Verder hoop ik dat Yvette niet uit Thuis gaat. Want elke soap heeft een 'oma-figuur' nodig (hoewel tegenwoordig een groot deel van de hoofdcast als 'grootouder' door kan gaan.

Zo spooky zou zelfs ik ze niet verzinnen.Crackers schreef:Wat een bizarre gedachte..
dat heb ik hier dus ook al gezegd, aangezien er geen toekomst voor het personage is laten ze haar sterven... dan is er al één persoon minder die het verhaal kan doen, blijft er nog één getuige over : Angeleranske schreef:Daar de kans is op samenleven van Yvette met Simonne zeer klein is nadat die alles weet
laten ze Yvette doodgaan. In Thuistermen kan dat nog voor ze iets kon zeggen.
Anders moet ze naar Andreke of naar .......Angèle.
Toch wel - De euthanasie op Willy werd zelfs uitgevoerd door het Thuispersonage, Dré van Goethem.k de vis schreef:ik vermoed dat ze nog tijdje in coma zal verkeren... misschien krijgen we wel euthanasie in thuis, hadden we nog niet denk ik
Ze is wel nog niet dood hé.k de vis schreef:dat heb ik hier dus ook al gezegd, aangezien er geen toekomst voor het personage is laten ze haar sterven... dan is er al één persoon minder die het verhaal kan doen, blijft er nog één getuige over : Angeleranske schreef:Daar de kans is op samenleven van Yvette met Simonne zeer klein is nadat die alles weet
laten ze Yvette doodgaan. In Thuistermen kan dat nog voor ze iets kon zeggen.
Anders moet ze naar Andreke of naar .......Angèle.