Rafael Campo (Maarten Claeyssens)
- Luc
- Poster rang 4
Re: Rafael Campo (Maarten Claeyssens)
Thuis heeft niet echt een traditie om slechteriken te laten terugkeren.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Ja, Isabelle en Rafael - dat zou een mooi koppel zijn !
Eddy

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
-
- Poster rang 5
Hoe is het eigenlijk nog met Pascale Bal? 
Volgens mij overleeft Rafael het seizoen niet, da's het lot van veel slechteriken in Thuis (Mike, Pierre, ...).

Volgens mij overleeft Rafael het seizoen niet, da's het lot van veel slechteriken in Thuis (Mike, Pierre, ...).

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
- smurfin
- Poster rang 2
Van mij moet hij niet dood, maar hij moet wel dringend worden opgenomen in een psychiatrische instelling.
0 x
-
- Nog geen rang
ik zou da ventje is graag tegenkomen in een café als ik wa gedronken heb,man man man
ik moet miss beter stoppen met naar thuis te zien,1 van de dagen smijt ik mijn afstandsbediening door mijnen tv!!!

ik moet miss beter stoppen met naar thuis te zien,1 van de dagen smijt ik mijn afstandsbediening door mijnen tv!!!
0 x
-
- x 435
smurfin schreef:Van mij moet hij niet dood, maar hij moet wel dringend worden opgenomen in een psychiatrische instelling.

0 x
-
- x 435
jullie hebben ongetwijfeld gelijk maar die kerel werkt me intussen zodanig op de zenuwen dat ik zelf een beetje te ver ga in mijn "therapeutische" oplossingenRieka schreef:smurfin schreef:Van mij moet hij niet dood, maar hij moet wel dringend worden opgenomen in een psychiatrische instelling.Zo denk ik er ook over.

0 x
-
- Poster rang 1
Van mij mag hij dood (gezien het maar een soap is, in het echt zou ik dat niet willen), dan komt hij in elk geval nooit terug!
0 x
-
- x 435
Wallanderjunior schreef:jullie hebben ongetwijfeld gelijk maar die kerel werkt me intussen zodanig op de zenuwen dat ik zelf een beetje te ver ga in mijn "therapeutische" oplossingenRieka schreef:smurfin schreef:Van mij moet hij niet dood, maar hij moet wel dringend worden opgenomen in een psychiatrische instelling.Zo denk ik er ook over.

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind het goed dat Rafael nu uit de serie is. Hopelijk haalt Peter het.
Ik vind het wel jammer dat er nu gesuggereert wordt dat alle mensen met Borderline in de criminaliteit verzeilen.
Ik ken een paar mensen met Borderline of manische depressiviteit en die hebben idd ups en downs en zijn niet heel aangenaam soms, maar ze zouden geen misdaad plegen.
In Sturm der Liebe is er nu ook iemand met Borderline, maar die wordt als vrolijk, een beetje zot en excentriek afgeschilderd, niet als crimineel.
Ik vind het wel jammer dat er nu gesuggereert wordt dat alle mensen met Borderline in de criminaliteit verzeilen.
Ik ken een paar mensen met Borderline of manische depressiviteit en die hebben idd ups en downs en zijn niet heel aangenaam soms, maar ze zouden geen misdaad plegen.
In Sturm der Liebe is er nu ook iemand met Borderline, maar die wordt als vrolijk, een beetje zot en excentriek afgeschilderd, niet als crimineel.
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Ik ken ook wel enkele psychiatrische gevallen en er is er toch eentje bij die ik liever niet tegenkom als hij in een slechte periode zit. De andere is een echt schatje, ook al heb je haar liever soms niet in de buurt vanwege heeeeeeel vermoeiend.
En wat Rafael betreft : opgepakt en weggestoken/platgespoten voor de rest van het seizoen waarschijnlijk (en hopelijk langer) maar alhoewel ik het een degoutant kereltje vond speelde hij zijn rol echt goed.
Eddy
En wat Rafael betreft : opgepakt en weggestoken/platgespoten voor de rest van het seizoen waarschijnlijk (en hopelijk langer) maar alhoewel ik het een degoutant kereltje vond speelde hij zijn rol echt goed.
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
Viva Hércules !
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
We hebben wel gezien dat hij meegepakt is door de politie doch wel dat dan zeggen dat we nooit zullen kunnen zien wat de politie met "Rafael" heeft uitgespookt ?
Maar er zal nog veel gepalaverd worden over dat manneke 

0 x
-
- Poster rang 5
grappig trouwens hoe stijlvol de politie de loft kwam "binnenschaatsen". 
Nancy had nog maar net komen kuisen zeker?

Nancy had nog maar net komen kuisen zeker?

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!