Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
rip tania
Ik ga haar missen, haar lach, haar vrolijkheid, ze was de lijm bij boowie, ze kon die "twee mannen" zo goed in toom houden
En zeg nu zelf, Tania was een mooie vrouw, perfect gekapt, mooi gekleed. Ik was er niet goed van toen ze zeiden dat ze dood was en dan die muziek 
5 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Vrijdag weer eens gekeken en wat een domper op de feestvreugde was me dat...
Bovenop alle (in mijn ogen) totaal oninteressante en onbegrijpelijke wendingen die ze de laatste jaren in de scripts steken, begint dat nu kennelijk ook nog door te trekken in de keuze voor welke personages mogen aanblijven en welke niet.
Als de schrijvers vonden dat er voor "Tania" niks meer te verzinnen viel, dan beklaag ik ze echt enorm om hun gebrek aan inspiratie en kunde.
Ik vind het iig heel jammer om een van de plezierigste en stabielste personages, en tegelijkertijd ook een van de meest natuurlijk spelende actrices uit Thuis te zien verdwijnen. Echt een aderlating voor de serie...
Bovenop alle (in mijn ogen) totaal oninteressante en onbegrijpelijke wendingen die ze de laatste jaren in de scripts steken, begint dat nu kennelijk ook nog door te trekken in de keuze voor welke personages mogen aanblijven en welke niet.
Als de schrijvers vonden dat er voor "Tania" niks meer te verzinnen viel, dan beklaag ik ze echt enorm om hun gebrek aan inspiratie en kunde.
Ik vind het iig heel jammer om een van de plezierigste en stabielste personages, en tegelijkertijd ook een van de meest natuurlijk spelende actrices uit Thuis te zien verdwijnen. Echt een aderlating voor de serie...
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Icarus123
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Positieve noot: momenteel wel interessant wat er staat te gebeuren met Chris, Harry en Tim. Tim en Sam hebben zich de laatste maanden in een onwaarschijnlijk diep wespennest gewerkt. Dat vind ik goed gevonden en uitgewerkt door de schrijvers. Het zal waarschijnlijk uitdraaien op chantage, maar ik betwijfel of Tim zelf voldoende macht heeft bij de politie om Chris te helpen.
Al een geluk dat Angèle in het buitenland is, of Harry zou haar meteen kunnen gaan uitvragen over het ongeluk van Zihame. Maar sowieso gaat de omerta van Frank, Joren, Eddy, Tim en Angèle ooit wel moeten stoppen.
Over Simonne: ergens is het jammer dat ze zichzelf niet heeft verraden vrijdag. Frank verdient het om een hint te krijgen dat Simonne iets verbergt.
Al een geluk dat Angèle in het buitenland is, of Harry zou haar meteen kunnen gaan uitvragen over het ongeluk van Zihame. Maar sowieso gaat de omerta van Frank, Joren, Eddy, Tim en Angèle ooit wel moeten stoppen.
Over Simonne: ergens is het jammer dat ze zichzelf niet heeft verraden vrijdag. Frank verdient het om een hint te krijgen dat Simonne iets verbergt.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Opmerkelijk hoe triomfantelijk Karin daar kwam aangestapt op de Hogeschool, alsof ze trots was op haar nummertje met Tom. Euh. Geldt voor haar dan niet de gedragscode dat docenten de "goede naam" van de Hogeschool niet in het gedrang mogen brengen ? Dat ze een voorbeeld moeten zijn voor studenten ?
Een "potje seks" met haar lief in de schoolgebouwen tijdens de lesuren, moet dus kunnen volgens de regels daar ? Hopelijk krijgt ze geen navolgers onder de studenten, want er is nu een precedent
Een "potje seks" met haar lief in de schoolgebouwen tijdens de lesuren, moet dus kunnen volgens de regels daar ? Hopelijk krijgt ze geen navolgers onder de studenten, want er is nu een precedent
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 934
- x 1496
Triomfantelijk niet hoor. Ik noem dat het applaus voor een ander voor jezelf opeisen en die zodoende schaakmat zetten.Tiboko schreef: wo 20 apr 2022, 00:23 Opmerkelijk hoe triomfantelijk Karin daar kwam aangestapt op de Hogeschool, alsof ze trots was op haar nummertje met Tom.
2 x
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Ik weet niet of je een FB-account hebt?Tiboko schreef: wo 20 apr 2022, 00:23 Hopelijk krijgt ze geen navolgers onder de studenten, want er is nu een precedent
De meeste hogescholen en universiteiten hebben daar confession-pagina's.
Als je daar soms leest waar studenten afspreken om te seksen
Karin deed het in de privacy van haar eigen kantoor.
Iets wat die studenten niet hebben.
Dus een precedent is het niet.
Dat vond ik ook.heidiw schreef: wo 20 apr 2022, 07:45 Ik noem dat het applaus voor een ander voor jezelf opeisen en die zodoende schaakmat zetten.
Ze kon in een hotelkamer gaan zitten bleiten en medelijden hebben met zichzelf.
Maar ze heeft voor een andere aanpak gekozen.
Het is uiteindelijk zoals Peter zei ivm Robin:
'Binnnen twee dagen is er iets anders om over te praten'.
En als het echt niet door de beugel had gekund, had Karin dat al wel gehoord van hogerhand.
1 x
-
ThuisStan123
- Poster rang 1

- x 19
- x 52
Ik kan eigenlijk weinig medelijden hebben met Robrecht. Eigenlijk zelfs helemaal geen. Na wat hij anderen allemaal heeft aangedaan. 
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Is de natuurlijke eliminatie begonnen voor verdere afvloeiingsregeling ? Die indruk kreeg ik precies na het zien van de aflevering van vandaag. Neigingen van Stefaan de niet meer decaan, die het precies niet meer zag zitten en dan nog de ongelukkige niet zo vrijwillige val van Robrecht. Niet dat die laatste het niet verdiend had!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2575
Ik schrok echt wel toen ik Robrecht van de trap zag donderen, aan de andere kant heeft hij wel eerst Stefaan een duw gegeven.
Die zat al helemaal onder de pillen en de drank, dus die heeft in een reflex terug geduwd.
Ik ben zeker geen voorstander van geweld, maar dit was niet zo'n abnormale reactie.
Ingrijpend, dat wel. En wat Stefaan eigenlijk van plan was is mij ook niet meteen duidelijk.
Hij is geschorst, dus hij had daar niets te zoeken, wat mij dan wel doet vermoeden dat hij op wraak uit was.
Die heeft hij in ieder geval nu gekregen.
Verder heb ik mij toch wel weer wat geërgerd aan Christine.
Voor haar is het echt niet gauw goed - Jaan huilt wat als ze hem gaat halen en ze ziet zichzelf direct als de onbekwame en afgewezen moeder.
Dat het ventje ook gewoon moe kon zijn, kwam gewoon niet in haar op.
En even had ik gedacht dat Dries een eigen praktijk zou starten. Gelukkig blijft hij waar hij is, zodat hij de hypocriete Harry niet moet gaan bijstaan.
Die man heeft zelf een dode op zijn geweten. Dat hij boos is en 'gerechtigheid' wil, allemaal begrijpelijk.
Maar hij mag wel wat minder hoog van de toren blazen.
Verder had ik de indruk dat zelfs 'topadvocaat' Tom niet gepolst heeft naar het waar en wanneer van de zogezegde aanrijding die Joren zou veroorzaakt hebben.
Als je iemand verdedigt dan haal je toch het onderste uit de kan?
Nee, hij vertelt Joren alleen dat die het merendeel van zijn leven mag gaan werken om zijn schulden af te betalen.
Dan nog een pluim voor Frank.
Ik ben geen fan van dat personage, maar hoe hij gisteren probeerde Eddy wat gerust te stellen en hoe hij Simonne probeerde te steunen, vond ik mooi om te zien.
Die zat al helemaal onder de pillen en de drank, dus die heeft in een reflex terug geduwd.
Ik ben zeker geen voorstander van geweld, maar dit was niet zo'n abnormale reactie.
Ingrijpend, dat wel. En wat Stefaan eigenlijk van plan was is mij ook niet meteen duidelijk.
Hij is geschorst, dus hij had daar niets te zoeken, wat mij dan wel doet vermoeden dat hij op wraak uit was.
Die heeft hij in ieder geval nu gekregen.
Verder heb ik mij toch wel weer wat geërgerd aan Christine.
Voor haar is het echt niet gauw goed - Jaan huilt wat als ze hem gaat halen en ze ziet zichzelf direct als de onbekwame en afgewezen moeder.
Dat het ventje ook gewoon moe kon zijn, kwam gewoon niet in haar op.
En even had ik gedacht dat Dries een eigen praktijk zou starten. Gelukkig blijft hij waar hij is, zodat hij de hypocriete Harry niet moet gaan bijstaan.
Die man heeft zelf een dode op zijn geweten. Dat hij boos is en 'gerechtigheid' wil, allemaal begrijpelijk.
Maar hij mag wel wat minder hoog van de toren blazen.
Verder had ik de indruk dat zelfs 'topadvocaat' Tom niet gepolst heeft naar het waar en wanneer van de zogezegde aanrijding die Joren zou veroorzaakt hebben.
Als je iemand verdedigt dan haal je toch het onderste uit de kan?
Nee, hij vertelt Joren alleen dat die het merendeel van zijn leven mag gaan werken om zijn schulden af te betalen.
Dan nog een pluim voor Frank.
Ik ben geen fan van dat personage, maar hoe hij gisteren probeerde Eddy wat gerust te stellen en hoe hij Simonne probeerde te steunen, vond ik mooi om te zien.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
vond dat ook een eigenaardige wending: een advocaat die precies zoal de jury is en de straf uitspreekt, terwijl hij helemaal niet gepolst heeft naar de naakte feiten die een advocaat in z'n pleidooi positief zou kunnen gebruiken.
en Christine, ja, zij geeft mij de indruk van steeds maar kinderachtiger te worden en die houding t.o.v. kinderen als leerkracht wordt toch wel belachelijk. Dat ventje mag nog niet eens huilen of ze is van streek!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik vraag me toch af wat die Stefaan daar nou ging doen? Hij had toch wel enigszins kunnen begrijpen hoe zijn verschijning ontvangen zou worden.En dat onze Robrecht met zijn walgelijke smile-tje vooraan zou staan?
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Ik hoop dat die schermutseling tussen Stefaan en Robrechts geen gerechtelijk staartje zal krijgen maar ik vrees er voor.
In dat geval zou Stefaan 2 aanklachten aan zijn been hebben: één voor die stalking en voyeurisme en één voor onopzettelijke slagen en verwondingen al dan niet met de dood tot gevolg of nog erger onopzettelijke doodslag indien Robrechts dood zou zijn.

In dat geval zou Stefaan 2 aanklachten aan zijn been hebben: één voor die stalking en voyeurisme en één voor onopzettelijke slagen en verwondingen al dan niet met de dood tot gevolg of nog erger onopzettelijke doodslag indien Robrechts dood zou zijn.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
ja, maar ik denk dat hij meer met zichzelf zal kunnen leven dan voordien Dat hij het eindelijk opgenomen heeft voor z'n zoon, terwijl hij vroeger in een wereld leefde waar iedereen die studeerde en financieel iets bewezen had, van de bovenste plank was!apestaart schreef: zo 24 apr 2022, 09:17 In dat geval zou Stefaan 2 aanklachten aan zijn been hebben:
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik weet niet of die zoon dat zo zal appreciëren, want eerst deed hij de deur van zijn hotelkamer niet open voor hem toen hij wilde praten en daarna ging hij ook nog een extra stommiteit doen, waardoor het nog erger (indien mogelijk) wordt voor hem en zijn gezin (Nora, Silke...) - ik vrees dat Niels niet gaat staan applaudiseren.
En uiteraard was dat wraak nemen ook voor zichzelf, want tenslotte is (was) Robrecht de oorzaak dat zijn keurig leven volledig in duigen viel. Want zonder dat door Robrecht verspreid filmpje was hij nog steeds de decaan met een gelukkig (?) gezin geweest, ondanks zijn "gestalk én gevoyeur".
Met twee uitgestrekte armen iemand stevig van de trap duwen is toch wel geen normale reactie op een duwtje.satine schreef: za 23 apr 2022, 10:16 Ik ben zeker geen voorstander van geweld, maar dit was niet zo'n abnormale reactie.

0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
De vraag is natuurlijk wie er overleden is : Stefaan of Robrecht ? We zullen het wel snel weten hopelijk.
0 x