad is.
Ik hoop dat die 3 weken Brazilië haar een beetje tot inkeer doen komen!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
In haar ogen neemt Eddy haar kansen weg om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Ik denk dat we niet verder moeten zoeken dan dat.
4 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Zij geeft zoveel goede raad over huwelijksproblemen, koppelt relaties aan elkaar, adviseert koppels...paar van haar eigen relatie heeft ze toch weinig kaas gegeten! Zo zot als een achterdeur en ikke ikke ikke!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Een goede raad aan Angèle (want zij loopt toch over van goede raad
): staar je niet blind op wat je niet hebt maar koester wat je wel hebt.
Hoe zot kan je zijn om op die leeftijd nog zo'n drama te maken over een trouwfeest en er zelfs een lange relatie voor te verbreken? Madam is ongelukkig... Raar toch, want voor dat feest van Adil en Christine was ze toch verzot op Eddybeer.
En gaat ze nu haar pijlen richten op Dirk? Want die is nu vrij en wel "romantisch".
Zot zijn doet geen zeer zeggen ze, helaas kan het wel lang duren

Hoe zot kan je zijn om op die leeftijd nog zo'n drama te maken over een trouwfeest en er zelfs een lange relatie voor te verbreken? Madam is ongelukkig... Raar toch, want voor dat feest van Adil en Christine was ze toch verzot op Eddybeer.
En gaat ze nu haar pijlen richten op Dirk? Want die is nu vrij en wel "romantisch".
Zot zijn doet geen zeer zeggen ze, helaas kan het wel lang duren

3 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
wat haalt zij nu in haar hoofd. Het was altijd Eddy boven in het verleden. Heeft ze misschien haar oog laten vallen op Dirk? Dat gaat toch niet gebeuren zeker! Die gaat daar toch niet in meegaan? Oké, ze waren verschillend, maar in de grond toch geen zo'n slecht koppel? Ik had eerder gedacht dat hij het zou uitmaken, toen hij bij Christine was, eerder dan zij.heidiw schreef: vr 20 okt 2023, 08:36 Raar toch, want voor dat feest van Adil en Christine was ze toch verzot op Eddybeer.
1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Eddy en Nancy zullen elkaar weer vinden denk ik en dan zal Angèle inzien dat ze helemaal verkeerd was
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Ik vond ze eigenlijk heel eerlijk, ik begreep uit haar pleidooi dat ze toegeeft dat ze haar altijd voorgedaan heeft dan dat ze in werkelijkheid is, en dan kan een relatie echt niet werken, op een gegeven moment knakt dat dan toch, en hoe erg het nu klinkt, chapeau dat ze dit besproken heeft met Eddy, al begrijpt die laatste het niet zo, want ja, zoals ze zelf aangeeft, hij zou dingen gaan doen, of heeft al dingen gedaan, die hij eigenlijk niet echt wil, en zo kan een relatie niet staande houden.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Wat onschuldig begon, Dirk die via chat wél aandacht gaf (tot en met bloemen toe) terwijl ze in Brazilië zat, heeft haar doen nadenken. Eddy - in plaats van blij te reageren toen ze hem eindelijk belde - gaf haar serieus op haar donder. M.a.w. hij deed uitschijnen dat hij haar niet miste. Dat moet bij Angèle pijn hebben gedaan.
En tja. Het is pas toen anderen (Christine etc) hem erop attent maakten dat hij toch iets moest doen, begon hij over trouwen. Maar ook Brit gaf gisteren al aan dat dit niks voor hem was.
Uiteindelijk past Eddy wellicht beter bij Nancy, want de romantiek die Angèle verlangt, die zal ze niet bij haar "beer" vinden, misschien wel bij Dirk.
En tja. Het is pas toen anderen (Christine etc) hem erop attent maakten dat hij toch iets moest doen, begon hij over trouwen. Maar ook Brit gaf gisteren al aan dat dit niks voor hem was.
Uiteindelijk past Eddy wellicht beter bij Nancy, want de romantiek die Angèle verlangt, die zal ze niet bij haar "beer" vinden, misschien wel bij Dirk.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
. Dirk is een te grote softy om aan Angèle haar verlangens te voldoen. Alleen al in haar soms flamboyante uitzicht kan ik haar niet koppelen aan de meer serene, rustige Dirk. Om dan nog maar te zwijgen over hoe het bij Simonne zal overkomen.Tiboko schreef: vr 20 okt 2023, 15:02 Uiteindelijk past Eddy wellicht beter bij Nancy, want de romantiek die Angèle verlangt, die zal ze niet bij haar "beer" vinden, misschien wel bij Dirk.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind dat Eddy en Angele juist wel heel goed bij mekaar passen, in tegenstelling tot wat Angele vindt !
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Weet Angèle eigenlijk dat die van Dirk kwamen, of was dat niet duidelijk?
Buiten het feit dat Eddy zei dat hij ze niet gestuurd had en dat het boeket vol mieren zat...

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vraag me toch af waarom Angèle nu met haar verhaal tegen Eddy op de proppen komt.
Haar "uitleg"tegen Simone en Rosa klonk toch wel aannemelijk. Heeft ze dan al die tijd (of toch een groot deel) komedie gespeeld tegenover Eddy?
Heeft ze in Brazilië opeens het licht gezien? Of hoe lang heeft ze dat gevoel al tegenover Eddy?
Haar "uitleg"tegen Simone en Rosa klonk toch wel aannemelijk. Heeft ze dan al die tijd (of toch een groot deel) komedie gespeeld tegenover Eddy?
Heeft ze in Brazilië opeens het licht gezien? Of hoe lang heeft ze dat gevoel al tegenover Eddy?
2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Haar uitleg klonk inderdaad aannemelijk - dit is ook de reden waarom het tussen Frank en Simonne scheef zat een tijdje geleden.
Maar vermits haar zus nu blijkbaar pottenbakken avontuurlijk genoeg vindt, kan Angèle misschien meegaan?
Simonne zit nu ook het grootste deel van haar avonden met Frank in de zetel, blijkbaar.
Maar vermits haar zus nu blijkbaar pottenbakken avontuurlijk genoeg vindt, kan Angèle misschien meegaan?
Simonne zit nu ook het grootste deel van haar avonden met Frank in de zetel, blijkbaar.
2 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Haar uitleg klonk aannemelijk ja. Maar even aannemelijk is dat er niet gereisd wordt omdat dat heel veel geld kost en Eddy noch zij het zo breed hebben dat ze 3 keer per jaar de wereld rond kunnen vliegen.
0 x