Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Omdat Stefaan de decaan de beelden van karin die haar eigen aan het afdrogen was aan zijn laptop (al dan niet likkenbaarderd) zat te bekijken.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Toch wel apart dat Peter een grond "koopt" voor Waldek. Op het moment van de ondertekening van het compromis zal daar nochtans niet Peter, maar Waldek (of Rosa/Kobe) zitten. Dan weet die gast toch dat hij "gefopt" werd en weigert hij wellicht te tekenen?
En natuurlijk. Realistisch is niet dat je een "vervuilde" grond kan verkopen met de belofte die achteraf te saneren. Volgens de wettelijke regeling mag die verkoop pas doorgaan nadat de grond gesaneerd is...
En natuurlijk. Realistisch is niet dat je een "vervuilde" grond kan verkopen met de belofte die achteraf te saneren. Volgens de wettelijke regeling mag die verkoop pas doorgaan nadat de grond gesaneerd is...
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Nee. Peter is stroman of "commandoverklaarde" en zal de compromis ondertekenen. In de compromis moet daarover een clausule opgenomen worden en onmiddellijk na het ondertekenen moet Peter door een notaris laten vaststellen wie de werkelijke koper is en ten laatste de volgende dag officieel laten registreren (Livios.be).Tiboko schreef: za 12 mar 2022, 11:31 Op het moment van de ondertekening van het compromis zal daar nochtans niet Peter, maar Waldek (of Rosa/Kobe) zitten. Dan weet die gast toch dat hij "gefopt" werd en weigert hij wellicht te tekenen?
Perfect legaal dus.
0 x
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
https://www.livios.be/nl/bouwinformati ... ogle.be%2F
Maar bij het ondertekenen van de compromis gaat onze broodfokker (hoe heet hij ook al weer) toch wel weten dat hij met een stroman te doen heeft.. Hoe gaat hij daarop reageren?
Maar bij het ondertekenen van de compromis gaat onze broodfokker (hoe heet hij ook al weer) toch wel weten dat hij met een stroman te doen heeft.. Hoe gaat hij daarop reageren?
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Naar wat er te lezen valt is dit blijkbaar geen zeldzame clausule dus kan je er makkelijk overheen lezen. Peter is ook jurist en zal het wel handig weten aan te kleden. Ik weet natuurlijk niet hoe het dan verder zal gaan eens de akte van aankoop moet verleden worden. Ik had geen stroman nodig toen ik mijn huis kochtcatherine schreef: za 12 mar 2022, 14:27 Maar bij het ondertekenen van de compromis gaat onze broodfokker (hoe heet hij ook al weer) toch wel weten dat hij met een stroman te doen heeft.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik gelukkig ook niet
Sowieso is de haast van Waldek vreemd. Eens die acte verleden is, moet ook nog die grond gesaneerd worden. Hij kan dus wellicht ten vroegste in de herfst zijn wijnranken planten. Dan duurt het nog een hele tijd (1 jaar ?) voor die ook geschikte druiven gaan opleveren.
Sowieso is de haast van Waldek vreemd. Eens die acte verleden is, moet ook nog die grond gesaneerd worden. Hij kan dus wellicht ten vroegste in de herfst zijn wijnranken planten. Dan duurt het nog een hele tijd (1 jaar ?) voor die ook geschikte druiven gaan opleveren.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Het is mogelijk om iemand een volmacht te geven die dan in jou plaats handelt en ondertekent. Zelf lijfelijk aanwezig zijn is niet echt nodig.
ik vermoed dat ze daar nog één en ander zullen vinden op die grond!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Dat hij per se wou dat de koper de sanering op zich zou nemen, is inderdaad behoorlijk verdacht.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Als Nora dat te weten gaat komen dan gaat dat zijn beste dag niet zijn wat zeg ik, dat zal tot een breuk komen tussen hen plus dat hij zal ontslagen gaat worden als decaan om dan niet te zwijgen dat Karin klacht gaat indienen wegens voyeurisme en dan zal hij dan uit een zeer vuile pollepel mogen eten om dan nog niet te zwijgen wat Silke, Niels en Zihame er zullen van denken.Tiboko schreef: do 10 mar 2022, 23:49 Mysterie eindelijk opgelost, Stefaan de Decaan is de "pervert" die zijn favoriete docente begluurt / stalkt.
1 x
-
Renée
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Dus als ik het goed begrijp heeft Harry in Thailand een meisje dat in moeilijkheden kwam door een overdosis drugs, niet geholpen waardoor ze is gestorven (hij heeft daar blijkbaar een trauma aan overgehouden) en als reactie daarop is hij drugs beginnen dealen in zijn clubs 
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Ja, en we zitten nog altijd met dat lichtjes vervelende fotootje dat zij heeft gepost! Misschien
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
@Renée
Dat van die "drugs dealen" heb ik hem tegen Thilly niet horen vertellen. Heb ik iets gemist?
Dat van die "drugs dealen" heb ik hem tegen Thilly niet horen vertellen. Heb ik iets gemist?
0 x
-
Renée
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
@ Tiboko, dat heeft hij niet verteld, maar daar betaalt hij Chris toch voor? Hij was gestopt met dealen en Chris vond dat hij hem nog een som moest. Harry betaalt hem nu maandelijks. Daarom is Chris nu de drankleverancier van Bar Madam, dat was een voorwaarde. Of heb ik het helemaal verkeerd?
0 x