Hart onder de riem
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Hart onder de riem
Ik zie Thilly nog wel investeren in ACE en medeeigenaar worden om haar bff Christine te helpen. Die vriendschap komt echter vooral van één kant. Ik vraag me trouwens af waar Christine die business skills vandaan haalt ? Toch niet van op school ?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Hart onder de riem
weet niet hoor! Iemand die uit het onderwijs komt heeft toch wat achtergrond betreffende omgang met mensen, logisch redeneren, inzicht, ... Met dit diploma kan je zo een zaak opstarten, geen andere bewijzen nodig. Dus de basis voor het opstarten of runnen van een zaak is toch aanwezig
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Hart onder de riem
Met een diploma aso mag je ook n zaak opstarten maar de nodige kennis of ervaring ontbreken dan wel me dunkt.
Moderator bericht:
Moderator bericht:
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Hart onder de riem
Eddy. Die is nog lang niet aan zijn pensioen toe maar wordt nu gedwongen omdat Adil zijn zaken niet op orde krijgt.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Hart onder de riem
Voor Eddy die ACE z'n familie noemt en met het luttele dat hij bezit hen wil helpen; hij wil zelfs gratis weren als dit zou helpen!
2 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hart onder de riem
^ Daar sluit ik me helemaal bij aan, ook een hart onder de riem voor Vince van mij.
Eigenlijk over de hele lijn, want wat heeft hij tot nu toe al niet over zich heen gekregen sinds hij op vrije voeten is... Een zoon die hem van alles blijft verwijten, een advocaat die niet te vertrouwen was, een ex-schoonbroer die hem maar achter zijn vodden blijft jagen en ook nog eens onder hetzelfde dak woont, en eerlijk gezegd ook Femke die zich - in mijn ogen toch - nogal opdringt, terwijl hij eigenlijk wel andere dingen aan zijn hoofd heeft en er zo'n beetje op in lijkt te gaan om maar niet helemaal alleen te zijn (zo komt het toch op mij over iig. Ik vind die 2 altijd een beetje ongemakkelijk tegenover elkaar).
Ik vind het al bij al best wel een treurige situatie voor hem, en dan komt nu dit er weer bovenop. Inderdaad superflik Didi in topvorm...

Eigenlijk over de hele lijn, want wat heeft hij tot nu toe al niet over zich heen gekregen sinds hij op vrije voeten is... Een zoon die hem van alles blijft verwijten, een advocaat die niet te vertrouwen was, een ex-schoonbroer die hem maar achter zijn vodden blijft jagen en ook nog eens onder hetzelfde dak woont, en eerlijk gezegd ook Femke die zich - in mijn ogen toch - nogal opdringt, terwijl hij eigenlijk wel andere dingen aan zijn hoofd heeft en er zo'n beetje op in lijkt te gaan om maar niet helemaal alleen te zijn (zo komt het toch op mij over iig. Ik vind die 2 altijd een beetje ongemakkelijk tegenover elkaar).
Ik vind het al bij al best wel een treurige situatie voor hem, en dan komt nu dit er weer bovenop. Inderdaad superflik Didi in topvorm...
5 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
-
Thom
- Poster rang 2

- x 292
- x 447
Hart onder de riem
Dirk , hij verdient toch beter dan iemand die maar niet uit haar fouten schijnt te leren.
En Tamara, ze had nooit aan Lowie zijn grillen moeten toegeven. Medelijden heb ik niet, maar ik vond het toch erg om te zien hoe ze op het laatste instortte.
En Tamara, ze had nooit aan Lowie zijn grillen moeten toegeven. Medelijden heb ik niet, maar ik vond het toch erg om te zien hoe ze op het laatste instortte.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Hart onder de riem
Tamara die het zoveel moeilijker heeft dan ze in het begin heeft gedacht. Maar ja, is dit geen miserie zoeken, je kind afstaan aan iemand die in hetzelfde huis woont, zodanig dat je er dag en nacht mee geconfronteerd wordt? Bob had dit toch ook kunnen voorspellen dat dit ging gebeuren.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Hart onder de riem
Het gaat hier niet meer over voorspellen, maar over hoe iedereen op de huidige situatie reageert.daffy duck schreef: zo 24 sep 2023, 17:06 Bob had dit toch ook kunnen voorspellen dat dit ging gebeuren.
Bob vlucht weg in zijn werk en laat Tamara de godganse dag alleen. Wanneer Judith (dacht ik?) haar vroeg "gaat het een beetje?" antwoordde Bob zelfs in haar plaats. Vreemd. In plaats van dooddoeners als "het vraagt tijd" en dergelijke zou hij beter oplossingen zoeken. Al dan niet tijdelijk elders gaan wonen zou voor haar al een wereld van verschil maken. Dat is het soort steun dat Tamara nu nodig heeft, niet de zeker wel goedbedoelde schouderklopjes van Viv, Christine en Dries. Maar uiteindelijk verandert dit niets aan de situatie, dat zagen we vrijdag nog.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hart onder de riem
Van mij krijgt Tamara een hart onder de riem, en dan niet voor het gedoe rond Polly - want dat had ze kunnen verwachten - maar voor het feit dat ze volledig alleen staat in haar huwelijk met een man die alleen met zichzelf inzit.
Bob heeft Tamara al sinds jaar en dag uit de kast gepakt als het hem uitkwam, om haar weer terug te zetten als het hem even teveel wordt.
Dat was al zo ten tijde van Leo's zwangerschap, toen hij Tamara zonder blikken of blozen dumpte en inruilde voor Christine, terwijl Tamara het zelf maar uit moest zoeken met hun kind.
Onbegrijpelijk dat ze hem toen nog teruggenomen heeft, toen hij op hangende pootjes terugkwam omdat hij bij Christine geen leven had, de arme sukkelaar...
Nu doet hij weer precies hetzelfde, want Tamara zag dat draagmoederschap in eerste instantie totaal niet zitten en had terechte twijfels, die door Bob eenvoudigweg van tafel geveegd werden alsof het futiliteiten waren. Vervolgens heeft hij zich in het laatste (en zwaarste) deel van haar zwangerschap compleet egoïstisch en onmogelijk opgesteld, met zijn geruzie met Lowie en zijn overhoop liggen met zichzelf. En Tamara maar begripvol zijn en hem steunen...
En ook nu - nu ze er compleet doorheen zit en de gevolgen draagt van Lowieke's en Bobby's grillen - mag ze dat alleen oplossen, want Bob heeft een nieuwe baan en is in geen velden of wegen te bekennen als het er voor haar op aan komt.
Ik snap echt langs geen kanten wat ze in vredesnaam met die man moet...

Bob heeft Tamara al sinds jaar en dag uit de kast gepakt als het hem uitkwam, om haar weer terug te zetten als het hem even teveel wordt.
Dat was al zo ten tijde van Leo's zwangerschap, toen hij Tamara zonder blikken of blozen dumpte en inruilde voor Christine, terwijl Tamara het zelf maar uit moest zoeken met hun kind.
Onbegrijpelijk dat ze hem toen nog teruggenomen heeft, toen hij op hangende pootjes terugkwam omdat hij bij Christine geen leven had, de arme sukkelaar...
Nu doet hij weer precies hetzelfde, want Tamara zag dat draagmoederschap in eerste instantie totaal niet zitten en had terechte twijfels, die door Bob eenvoudigweg van tafel geveegd werden alsof het futiliteiten waren. Vervolgens heeft hij zich in het laatste (en zwaarste) deel van haar zwangerschap compleet egoïstisch en onmogelijk opgesteld, met zijn geruzie met Lowie en zijn overhoop liggen met zichzelf. En Tamara maar begripvol zijn en hem steunen...
En ook nu - nu ze er compleet doorheen zit en de gevolgen draagt van Lowieke's en Bobby's grillen - mag ze dat alleen oplossen, want Bob heeft een nieuwe baan en is in geen velden of wegen te bekennen als het er voor haar op aan komt.
Ik snap echt langs geen kanten wat ze in vredesnaam met die man moet...
1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 549
Hart onder de riem
Eddy, hij heeft mijn inziens niets misdaan.
Nancy, ze weet nog niet wat zich te wachten staat...
Straks zorgt Angèle haar afwezigheid en Dieter zijn slippertje ervoor dat Nancy en Eddy terug naar elkaar toegroeien...
Nancy, ze weet nog niet wat zich te wachten staat...
Straks zorgt Angèle haar afwezigheid en Dieter zijn slippertje ervoor dat Nancy en Eddy terug naar elkaar toegroeien...
2 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Hart onder de riem
Dat heb ik ook al gedacht, ze zijn uiteindelijk niet gescheiden omdat de liefde 'op' was.Kiki_Dee schreef: di 03 okt 2023, 09:46 Straks zorgt Angèle haar afwezigheid en Dieter zijn slippertje ervoor dat Nancy en Eddy terug naar elkaar toegroeien...
Maar Femke en de Withoeve zouden wel een probleem zijn.
1 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hart onder de riem
Dat vrees ik ergens ook, maar van de andere kant is er pas wel al een bruggetje geslagen toen Eddy weer op school mocht gaan werken in de buurt van Vic, dus wie weet is dat een opening naar toch iets meer toenadering? Uiteindelijk was die zaak met Lucas destijds lang niet zo zwart/wit als Femke en vooral Peter er van wilde maken, wat ze achteraf beetje bij beetje ook wel toegegeven hebben, maar ze hebben er alleen nooit meer iets mee gedaan.
Als dan dadelijk ook nog eens uitkomt dat Nancy voor de zoveelste keer is bedonderd door Dieter (niet eens persé het een keer vreemdgaan, maar vooral het maandenlang liegen erover), dan zou ik me toch zomaar voor kunnen stellen dat Femke wat inschikkelijker zou zijn naar Nancy en Eddy, mocht Nancy troost bij hem vinden.
Ik zie dat ook nog wel gebeuren en zou het eerlijk gezegd ook toejuichen, want ik vond hun relatie aan 1 vinger geloofwaardiger (en leuker om naar te kijken) dan Dieter/Nancy en Angèle/Eddy aan 10...
Hoe dan ook krijgt Eddy van mij ook een hart onder de riem, want het lijkt wel alsof die man eeuwig en altijd aan het kortste eind trekt, wie hij ook tegenover zich heeft.
2 x