Angèle Backx (Lut Hannes)

Gesloten
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

apestaart schreef: di 18 jan 2022, 09:46 Zij gaat stappen ondernemen om dat geld op te eisen, welke stappen gerechtelijke stappen?
Dan vrees ik dat zij bot zal vangen want zij heeft eigenlijk geen poot om op te staan.
Zoals ik zei heeft zij bot gevangen in het advocatenkantoor, Dries kan geen zaak opstarten zonder enig bewijs met andere woorden zij heeft geen poot om op te staan.
Voila, einde verhaal, haar gerechtelijke stappen eindigt hier en nu.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

apestaart schreef: wo 19 jan 2022, 09:10 Zoals ik zei heeft zij bot gevangen in het advocatenkantoor, Dries kan geen zaak opstarten zonder enig bewijs met andere woorden zij heeft geen poot om op te staan.
Voila, einde verhaal, haar gerechtelijke stappen eindigt hier en nu.
Haar gerechtelijk wel. Maar er zijn nog andere opties zoals bvb. chantage. :whistle:
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Er zijn inderdaad nog andere opties.
Alleen hoop ik dat ze slim genoeg is om geen ruiten in te gooien.
Niet die van Eddy en niet die van zichzelf.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat ze niet te hard meer moet klagen en zagen tegen Sam of ze krijgt haar C4 en dan is ze verder van huis.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Johnny schreef: do 20 jan 2022, 08:45 Er zijn inderdaad nog andere opties.
Alleen hoop ik dat ze slim genoeg is om geen ruiten in te gooien.
Niet die van Eddy en niet die van zichzelf.
Angèle slim? Daar vrees ik voor. Zeker in zo'n zaken. En het zou inderdaad wel eens goed kunnen dat dat als een boemerang in hun gezicht terugkeert. Ze heeft namelijk geen enkel bewijs voor haar verhaal. Ten huize De Witte-Cremers-Bomans kunnen ze dus gewoon beweren dat ze het een en andere verzint om hen geld af te troggelen en dat Eddy diegene was die eigenlijk de bestelwagen bestuurde. En dan begin ik nog niet hoe de uitbaatster van de Bar Madam en haar moeder en haar tante kan vergaan indien Harry lucht krijgt van dat verhaal.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Ik snap eerlijk gezegd niet dat die daar nog mag werken. Komaan, zo onbeschoft dat die kan zijn, niet alleen tegenover haar werkgever maar ook tegen collega's (zoals Simonne) en de klanten.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Idem hier, hoe ze haar bazin vals beschuldigde ivm die 8000 €, die kon bij mij al vertrekken moest ik Sam zijn !
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Straks denkt Angele ook nog dat het doorgestoken kaart is dat Simone de cruis heeft gewonnen !
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

In Thuis hebben ze , volgens mij , de neiging om een bepaalde soort mensen oerdom af te schilderen, neem nu Nancy met die bril ...en dan nu Angèle, die daar opgedirkt zit te wachten op haar hoofdprijs ...

ben ik nu zo naive te denken dat er NIEMAND zo dom kan zijn tegenwoordig ???
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

nounake schreef: do 10 feb 2022, 09:47 ben ik nu zo naive te denken dat er NIEMAND zo dom kan zijn tegenwoordig ???
Geen idee of het aan ons ligt, Nounake, maar ik kan me dat iig ook niet voorstellen :nope: :razz: ;)
En ik vind het heel vervelend om naar te kijken, want het maakt karikaturen van de mensen. Angèle heeft al sinds jaar en dag haar "aparte trekjes", en hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld Nancy en Eddy, maar zo dom als die soms ineens gepresenteerd worden, dat gaat er bij mij ook echt niet in. Het geeft het hele gebeuren een heel wereldvreemd en hoog "slapstick-gehalte", maar de grappigheid ontbreekt in mijn ogen volledig. :-?
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: do 10 feb 2022, 10:30 maar de grappigheid ontbreekt in mijn ogen volledig.
Niveau Kampioenen!!! Wordt ons voorgeschoteld als het kluchtige luik en personages in de reeks. Maar ge moet toch ferm kittelen bij mij om hier het komische van in te zien. Is eerder naïef en vooral belachelijk hoe die personages daar neergezet worden.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Bij de Kampioenen wist men dat figuren als Markske "dom" moesten spelen. Bij Thuis laten ze uitschijnen dat sommige types echt zo dom zijn. En dat vind ik niet okee.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: do 10 feb 2022, 12:41 Bij de Kampioenen wist men dat figuren als Markske "dom" moesten spelen. Bij Thuis laten ze uitschijnen dat sommige types echt zo dom zijn. En dat vind ik niet okee.
Inderdaad...
Al moet ik toegeven dat ik het in de Kampioenen ook al niet te pruimen vond, eigenlijk.
In elk geval totaal niet grappig.

Maar er zit een grote grens tussen "soms niet al te snugger uit de hoek komen" en een verstandelijke beperking, en het gedrag van zowel Marcske als ook dat van Angèle, Eddy en Nancy is met tijden echt nog veel minder intelligent dan het gedrag van iemand die soms wat minder slim is. Hun gedrag is in zo'n situaties eerder verstandelijk beperkt, en aangezien geen van die mensen dat eigenlijk zijn maar ze dus op zo'n moment "voor de grap" wel zo gepresenteerd worden, vind ik dat ook misplaatst. Inderdaad totaal niet o.k. :nope:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Oh man, hoe irritant kan je zijn.

Is dat eigenlijk een volwassen vrouw? Want die gedraagt zich als een kind van 5. 'Oh nee mijn zus heeft die cruise gewonnen en ik niet, tijd om wat te gaan mokken.'
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Angèle kan ook een potje overdrijven, zij heeft zeer groot verdriet alsof iemand gestorven is en dat allemaal omdat zij och god niet mag meegaan op cruise met Simonne. :doh:
0 x
Gesloten